Ahtin & Heikki722:n treenivideot, 8 kpl

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
kyllä täytyy sanoa että käy kateeksi kavereita ku on ite valovuosien päässä teistä :D :worship:
mutta täytyy sanoa että on kyllä BEST video jonka oon nähny ja parempi kui noitte amerikkalasite koska ootte suomalaisia :D
:5:

Mahtavia motivaation tuojia varmaan monille aloittelija innostuksesta vapautuneille. nimittäin tulee katottua aina pätkä ennen reeniä mahtavaa!. Jospa jossain vaiheessa innoistuisit kuvaamaan lisää !!

Nämä videot kasvattavat motivaation treenaamiseen koko ajan vain isommaksi! toivottavasti jaksatte tehdä lisää videoita. Odotan innolla! :hyper:

AIVAN mahtavia nuo videot ovat, ja samoin kun monet muutkin toivovat näitä videoita (jos mitenkään mahdollista) saada tänne non-vip puolelle, kun tosiaan ei ole noita tunnareita. Ja silti noita videoita kaipaa:), kun niistä saa sitä motivaatiota jota on jo hoettu sata kertaa jokainen....
Mutta jos ei irtoa tälle puolelle se on sitten voe voe:anssi:

nyt teknokorvat hörölle! mikä tuo biisi on joka soi muutaman sekunnin tossa ojentajavideossa klo 03:56-03:58, just siinä sopivasti biisien välissä, tulee salin kaiuttimista. oon jo pitkään metsästäny tota biisiä ja warennu ihan pirusti kaikkia teknokokoelmia.

Jokos on teikäläinen saanu tietoon sen biisin?, ei kyl itel tuu mitään mieleen.

Noniin Heikki! koneet käyntiin taas ja kamerat pyörimään ;) Aika nousta ykköseksi! Sen verta massiivinen kaveri olet, kuhan vielä kireys kohdalleen kisoihin.

Nämä on ollut ahkerassa katselussa minulla ja täytyy sanoa että on aika helvetin hyviä! :rock:

Suosikkini on ehkä tuo Ojentajat-video. Varsinkin alku.

E: Kaikki videot mistä kuuluu noita treeniääniä on hyviä, nimenomaan tämän takia tykkään tuosta ojentaja-videosta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Noni, kaikki ladattu ja katottu. Kovia videoita jolla kovia ukkoja! :whip:

Semmonen asia vaan ihmetyttää kun kattoo näitä isompien karjujen tekemiä videoita yleensäkkin, niin monessa videossa näyttää siltä kuin suurimmassa osassa liikkeitä olisi sarjat jätetty kesken (niinkun joku jo mainitsikin). Siis ainakin itsellä ja kaikkialta olen saanut semmoisen kuvan, että viimeinen toisto tulisi olla todella tiukka ja viimeisillä voimilla rutistettu (eli loogisesti ajateltuna ei tulisi noin nopeasti?). Itsellä vaan tuo viimeinen tiukka toisto tulee valehtelematta yli puolet hitaammin joka liikkeessä ja jo jopa pari sitä viimeistä aikaisempaakin nousevat ehkä hitaampaa kun teidän vika.

Ajattelinkin kysyä, että onko noissa liikkeissä se viimeinen toisto oikeasti tosi tiukka ja semmoinen, että sen jälkeen ei enää menisi?Annatteko oikeasti niin kaikkenne siinä että sekin tulee vielä noinkin lujaa vauhtia ylös? Eli onko tämä se asia, joka erottaa pro-bodarin harrastelijasta, että pidetään pää niin hyvin mukana hommassa, ettei ajatella ennen sitä vikaa toistoa että "seuraava on *itun tiukka", vaan että "seuraava tulee vie semmoseella apinan raivolla ja vauhdilla ylös". Ja vielä semmoinen, että olisiko tällä jotain tekemistä seuraavien päivien kovan lihasarkuuden kanssa (=lihaskasvun :whip: )

VAI onko koko tuo äsköinen paskan jauhanta turhaa ja jätitte vaan monessa liikkeessä toistoja varastoon? Ja jos jätitte, niin miksi näin? Koska eikös bodauksessa pitäisi viedä homma melkeinpä joka sarjassa loppuun asti?

Zzzzz vaikee selittää, toivottavasti tajusitte :)

Nopea vastaus hieman ylimalkaistaen: se viimenen toisto johon itse ehka olisit jattanyt sarjan on tuo toiseksi viimeinen toisto videolla. Ja se kesken tai vajaaksi jaanyt toisto on viela piste siihen paalle.

Sori skandinaavien puuttuminen, terveisia Kaliforniasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom