ACKD -dieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Invisus
  • Aloitettu Aloitettu
Mayor's Gymin testiporukassa ACKD ketoa 2 vkoa vetänyt kundi just kerto eilen omia tuloksia: paino tippui 4,2 kg tuona aikana ja nyt kun on 2 viikkoa rellestänyt, juonu viinaa (käyny poikien kanssa Tahkolla), syöny runsaasti niin painoa on tullut takaisin vain 800g.

Mun oma tulos on 3 vkon ACKD:llä 6 kg ja nyt jatkokehitys menee normiketolla ja alustavasti näyttää tosi hyvältä: paino nous kiinteään ruokaan siirryttäessa vajaalla kilolla ja se selittyy ihan sillä, että vatsassa/suolistossa on nyt jotain täytettä. Navan ympärys kasvo sentillä :) Muut mitat (lantiolta lähti -5cm) on pysyneet entisellään. Nyt ei muuta kun lisäkutistelua.

Henk. koht. mua hotsittais vetää ACKD diettiä vaikka heti lisää, mutta mun piilevä maitoproteiiniallergiani osoitti heräämisenmerkkejä tossa 3 vkon kohdalla kun poskeen tuli 4 finniä :)
Pieni breikki ja homma voi taas jatkua.

Tarkennuksena vielä: maitoproteiiniallergia ei ole ACKD-tuotteiden vika, mulla on ollut tää allergia jo vuosikausia ja maitotuotteiden ylenpalttinen käyttäminen saa naaman ruvelle. Hipiääni vaalien vältän maitotuotteita päivittäisessä käytössä, mutta aika ajoin niitä voi vedellä ilman ongelmia. Tiesin jos ACKD tuotteita katsellessa että makeat maut ovat erityisen herkistäviä, mutta pakko niitä oli silti vetää kun olivat niiin hyviä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisin tänne laittaa nyt alotusviestin omasta ACKD:n aloituksesta, jolla olisi tarkoitus päästä lopuista rasvoista eroon :) Tänään alkoi päivä punnituksella (78.1kg), ja naamaan Easyn Kanakeittoa, jonka maku yllätti vallan positiivisesti! Ehkä dieetistä ei tulekkaan aivan tuskaa, mikäli loput maut yllättävät yhtä positiivisesti.
Kuvat luonnllisesti edestä ja takaa, niin ompahan jotain mihin verrata 3vko päästä.

Taustoistani voisin sen verran kertoa, että säännöllistä treeniä/kuntoilua takana nyt n. 1v 2kk, jonka aikana mies kutistunut 90.8kg -> nykyiseen 78.1kg. Aloittaessa lähtökohta oli että perse ylös soffalta, joten toki tuohon 78.1kg mahtuu (toivottavasti) jotain lihaksiakin :)

Päiväsuunnitelmat ovat karkeasti:
Aamupalaksi: Suolainen pussikeitto + UFS Omega 3 + D-vitskut
Lounaaksi: Makea pussikeitto
Treeniä ennen: Mahdollisesti paljon puhuttu banskun puolikas, riippuen miten treenit jatkaa kulkuaan kun kroppa saahaan ketoon
Treenin jälkeen: 40g Fastin Whey80 protskuja (~2g/hh)
Iltapalaksi: Suolainen pussikeitto

Ja joka väliin LIDL:in Saskiaa nesteenä, kun vaan janottaa, ja vaikka ei janottaiskaan.

Treeneistä sen verran, että salilla 3-4krt/vko, ei peräkkäisinä päivinä, ja muina päivinä aerobista juoksun/hölkän/kävelyn muodossa, väh. 60min/pvä, ja heti kun lakaisijat on käyny täältä pk-seudultakin nuo pyörätiet hoonaamassa, niin vaihtuu tennarit luisteihin, ja niillä hoituu aerobiset.

Katsotaan josko äijä saatais ruodittua kesärannoille katseita kestävä ilmestys :)

En tosiaan Leaderista välitä tipan vertaa, eikä se nimi siinä kyllä merkannut mitään. Hintaa se taatusti nostaa, mutta ymmärtääkseni nämä ovat silti halvempia kuin esim Xtravaganzan vastaavat pussikeitot.
Niin tarkotin sitä että kun jotain tuotetta markkinoidaan tietyllä nimellä niin tottakai se tuo vähän lisää bonusta siihen hintaan.

Tänään alkoi päivä nro 7 ACKD-dieetillä. Hyvin on Thaikeitto maistunut ja maistuu edelleen, makeena menee marjasmoothie. Painoa lähtenyt nyt n~3kg ennen dieettiä olin noin 8vkoa ketoosilla jolla lähti about 10kg. Puntilla jaksaa käydä sen 3xvko jolloin teen koko kropan aina läpi voimapainotteisesti 4x6 meiningillä. Aerobista tulee väännettyä myös 3-4krt viikossa lenkkiä/kamppailulajeja. Tarkoitus olisi vielä jatkaa 8 päivää ACKD:lla sit pieni breikki ja mahdollisesti jatkan ketoosilla tai jos tulokset miellyttävät silmääni ni voipi olla että tässä jatkaisi vielä ACKD dieettiä. Tarkoitus olisi tiputella tuohon 90-95kg vällle! Kehonkoostumusta olen seuraillut tuommoisella Orionin kotikehonkoostumus mittarilla, siitä voisin myös tuloksia kuurin loppuessa laittaa.

Tänään söin viimeisen pussin tällä erää. Nyt tankkaillaan viikonloppu ja tiistaina on InBodyn vuoro. Sitten nähdään mitä lähti ja mistä.

Alkupaino oli 104,5 (rasvat 16,2%), nyt paino on 92. Eiköhän se siitä tankkaamalla jokusen kilon nouse ennen mittausta...

Itse asiassa varmaan nousee aika paljonkin. Koska eikös inbody mittaa lihaksen glykogeeni tasojakin mittaamalla lihaksen sisäisen nesteen määrää? Kaikkein realistisin tulos olisi varmaan tullut ennen tankkausta.

Itse asiassa varmaan nousee aika paljonkin. Koska eikös inbody mittaa lihaksen glykogeeni tasojakin mittaamalla lihaksen sisäisen nesteen määrää? Kaikkein realistisin tulos olisi varmaan tullut ennen tankkausta.

Jos lähtötason mittaus on tehty nesteisillä lihaksilla, myös kontrollimittaus pitää tehdä nesteisillä/paineisilla lihaksilla. Muutenhan sen mittauksen tulos osoittaa aikamoista katoa lihasmassassa, eiks je?

Jos lähtötason mittaus on tehty nesteisillä lihaksilla, myös kontrollimittaus pitää tehdä nesteisillä/paineisilla lihaksilla. Muutenhan sen mittauksen tulos osoittaa aikamoista katoa lihasmassassa, eiks je?

Juuri niin kuin Munkka sanoi. Alkumittaus tehtiin täysillä lihaksilla edellisen päivän tankkailun jälkeen. Sama homma nyt, lihakset täytetään jotta mittaustulokset on vertailukelpoiset. Jos loppumittaus olisi otettu tyhjillä lihaksilla olisi lihasmassan pudotus vienyt itsemurhan partaalle. Nyt toivottavasti lihasmassan muutos on mahdollisimman pieni ja pudonnut massa on rasvamassaa...

Mites ACKD-Dietin aikana kahvin juonti...?
Esim. kevyt kerman kanssa (jossa 120Kcal/100ml, josta 4g/hh)

Itse olen juonut 2-4 mukia kahvia lähes päivittäin tällä ackd:lla ja joka mukiin oon lorauttanut tilkan KUOHUkermaa.. Eikä ole haitannut painon putoamista, eka viikko nyt takana ja painoa pudonnut 4 kg.

12 päivä menossa ja painonlasku on pysähtynyt viikon jälkeen. Eka viikko niin putos noin 2,5kg ja nyt viimesen 5 päivää pysynyt suunnilleen samoissa. En tiedä vaikuttaako miten asiaan ja painonlaskuun se että aloitin taas tauon jälkeen salilla käymisen ja pienen lenkkeilyn samaan aikaan kun ACKD dieetin. Joskus aiemmin kun aloitti salin tauon jälkeen niin paino nousi 2-3kg parissa viikossa. Ja toinen mikä voi vaikuttaa niin en syö enään 3 pussia keittoa päivässä. Menee 1 makea ja suolainen, yhden keiton korvaan kanalla tms. Lisäksi laitan vähän joka keittoon sattumia joukkoon, esim leikkelettä. Ketoosissa ollaan kumminkin kokoajan ja kalorit jossain 700-800 paikkeilla. Kiristymistä huomannut vyötäröltä aikalailla vaikka vaan sen 2,5kg lähteny, pilkottaa jopa vatsalihaksetkin jo :). Voisiko olla että lihakset jopa kasvaa "takaisin" dietin aikana?
Muuten olo on ällistyttävän loistava ja ihmetyttää että miten ihminen voi jaksaa tällä energiamäärällä. Tarkoituksena vielä päivä tai pari mennä tällä jauhopaskalla ja sitten pitää viikonlopun tankkaus (syön ja juon niin paljon kun pystyn) ja jatkaa normi ketoilulla.

Sitähän minäkin. Eikös tuo ole nimenomaan "taviksille" tarkoitettu helppokäyttöisyyttä (ja selviä tuloksia, tottakai) mainostaen? Ihmetytti vaan kun näinkin suuren määrän informaatiota sisältävällä foorumilla porukka vetelee kalliita keittoja ja valittelee kuinka tökkii ja öklöttää. Kai se homma toimii suurella kalorivajeella muutenkin. Voisi olla huomattavastikin helpompaa

Helppo, edullisempi, maukas ja jopa mukava mutta silti tehokas tapa on rakentaa itse VHH/keto safkansa. Itsellä tässä ollu noin puoltoista kuukautta VHH dieetti käynnissä ja oon jopa ihan digannu tosta ylenpalttisesta kananmunien ja pekonin mussuttamisesta, lihansyönnistä.ym touhusta. Suojaravinteet pöytään vaan lisäksi. Nälkä on ollu ja kovasti saanut kaikesta kivasta kieltäytyä mutta paino tippunu sen turvallisen noin kilon viikkoon ja tuntuu että kaikki on lähteny oikeasta kohasta eli mahasta.yms
Vielä jos tiputtas hiilareista aamupalan ja päivällisen verran pois niin oltas sitten ketolla, ja kiinteä ruoka ei tuota vitutusta, itsekin mietin kauan pusseja tosin mutta valitsin näin :)

Hei mitäs pussittelijoille kuuluu?? :) Onko kilot pysyneet poissa??
On. Itseasiassa kaikesta dokailusta, mässyttelystä ja muuten vaan lipsahtelusta huolimatta kilot tipahtaneet 90,6 -> 89,6. Kyllä itselläni ainakin tuo ACKD toimi vallan mainiona pudotuskeinona, 6vrk ja liki 3kg veks. Nyt takaisin ketoosilla ja homma soljuu todella hyvin.

On. Itseasiassa kaikesta dokailusta, mässyttelystä ja muuten vaan lipsahtelusta huolimatta kilot tipahtaneet 90,6 -> 89,6. Kyllä itselläni ainakin tuo ACKD toimi vallan mainiona pudotuskeinona, 6vrk ja liki 3kg veks. Nyt takaisin ketoosilla ja homma soljuu todella hyvin.

Ai jaa?! :D No tosi hieno homma!!:) Itsellä tuli nyt 2 vk täyteen tuota ackd:tä ja perjantaihin asti aion jatkaa:) Miettiny ja ahdistunu vaan siitä että prkl jos kiloja tulee takasi ku alkaa syömään.. siis jatkan ketolla sen jälkeen ja sen jälkeen vhh:lla (kalorit sitte ylläpitomäärällä).. Mutta mun kehosta nyt ei koskaan tiedä mitä se keksii..:( sitä tässä oon vaan pelännyt.

Hei mitäs pussittelijoille kuuluu?? :) Onko kilot pysyneet poissa??

Siellä se olis blogissa meikäläisen neljän viikon ACKD dieetin loppuyhteenveto ja fiilikset.

Ei se ihan niin hyvin mennyt kuin odotukset oli, mutta eipä tässä nyt itsariakaan olla suunnittelemassa menetettyjen lihojen takia :jahas: Tankkaus meni hiukan reisille ja InBodyn tulos oli hiukan sinnepäin ja tulkinnan varainen. Uuden InBodyn otan tässä keväällä jossain vaiheessa kun olen varma että kaikki nesteet on latautuneet takaisin. Nyt mennään vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja treenataan täysillä, otan sitten uuden kiristelyn vielä kesämmällä ennen kuin kehtaan ilman paitaa ulkona juoksennella ;)

Nyt tuosta dieetin loppumisesta on hurahtanut jo viikon verran. Paino nousi muutaman kilon alkupäivinä (nesteen kertymisen myötä) mutta nyt ei viimepäivinä ole enää noussut vaikka syönyt olenkin (vähähiilihydraattisesti) oikein reilusti.

Olihan tuo ihan kokeilemisen arvoinen systeemi :thumbs:

Siellä se olis blogissa meikäläisen neljän viikon ACKD dieetin loppuyhteenveto ja fiilikset.

Jees, sun kokeiluashan sitä tuli erityisen tarkkaan syynättyä :) Kyllä sä mut tiiät :D Alko vaan "pelottaa", kun on ollut hiljaista täällä muiden tätä kokeilleiden keskuudessa :D

On sitä pölijä, mutta nyt on päivä 1/11 menossa :D

Päivässä tarkoitus ottaa kolme pussia + yksi proteiinijuoma + omegat&vitamiinit&BCAA:t. Raporttia seuraa kunhan saa homman kunnolla käyntiin....

Minkä hintaisia nää pussukat oli meijerillä ja paljon se jäsen alennus olikaan..?

On sitä pölijä, mutta nyt on päivä 1/11 menossa :D

Päivässä tarkoitus ottaa kolme pussia + yksi proteiinijuoma + omegat&vitamiinit&BCAA:t. Raporttia seuraa kunhan saa homman kunnolla käyntiin....

Ai siekii? Menit sitte miehes mukana :D

Ja kiva jos viitsit raportoida :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom