harrastan sekaisin aerobista liikuntaa ja salilla käyntiä. Olen aloittanut tuon "bodaamisen" vasta vähän aikaa sitten joten en ole vielä mitenkään expertti siinä. Sixpack on kuitenkin jo saatu aikaiseksi ja mukavat patit tuohon hauiksen paikalle.
Miten aerobinen treeni vaikuttaa lihaksiin?
Olen kuullut että esim. kehonrakentajat eivät juokse lenkeillä???
Ja sitten väite että: spinning lihottaa!!! Uskon sen tavallaan, sillä se joillakin se kasvattaa nälkää ja niin kulutetut kalorit on äkkiä syöty. Ja eihän siinä tosiaan kauheasti lihasta kasva, mutta kaloreita kuluu....
Joten kysymys kuuluu kannattaako aerobista liikuntaa (body step ym. muut lessmills tunnit Bodyattack) harrastaa JOS tavoite kasvattaa lihasmassaa räjähdysmäisesti?
Miten aerobinen treeni vaikuttaa lihaksiin?
Olen kuullut että esim. kehonrakentajat eivät juokse lenkeillä???
Ja sitten väite että: spinning lihottaa!!! Uskon sen tavallaan, sillä se joillakin se kasvattaa nälkää ja niin kulutetut kalorit on äkkiä syöty. Ja eihän siinä tosiaan kauheasti lihasta kasva, mutta kaloreita kuluu....
Joten kysymys kuuluu kannattaako aerobista liikuntaa (body step ym. muut lessmills tunnit Bodyattack) harrastaa JOS tavoite kasvattaa lihasmassaa räjähdysmäisesti?