Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei noissa pusseissa ole mitään kiinteää mikä tekisi vatsan kovaksi, kuten normaalilla ketoosidieetillä. Siinä se runsas proteiini aiheuttaa usein alkuun vatsan vetämisen kovalle ja tosiaan, pellavansiemenet ja kuitu usein avittavat.Aika jännä että noin päin, itselläni meni "normaalilla" ketodietillä taas vatsa todella kovaksi mihin kyllä auttoi pellavansiemenet.
Mulla parani olo lähes välittömästi kun siirryin takaisin normaaliin ruokaan. Söin eilen kaksi isoa satsia tortillaa iltapalaksi jauheliha-kana-mexiconpapumix-setillä. Aamulla oli vielä ketoosi, ja paino oli itseasiassa pudonnu 100g. Mutta noh, eiköhän tuossa pian kimpoa paino takaisin nousuun...Joo mietin eilen kanssa että onkohan kuumetta kun oli niin kuumeinen olo, tervettä touhua...
Mikä noista keitoista tekee niin ihmeellisiä? Eikö olisi halvempaa, helpompaa ja vaihtelevampaa yrittää samaa ihan perusruualla?
Leaderin nimi ja lisätyt vitamiinit. Ja kyllä se olisi halvempaa, 9 euroa päivässä 800 kaloria (veikkaus) on todella kallista safkaa.
Kyllä. Helppous on se avainsana tässä, en puolustele mitenkään vaan totean että olin laiska, halusin nopeasti tuloksia mahdollisimman vähällä vaivalla. Kärsimystähän se dieettikin sitten oli, tosin tulokset näyttäs olevan pysyviä (vielä). Lipesin eilen hieman viihteelle mutta painossa ei ole tapahtunut merkittäviä muutoksia.Mikä noista keitoista tekee niin ihmeellisiä? Eikö olisi halvempaa, helpompaa ja vaihtelevampaa yrittää samaa ihan perusruualla?
En tosiaan Leaderista välitä tipan vertaa, eikä se nimi siinä kyllä merkannut mitään. Hintaa se taatusti nostaa, mutta ymmärtääkseni nämä ovat silti halvempia kuin esim Xtravaganzan vastaavat pussikeitot.Leaderin nimi
Pekonia, naudanpaistia, FitWokissa kunnon tuhti tuplaliha-ateria... Pelkän 6vrk jälkeenkin kuulin enkelten laulun ja jumalallisen siunauksen sieluni yllä, kun sain syödä rasvaista, oikein maukasta piffiäMitäköhän sitä söis ensimmäisenä...
Olin siis kuusi vuorokautta ACKD:lla, en kuutta viikkoa.Invisus
Kun olit 6vrk ackd dieetillä ja oot nyt vaihtanu normi ruokailuun taas ni ois pari kyssärii.
montako päivää on dieetin lopettamisesta?
oletko hiljalleen lisäilly hiilareita vai heti lopetuspäivänä mäsäyttäny kunnolla?
tulokset, sentit pysyny samoina? entäpä kilot?
Sitkeä sissi! Tehokashan tuo oli, en sitä kiellä, ja tulokset tuntuis pysyvän mikäli pysyy maltillisissa hiilareissa. Paino jatkoi kevyttä putoamista ACKD:n jälkeen että kyllähän tuolla homman saa toimimaan.Nyt mulla menossa normi keto korkeammilla kaloreilla ja yhdellä maltillisella tankkauspäivällä. Ajattelin vetää toisen ACKD setin jossain vaiheessa kevättä - se antaa tosi hyvää boostia.
Olin siis kuusi vuorokautta ACKD:lla, en kuutta viikkoa.
Mutta vastaanpa silti! 3kg painoa pois, nyt takana 3 päivää dieetin lopetuksesta. Mahdoton sanoa vielä yhtään mitään mistään, mutta kilot pysyneet veks, syönyt kevyellä vajeella, 100-150g hiilaria per päivä (nousujohdanteisesti), yllättäen sentit pysyneet myös poissa. :D
En käynyt eikä ole tarkoitus vielä käydäkkään. Tuli otettua tuo kuuri vähän "nyt saatana tempastaan se kuuri eukkoseni!" meiningillä etten suunnitellut sen tarkemmin. Ylipäätänsä olisi pitänyt dieetin alussa (noin 2½kk sitten) ottaa nuo InBody-mittaukset, mutta en silloin vielä asiaa ajatellut ja en tiennyt missä Mansessa on mittauspisteitä. 3kg siis miinuksella, eikä nesteitä ole vielä ainakaan näkynyt/kuulunut takaisin, johtuen vähistä hiilareista. Vielä on siis liian aikaista sanoa mitään.Niin 6vrk tarkoitinki :D :D ajatuksissaan tuli VK :D
Joo, niin siis 3kg miinuksella, kun nesteet tuli takas? Kävitkö kehonkoostumusmittauksessa? Jos kävit, niin meinaatko käydä tarkistamassa erotuksen?