JP Fux sanoi:Ei se oo mikkään pieru vaan ahti murisee tai sit oon vaan niin että en tajjuu.
Mutta hyviä videiota on nämä.
Hyvä JP! Oikea vastaus! Ahtin murina kuulostaa ihan pierun turahdukselta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JP Fux sanoi:Ei se oo mikkään pieru vaan ahti murisee tai sit oon vaan niin että en tajjuu.
Mutta hyviä videiota on nämä.
Heikki722 sanoi:Hyvä JP! Oikea vastaus! Ahtin murina kuulostaa ihan pierun turahdukselta.
samout sanoi:muaki kiinnostais tietää että minkä ikäne toi ville on ja kuinka kauan reenannu, ku näyttää kohtuu nuorelta. jos joku ny vaikka vastaiski tähä...:whip:
Heikki722 sanoi:Tässäpä nämä lupaamani Ahtin ja Villen vuodentakaiset treenivideot uusintana - ja tällä kertaa ladattavissa yleiseltä osiolta ilman VIP -tunnuksia.
Timo sanoi:Mille koodekille nämä on? Mun Mac OS X 10.4:n VLC player (0.8.2) herjaa seuraavaa:
"main: no suitable decoder module for fourcc `WMV3'.
VLC probably does not support this sound or video format."
Äänet kyllä kuuluvat. Miten nämä saa katsottua Macin puolella?
Timo sanoi:Mille koodekille nämä on? Mun Mac OS X 10.4:n VLC player (0.8.2) herjaa seuraavaa:
"main: no suitable decoder module for fourcc `WMV3'.
VLC probably does not support this sound or video format."
Äänet kyllä kuuluvat. Miten nämä saa katsottua Macin puolella?
samout sanoi:muaki kiinnostais tietää että minkä ikäne toi ville on ja kuinka kauan reenannu, ku näyttää kohtuu nuorelta. jos joku ny vaikka vastaiski tähä...:whip:
Ratu sanoi:Hyvät treeni-ilmeet äijillä :D
Corpral-03 sanoi:Tietääkö kukaan (ville ainakin tietää) Että mikä Linkin Parkin biisi soi tossa pohkeet,epäkkäät,takareidet,vatsa videossa? Ja sit mikä biisi soi rinta+posetukset videossa.. alkaa siinä villen posetusten loppu puolella ja jatkuu ahtin vinopenkki treeniin asti? Thanks jos joku tietää.. Olisko se Dion joku biisi..
Heikki722 sanoi:Linkin Park: Meteora
Dio: Straight through the heart
Heikki722 sanoi:Ei se kyllä selkää voi mitenkään kehittää, kyseessä on selvä punnerrusliike. Kun tuon kapean penkin tekee tolla tavoin rystyset ulospäin, saa huomattavasti paremman supistuksen liikkeen loppuvaiheessa (kädet suorana). Kokeile vaikka heti - ojenna käsi suoraksi eteen siten että kämmenpuoli osoittaa alas päin. Ota toisella kädellä kiinni ojennetun käden ojentajasta, siten, että ojentaja on ikään kuin kourassasi. Nyt käännä käsi siten, että kämmenpuoli osoittaa ylöspäin. Huomaatko, miten ojentaja supistuu?
rantapantteri sanoi:Jaksaisitko Heikki722 millään kirjailla kaikkia noita biisejä ylös, kun tuntuis olevan aika loistavaa settiä sali-cd:lle.
Ja videot on aivan törkeen hyviä, joka video on tullut kateltua jo monet kerrat läpi!