Ahmadin reeni päivis, tähtäimessä classic BB syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Ajattelin aloittaa treeni päiväkirjan pidon täällä Pakkiksella jos siitä joku saa vinkkejä tai muuta hyötyä niin hyvä.

Minä 169cm, 76kg (tavoite 80-82kg kesäkuu 2007)

Eli kerron reeneistä ja hiukan ruokailuista lyhyesti mutta ytimekkäästi.

Täällä hetkellä voiman maksimointi reenijakso menossa:

SELKÄ/EPÄKKÄÄT/HAUIS

Kulmasoutu 100kgx8 (kevyt) 105kgx8, 110kgx6, 110kgx4
Ylätalja eteen (leveä) 80kgx10, 85kgx8, 90kgx6,90x4
Leuan veto (kapeakahva) 10kgx11, 15kgx6'
Epäkkäät istuen tanko jalkojen alla 120kgx10, 130kgx8, 130kgx7

Hauis tanko 45kgx8, 50kgx5, 50kgx3+ 2pakkoa
W- tanko scott-penkki 35kgx9, 40kgx6, 40kgx4+2pakkoa

Kulmasoudun eka setti oli aika kevyt mutta muut sarjat sitten loppuun asti.
Ylätalja Kaikki sarjat tiukkoja loppuunasti
Leuanveto Tiukkoja sarjoja loppuntehtynä.Hyvä venytys ja hidasveto ylös.
Epäkkäät Lyhyt liikee mutta ottaa tosi hyvin ja saa paikat kipeäksi, kaikki sarjat loppuun asti.

Hauis tanko Eka sarja raskas hyvä tekniikka, 2 viimeistä pieni heijaus ja kaverin apu viimeisessä sarjassa. (huono pumppi??)
W-tanko scott-penkki Eka sarja raskas hyvä tekniikka, 2 viimeistä pieni heijaus, viimeisessä 2 pakkotoistoa.

Aivan loppu reenin jälkeen ja palautus juoman jälkeen pahaolo??!!

Lisäravinteeni: Whey+(******),gainer(******), gainomax, Tribulus(******), kreatiini(mikä milloinkin), Omega3 ja multivitamiini/mineraali valmiste

Kalorit pyrin pitämään 2500-300kcal

KLO 7.20 Syön aamulla 100g Eloveena + ja Whey+ 1,5dl
KLO 10.45 Koulussa ruuan(paljon) ja salaattia
KLO 13.30 Ennen reeniä Gainomax, speedstack ja tribulus
KLO 16.30-17.00 Reenin jälkeen Gaineri, kreatiini ja tribulus
KLO 18.00-18.30 1-1,5h reenin jälkeen kotona ruokaa pastaa,riisiä,nuudelia tai perunaa ja kanaa, jauhelihaa,pihviä tai kalaa ja raejuustoa
KLO 19.00-19.30 Välipalana gaineri tai kinkkua(forssan palvi n.100g)leipää tai karjalanpiirakoita 2kpl.
KLO 21.00 Töissä illalla 1banaani ja maitorahkaa
KLO 22.00-22.30I ltakotona maitorahka ja 1dl Whey+
ÖITÄ

22.11.2006 Keskiviikko

Lepo päivä!
klo. 7.20 aamupala 100g puuroa ja 1,5dl whey+
klo. 10.45 Koulussa ruokana riisiä, lihamureketta (ei saanu ottaa kun 2palaa:wall: ) +kermaviilikastiketta, leipä ja reilusti salaattia

Jos joku ihmettelee miksi syön koulussa ruuan enkä esim ota evääksi jotain body ruokaa niin uskon siihen että yksi ateria päivässä ei maailmaa kaada varsinkaan "off seasonilla"

klo 15.00 No jäi kauhea nälkä koulu ruuasta niin kävin hakee hesemätön Mega ateria+ kurkkumajo:nolo:

Klo16-17 Torkut

klo 17.30 gaineria 1dl

klo 19.00 Riisiä ja kanan rinta (iso)

klo 19.30 töihin

klo 21.00 Karjalan piirakka 1kokmuna, 2 valkuaista

klo 22.30 rahkaa ja whey+

Hyvä päivä! Olin pirteä ja sai vetää päikkärit:) (helmee)

Torstaina rinta/olkapäät/ojentaja reenit:evil:

Rehellisesti sanoen, tuon kuvan perusteella, ei kyllä kisoihin kannata osallistua vielä ainakaan pariin vuoteen.

Kiitos, hahaa :worship:

Kiitos, hahaa :worship:
En mä vittuilessani tuota kommenttia kirjoittanut. Sanoinpahan vain mielipiteeni. Tosin tuosta kuvasta nyt oli hankala mitään suurempaa johtopäätöstä tehdä kun oli otettu niin läheltä ja alaviistosta.

En mä vittuilessani tuota kommenttia kirjoittanut. Sanoinpahan vain mielipiteeni. Tosin tuosta kuvasta nyt oli hankala mitään suurempaa johtopäätöstä tehdä kun oli otettu niin läheltä ja alaviistosta.
Joo ok. Niin on vähän huonokuva ja kännyllä otettu itselaukaisimella.

Yritetään parempia ja sit ei o digikameraakaan...:(

Saisitko jonkun kaverin ottamaan kuvan? Tietysti tasainen valaistus olisi kiva, ja kohtisuoraan otettu mielellään. Ja tsemppiä treeniin! Motivoi itseäkin kun joku on noin tulessa :rock:

Saisitko jonkun kaverin ottamaan kuvan? Tietysti tasainen valaistus olisi kiva, ja kohtisuoraan otettu mielellään. Ja tsemppiä treeniin! Motivoi itseäkin kun joku on noin tulessa :rock:

Kiitos:) liekeissä tässä mennnäänkin on niin nousujohteista ollu reenaaminen että sen takia aloin elätellä kisa toiveita. Toivottavasti pysyn kunnossa enkä loukkaannu ja saan itsestäni irti sen RIPPED TO SHREDS...!!!:curs:

Tsemppiä:) En ymmärrä miksi jonkun mielestä ei kannata mennä kisaamaan. Pitääkö sitä aina olla hulkkikunnossa että voi mennä. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääset tiukkaan kuntoon(+lisälihaa) ensisyksynä:thumbs:

Itselaukasimella saa vallan mainioita kuvia kun vähän viitsii, tuo kuva oli mennyt ihan päin penaalia.

Kyllä siitä kuitenkin sen verran selvää sai, että ei tässä ihan tavan tallaajasta ole kyse, että ei muuta kun FIKSUSTI eteenpäin. Lähinnä, että pysyy terveenä ja kehitystä tulee jatkuvasti. Jätkällä on varsi saman mittanen kun mulla ja siihen on aika helppo lätkiä näkyvää lihaa päälle jos on geenit kohdallaan.

Itselaukasimella saa vallan mainioita kuvia kun vähän viitsii, tuo kuva oli mennyt ihan päin penaalia.

Kyllä siitä kuitenkin sen verran selvää sai, että ei tässä ihan tavan tallaajasta ole kyse, että ei muuta kun FIKSUSTI eteenpäin. Lähinnä, että pysyy terveenä ja kehitystä tulee jatkuvasti. Jätkällä on varsi saman mittanen kun mulla ja siihen on aika helppo lätkiä näkyvää lihaa päälle jos on geenit kohdallaan.

Juu, piti viritellä toi kuva vähän kiireellä ku jengi painosti...:) Juu, yritän fiksusti mennä ja kuunnella kroppaa. Mäkin oon aatellu et lyhyeen varteen tarttuu lihaa ja pitäis näyttää paremmalta suhteet ku pitkillä MONSTEREILLA. Shawn Ray, Labrada, Dim, Ery Bui.

Tsemppiä:) En ymmärrä miksi jonkun mielestä ei kannata mennä kisaamaan. Pitääkö sitä aina olla hulkkikunnossa että voi mennä. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääset tiukkaan kuntoon(+lisälihaa) ensisyksynä:thumbs:

Hulkki kunto vaatiikin paaaaljoon!!! KIREYS ON VALTTIA :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
22.11.2006 Keskiviikko

Lepo päivä!
klo. 7.20 aamupala 100g puuroa ja 1,5dl whey+
klo. 10.45 Koulussa ruokana riisiä, lihamureketta (ei saanu ottaa kun 2palaa:wall: ) +kermaviilikastiketta, leipä ja reilusti salaattia

Jos joku ihmettelee miksi syön koulussa ruuan enkä esim ota evääksi jotain body ruokaa niin uskon siihen että yksi ateria päivässä ei maailmaa kaada varsinkaan "off seasonilla"

klo 15.00 No jäi kauhea nälkä koulu ruuasta niin kävin hakee hesemätön Mega ateria+ kurkkumajo:nolo:

Klo16-17 Torkut

klo 17.30 gaineria 1dl

klo 19.00 Riisiä ja kanan rinta (iso)

klo 19.30 töihin

klo 21.00 Karjalan piirakka 1kokmuna, 2 valkuaista

klo 22.30 rahkaa ja whey+

Hyvä päivä! Olin pirteä ja sai vetää päikkärit:) (helmee)

Torstaina rinta/olkapäät/ojentaja reenit:evil:

23.11.2006 TORSTAI

Torstaina rinta/olkapäät/ojentaja reenit:evil: PAINO 76,5KG

VINOPENKKI: 85kgx5, 85kgx4, 90kgx1 (loppuun tehtyjä)
PENKKI KÄSIP.: 37,5kgx9, 40kgx6, 40kgx4 (loppuun tehty)
GYMLECO PYSTYPUNNERRUS KONE: per käsi 35kgx4, 37,5x2, 30x8 (loppuun tehty) on melkein sama kun käsipaino punnerrus, hyvä kone.
PYSTYSOUTU: 50kgx8, 55x6, 55x4 (loppuun tehty)
KAPEA PENKKI: 60kgx8, 65kgx6, 65kgx5 (eka kevyt, loput tiukkoja)
DIPPI OJENTAJILLE: 10kgx9, 15kgx8, 15kgx6 (loppuun tehty)
VENYTTELY LOPPUUN 20MIN

Toi vinopenkki ja tavallinen penkki tangolla on mun akilleen kantapää (eli oon niissä paska) kässäreillä kyllä menee. Huomasin myös salilla posettaessa että ylärinta tarvii lisää lihaa alan siis keskittymään siihen.

Reeni meni muuten hyvin palautukset pidin 1,5-2min koska on voiman hankinta tarkoitus. Koko reeni aika reilu tunti (ei venyttelyitä).

Matkalla koulusta autolle sattui joka bodyjampan aksidentti, Eli palautus juoma levisi reeni kassiin:curs: sotki reeni housut juomapullot..jne eikun kotiin vaihtaa kassia ja takaisin salille :curs:

RUOKAILU:

klo7.00 Puuro ja whey+
klo10.45 koulussa riisiä, sianlihasuikale kastiketta, salaatti ja leipä (nam)
klo13.00 profx patukka (iso) gaineria noi 50g
klo15.00 reeni
klo16.30 palautusjuoma
klo18.00 pinaatilettuja 10kpl, makrooni kinkku salaattia + 100g raejuustoa ja 70g kinkkua
klo21.00 2 munaa (toinen kokonainen) 1 ruis leipä
klo22.30 rahka ja 1,5dl whey+
klo23.00 Öitä

Ehkä rintalihakset ristitaljassa ois hyvä lisä treeniin?
Noi palautusjuoma onnettomuudet syö miestä:D

Ehkä rintalihakset ristitaljassa ois hyvä lisä treeniin?
Noi palautusjuoma onnettomuudet syö miestä:D

Käytän ristikkäistaljaa kyllä massa reeneissä melkein aina. Niistä tulevaisuudessa... wait for it :rolleyes:

23.11.2006 TORSTAI

Torstaina rinta/olkapäät/ojentaja reenit:evil: PAINO 76,5KG

VINOPENKKI: 85kgx5, 85kgx4, 90kgx1 (loppuun tehtyjä)
PENKKI KÄSIP.: 37,5kgx9, 40kgx6, 40kgx4 (loppuun tehty)
GYMLECO PYSTYPUNNERRUS KONE: per käsi 35kgx4, 37,5x2, 30x8 (loppuun tehty) on melkein sama kun käsipaino punnerrus, hyvä kone.
PYSTYSOUTU: 50kgx8, 55x6, 55x4 (loppuun tehty)
KAPEA PENKKI: 60kgx8, 65kgx6, 65kgx5 (eka kevyt, loput tiukkoja)
DIPPI OJENTAJILLE: 10kgx9, 15kgx8, 15kgx6 (loppuun tehty)
VENYTTELY LOPPUUN 20MIN

Toi vinopenkki ja tavallinen penkki tangolla on mun akilleen kantapää (eli oon niissä paska) kässäreillä kyllä menee. Huomasin myös salilla posettaessa että ylärinta tarvii lisää lihaa alan siis keskittymään siihen.

Reeni meni muuten hyvin palautukset pidin 1,5-2min koska on voiman hankinta tarkoitus. Koko reeni aika reilu tunti (ei venyttelyitä).

Matkalla koulusta autolle sattui joka bodyjampan aksidentti, Eli palautus juoma levisi reeni kassiin:curs: sotki reeni housut juomapullot..jne eikun kotiin vaihtaa kassia ja takaisin salille :curs:

RUOKAILU:

klo7.00 Puuro ja whey+
klo10.45 koulussa riisiä, sianlihasuikale kastiketta, salaatti ja leipä (nam)
klo13.00 profx patukka (iso) gaineria noi 50g
klo15.00 reeni
klo16.30 palautusjuoma
klo18.00 pinaatilettuja 10kpl, makrooni kinkku salaattia + 100g raejuustoa ja 70g kinkkua
klo21.00 2 munaa (toinen kokonainen) 1 ruis leipä
klo22.30 rahka ja 1,5dl whey+
klo23.00 Öitä

24.11.06 perjantai
Tänään oli lepopäivä

huomenna SELKÄ/HAUIS

Tässä kuvia

http://www.badongo.com/pic/364172

http://www.badongo.com/pic/364173

Rinta sivulta on aika surkee :(

Sais kunnollisen kokonaiskuvan asiasta. Ei se yläkroppa kaikkea sanele...

Mut kyl hiukka keskivertopulliaista paremmassa kunnossa näytät olevan. Silti vaan rutkasti lisää jos kisaamaan todella aijot.

Kova homma ku tossahan vielä kuiten kisadietti edessä ja se syö lihoja sitte aikas lailla, noh hyvä etappihan tuo toki on. 2-3 vuotta ku jaksat painaa niin hyvä tulee, tsemii vaan kovasti.

Jaloista kuvia kans... Mä laitan kans ku kyykky 10x200kg, tiä vaikka samoilla lauteilla oltas joskus :)

Ei muutaku tsemppiä projektiin!Ihan hyvältä näyttää mun mielestä..mutta mulla ei kyllä semmoista "kisasilmää" ole,joten ihan normaalijampan arvio.

:thumbs: Juu, täytyy ottaa klapeista viel kuvaa ja pari kokonaista. Täs ois viel semmoinen puoli vutta aikaa saada lihhaa lissää! Diettiä täytyy sit kattoon milloin aloittaa. Painon annan nousta niin ylös ku nousee rasva kuitenkin max 15%. Tavoite paino oli se 80-82 mut jos menee yli ni menköön. Kyykky mulla 150x4 jalat on heikon alue varsinkin etureiskat sjmv on 120x12

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom