Ahmadin reeni päivis, tähtäimessä classic BB syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Tsemppiä Ahmad, itekkin oon aatellut kisaamista tässä viimeaikoina. Nyt tällänen normaali salijumppaaja vasta, reeni on jo korvien takana mut ruokapuoli vielä mättää. Hommaa kuvia tänne vaan rohkeesti ja kato millasta palautetta saat? Musta se olis kaikkein parhain mittari tietää miten kisoissa vois mennä ku ihmiset keitä et tunne arviois sun kuvias.
Voitais ottaa vähän kisameininkiä mukaan ja molemmat postailla kuvia tänne :D
Mun mittani: 183cm / 100kg rasvat n.15% ikä 20v
muutama tulos:
Kulmasoutu 120kg x 6
Penkki 100kg x 8
Pystypunnerrus tankolla 50kg x 12
Leuat 5 x 10
Kyykky 140kg x 3

Palstan linjaushan yleensä on ollut se, että treenipäivyrit on sallittu vain vipeille. Jos kuitenkin hankit vipit niin sittenhän tämä on helppo siirtää.

Kovat on tavoitteet, mutta kovat ovat varmasti treenitkin, tsemppiä :thumbs:

En väitä että se nyt mitenkään helppoa kenellekään olisi, mutta ylipäätään kaikki yleistykset on kehonrakennuksessa ihan perseestä. Ihmiset on yksilöitä eikä voida yleistää "natulle on mahdollista kehittää lihasta puolessa vuodessa n.4,24 kg", mistäs sinä sen tiedät? Vaikka oisit itse kokeillu niin sekin ois vaan sun kohdalla tapahtunutta kehitystä, ei maksimaalista. Jos kaikki maailman ihmiset treenais "täydellisesti" ja söis "täydellisesti" ja lepäis "täydellisesti" niin näistä eniten lihasmassaa saavuttaneen tuloksista voitaisiin sanoa että "on mahdollista kasvattaa sen ja sen verran lihasta vuoden aikana" ja sekin ois voinu varmasti parantaa treenejään. Pointti oli se että ei kannata uskoa yleistyksiin, sillä kaikki asiat ovat riippuvaisia toisistaan eivätkä kaikki ole keskiverto-tyyyppejä.

Tottakai ihmisillä saattaa olla pieniä eroja testosteronin tuotannossa, geeneissä ynm.ynm.. Mutta jossain vaiheessa luonto tulee kuitenkin vastaan. Olen 99% varma ettei kukaan natu voi kasvattaa 4 kiloa lihasta 2.5 kuukauden ajanjaksolla.

Mielestäni tällainen yleistys on väärin------> "ylipäätään KAIKKI yleistykset on kehonrakennuksessa ihan perseestä"

Lueppas tuolta kohta "how much muscle can we really build"

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1268956

Kuinka kauan Ahmad oot punttista harrastanu?
Ihan hyvä että on kunnon tavoitteita. toivottavasti kuullaan jatkossa lisää sun edistymisestä. :thumbs:
Käynyt salilla noin 8 vuotta 2,5-3v johdon mukaisesti. Koko ajan oppii lisää ja tekee mieli kokeilla uusia juttuja, mutta nyt tuntuu että oon löytänyt oman juttuni kerron lisää tulevaisuudessa reeni päiviksessä.

miten saa kuvan liitettyä tähän kun jonaz kaipas??

KIVAA KUN ON NÄIN MONI KIINNOSTUNUT:D

Tsemppiä Ahmad, itekkin oon aatellut kisaamista tässä viimeaikoina. Nyt tällänen normaali salijumppaaja vasta, reeni on jo korvien takana mut ruokapuoli vielä mättää. Hommaa kuvia tänne vaan rohkeesti ja kato millasta palautetta saat? Musta se olis kaikkein parhain mittari tietää miten kisoissa vois mennä ku ihmiset keitä et tunne arviois sun kuvias.
Voitais ottaa vähän kisameininkiä mukaan ja molemmat postailla kuvia tänne :D
Mun mittani: 183cm / 100kg rasvat n.15% ikä 20v
muutama tulos:
Kulmasoutu 120kg x 6
Penkki 100kg x 8
Pystypunnerrus tankolla 50kg x 12
Leuat 5 x 10
Kyykky 140kg x 3

Kuulostaa hyvältä. Tässä ois yx kuva tulossa, mut oon tööri enkä osaa laittaa sitä:nolo:

Jonnylla oli ennen dieettiä aika tuhdit lihasmassat alla, eli ei se kireys ihan ilmaiseksi tullut.

En sitä epäillytkään, oli kuitenkin lavalla laihimmasta päästä, mut kirein jolla tuli hyvä sijoitus.

HULKKI ON GURU!!!:rock:

Pitää olla vippi. Mut voit laittaa sen johonki muualle ja laittaa linkin tähän.

Mihi mä sen laitan...?? On vähä daiju:nolo:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hankin sen vipin täs joku päivä mites se taas hoidettiin piti maksaa johonki tilille x=summa ja jotain...??!

Siitä sitten vain kiihtyvällä vauhdilla lihasta rakentamaan, Ahmad :thumbs:
Yritetään nyt syömään rahkaa ja 1,dl whey+ naamaan ja koisii.

Huomen lisää matskua...:zzzz:

Taitaa olla kova urakka edessä. Ei nimittäin ole helppoa sinne finaaliin päästä. Kuitenkin tsemppiä valitsemallesi tielle.

Tosta kuvasta...se ei paljoa kerro, joten jos on halua ja yritystä, niin voisit siihen kameralle vähän harjoitella poseja ja laittaa niitä tänne lisää. Odotellaan mielenkiinnolla!

Rehellisesti sanoen, tuon kuvan perusteella, ei kyllä kisoihin kannata osallistua vielä ainakaan pariin vuoteen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom