Abu Musad al-Zarqawi listitty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Edgar
  • Aloitettu Aloitettu
Alarik sanoi:
Zarqawihan taisi olla se tyyppi kenellä oli ongelmia käyttää sitä kk:ta.

Ainakin eilen tuli uutisissa pätkä, jossa jamppa ampui kk:lla pystystä aika tukevan oloisesti. Katoinkin että arabiksi vahvan näköinen jässikkä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olihan tuo mies mätämuna, mutta ei tuonkaan miehen tappaminen hyödytä yhtään. Päinvastoin asiat todennäköisesti menevät vain huonompaan suuntaan... Joku rupeaa kohta möykkäämään, että ei yhden miehen tappaminen hyödytäkään vaan 2 tai 3 tai 4... poltetaan napalmilla kaikki. Vaikka asutaankin täällä pohjolan perukoilla ei se meistä tee yhtään parempia kuin ihmisistä jotka asuvat tuolla aavikolla.
Ihmiset ovat typeriä...
Mua ottaa päähän nyt kaikki. Perhanan nenäleikkaus

Vetäytyis nuo liittoutuman ukkelit tuolta jo vittuun ja puottas koneesta vahingossa pikku pommin tuonne rättipäitten sekaan. Häirittis itteä ainaki ihan pirusti.. NOT!

Eddie Lomax sanoi:
Jos joku on vielä pahoillaan että kyseinen kaveri listittiin niin ei voi kuin ihmetellä, sen verran pitkä "ansioluettelo" kaverilla on.

Mistä mä tiedän minkälainen esim. sun "ansioluettelo" on. Oletko vaikka sekaantunut lapsiin, mutta sinua ei ole saatu kiinni. Pitäisikö sinut pommittaa... . Mistä sä tiedät minkälaisia sekopäitä oli noissa Abu Musadin tappamissa ihmisissä, ehkä Musad onkin sankari eikä ex-terroristi.
Kolikolla on myös kääntöpuoli...

Boxer-83 sanoi:
Mistä mä tiedän minkälainen esim. sun "ansioluettelo" on. Oletko vaikka sekaantunut lapsiin, mutta sinua ei ole saatu kiinni. Pitäisikö sinut pommittaa... . Mistä sä tiedät minkälaisia sekopäitä oli noissa Abu Musadin tappamissa ihmisissä, ehkä Musad onkin sankari eikä ex-terroristi.

Kaveri yrittää leikata tylsällä puukolla panttuvangilta päätä irti vaikka on vielä hengissä ja jätkää puolustelee.. Ei vittu mikä SPEDE!!

Boxer-83 sanoi:

Mistä mä tiedän viiraako Boxerilla päässä - ei kun tiedänpäs.

Vittu, kun ne säätää siellä Irakissa, turhaan kuolee viattomia amerikkalaisia sotilaita. Nuke 'em ja samaan syssyyn Iranin "ydinvoimalat"

loops sanoi:
Kaveri yrittää leikata tylsällä puukolla panttuvangilta päätä irti vaikka on vielä hengissä ja jätkää puolustelee.. Ei vittu mikä SPEDE!!

Ei ole kylläkään lähellekään rankin juttu, mitä olen sotien takia kuullut tehtävän. Uskoisinpa, että jenkit ovat monelle irakilaiselle tehneet samanlaisen käsittelyn, ehkä jopa aloittaneet kyseisen toimintamallin. Kyllähän nämä "sotilaat", joita jenkit tuonne Irakiin lähettävät, eivät ihan puhtaita pulmusia ole.. Ex-vankeja, väkivaltarikollisia yms.
Asiat eivät ole mustavalkoisia...

Jos jotain kiinnostaa tuo aihe lisää. ime tämä tiedosto ja ihmettele. http://www.badongo.com/file/757587 . Todella laadukas pätkä ja autenttista kuvaa ilman päänleikkauksia..

2d00275157.gif

Edgar sanoi:
Mikä hyvänsä ketju joka edes vähän sivuaa amerikkalaisia, tulee sisältämään amerikkalaisvastaisia kommentteja - liittyivät ne ketjun aiheeseen tahi eivät :)
ja tyyppejä, jotka valittavat näistä kommenteista.

torni2002 sanoi:
Mistä mä tiedän viiraako Boxerilla päässä - ei kun tiedänpäs.

Ja jatketaan nyt, kun vauhtiin päästiin. Irakin sodassa ei tällä hetkellä ole mitään rintamaa, jossa voisi al-Zargawigin kaltaiset miehet taistella jenkkejä vastaan. Joten he joutuvat käyttämään tämän tyylisiä taktiikoita, ikävä kyllä...

Olisiko suomalaiset toimineet samalla tavalla, jos Neuvostoliitto olisi miehittänyt Suomen. Itse uskon, että olisi. Siellä olisi Lauri Törni viillellyt politrukeilta kurkkuja auki. Ja Neuvostoliitossa olisi rääytty, että käyttäkkää napalmia ja polttakaa koko Suomen roskakansa...
Joko rupeat tajuamaan kuvion?
Eikö olekin ikävä, että on olemassa minunlaisia ihmisiä, jotka tarkastelevat asioita vähän useammalta kantilta...
Minunlaisten ihmisten takia Suomessakaan ei ole kuolemanrangaistusta ja sekös juntteja harmittaa...

Boxer-83 sanoi:
Olisiko suomalaiset toimineet samalla tavalla, jos Neuvostoliitto olisi miehittänyt Suomen. Itse uskon, että olisi. Siellä olisi Lauri Törni viillellyt politrukeilta kurkkuja auki. Ja Neuvostoliitossa olisi rääytty, että käyttäkkää napalmia ja polttakaa koko Suomen roskakansa...

Ei, vaan sinun vertauksessasi Suomeen olisi hävityn sodan jälkeen valittu laillisin ja vapain vaalein neuvostomielinen, mutta kuitenkin suomalaisista koostuva hallitus (Paasikivi, Kekkonen anyone..) ja Törni kävisi viiltämässä suomalaisten poliisien ja rekkakuskien kurkkuja ja pitäisi rähinää yllä kansan kärsiessä seurauksista.

Boxer-83 sanoi:
Minunlaisten ihmisten takia Suomessakaan ei ole kuolemanrangaistusta ja sekös juntteja harmittaa...

Älä unta näe.

Edgar sanoi:
Tota fraasia aina kuulee, mutta mun nähdäkseni terroristi ja vapaustaistelija eivät ole toisiaan poissulkevia termejä.

Esimerkki: tshetsheeni kaappaa venäläisen teatterin tai koulun, vaatimuksenaan venäläisten vetäytyminen Tshetsheniasta.
Silloinhan ko. tshetsheeni on epäilemättä sekä vapaustaistelija että terroristi.

No siihenhän tuolla juuri viitataan "another man's terrorist is another man's freedom fighter". Kaikki on kiinni omasta näkökulmasta, eli ne ei missään nimessä ole toisiaan poissulkevia asioita. Samoin osa näkee jenkit enkelimäisinä vapauttajina osa saatanallisina miehittäjinä.

Edgar sanoi:
Mikä hyvänsä ketju joka edes vähän sivuaa amerikkalaisia, tulee sisältämään amerikkalaisvastaisia kommentteja - liittyivät ne ketjun aiheeseen tahi eivät :)

No tähän ketjuun ne ainakin kuuluvat, ilman USA:ta kukaan ei olisi koskaan kuullut Zarqawista. USA:ta vastaan lietsomasta väkivallasta Zarqawi alunperin tuli tunnetuksi.

Edgar sanoi:
Jokatapauksessa Zarqawi tovereineen on murhannut ja pyrkinyt murhaamaan mahdollisimman paljon irakilaisia sotilaita, poliiseja, sekä siviilejä. (Se, heh, muslimien aina jauhama keskinäinen solidaarisuus.)

Ja en tiedä, mutta luulenpa notta Z kavereineen on tappanut enemmän irakilaisia kuin jenkkejä.

Oli miten oli tuon edellisen lauseeni suhteen, irakilaisten muslimien kannalta erinomainen homma, että tuo muslimi on nyt lopullisesti poissa kuvioista.

Mitenniin pyrkinyt murhaamaan mahdollisimman paljon irakilaisia siviilejä??? Eihän ne irakilaisia siviilejä vastusta, vaan miehitysvaltaa ja ketä tahansa, joka heidän kanssaa tekee yhteistoimintaa eli irakilaisia sotilaita ja poliiseja. Onko siinä sitten mitään järkeä? Ei varmaan, mutta jos näkökulma on se, että oma valtio on vallattu ja omat kansalaiset veljeilevät miehittäjien kanssa, niin it makes sense. Ja juuri vähän aikaa sittenhän jenkkisotilaat tappovat 24 siviiliä Hadithan kaupungissa kun yhden Hum-Veen alla oli räjähtänyt pommi. Oikeuttaako tämä surmaamaan silmittömästi siviilejä? Toisesta vastaavasta tapauksesta on ollut myös huhuja.

Kuitenkin, jos jenkit oikeasti vetäytyvät Irakista pois sotilaineen, firmoineen kaikkineen (don't think sooo...) niin tällöinhän vastustamisessa ei ole mitään järkeä ja AQI:n pitäisi laskea aseensa. Kuka sitten olettaa, että jenkkiläiset öljyfimat eivät jäisi Irakiin, taitaa elää jossain aivan eri maailmassa.

Edellisen kerran kun jenkit vastaavan tempun tekivät Iranissa (shaahi asetettiin valtaan, joku puhui Irakin demokraattisista vaaleista, ei ne ihan niin menneet, sunnithan boikotoivat vaaleja), iranilaiset nousivat kapinaan shaahia vastaan, ja maa koki islamilaisen vallankumouksen ja Ajatollah Khomeini tuli valtaan. Siitä lähtien kyseinen maa onkin ollut jenkkien kauppasaarrossa, eikä sieltä saisi kukaan jenkkien mielestä ostaa öljyä. Irakia taasen uhkaa pahasti sisällissota, joka pahimmillaan voisi johtaa vastaavaan tilanteeseen, jolloin radikaalit islamistit saattaisivat nousta valtaan.

Boxer-83 sanoi:
Olisiko suomalaiset toimineet samalla tavalla, jos Neuvostoliitto olisi miehittänyt Suomen. Itse uskon, että olisi. Siellä olisi Lauri Törni viillellyt politrukeilta kurkkuja auki.
Joo mutta Lauri ei olisi tainut asetella pommeja paikoille jossa ne tappaisivat läjäpäin suomalaisia siviilejä
Boxer-83 sanoi:

Entä sinä itse...
Boxer-83 sanoi:
Eikö olekin ikävä, että on olemassa minunlaisia ihmisiä, jotka tarkastelevat asioita vähän useammalta kantilta...
Pari kanttia taisi jäädä uupumaan mutta ei se mitään. Pääasia on tietenkin se, että sinä itse olet vakuuttunut omasta älykkyydestäsi.
Boxer-83 sanoi:

Huu, olet sitten tärkeä ja fiksu ihminen ihminen.

Boxer-83 sanoi:
Ja jatketaan nyt, kun vauhtiin päästiin. Irakin sodassa ei tällä hetkellä ole mitään rintamaa, jossa voisi al-Zargawigin kaltaiset miehet taistella jenkkejä vastaan. Joten he joutuvat käyttämään tämän tyylisiä taktiikoita, ikävä kyllä...

Partisaanit taistelevat miehittäjäsotilaita vastaan ja tuo kyseinen äijä teki sitä vain sivutöikseen. Tilillä on mm. panttivankien tappamista (siviilejä siis), hotellien räjäytyksiä Jordaniassa (sotilaskohde?) ja shiia-moskeijoiden räjäytyksiä. Tuossa toiminnassa ja sen hyväksyttävyydessä on aika suuri ero vaikka siihen irakilaiseen tarkka-ampujaan, joka on tappanut aikamoisen läjän amerikkalaisia sotilaita ja sivullisia uhreja ei ole tullut yhtään.

Ihan hienoa, että jaksaa katsoa asioita useammalta kantilta, mutta ehkä kannattaisi edes perusteet asiasta selvittää ennen suun avaamista.

uskomattomia jeesustelijoita, suurin osa Irakin kansasta on tyytyväisiä että jenkit kävivät syöksemässä vallasta Husseinin. Tuskin he myöskään riemusta hihkuvat, kun al-zarqawin kaltaiset tyypit murhaavat omia kansalaisiaan. Joku al-zarqawin ystäväpiiriin kuulunut kertoi tämän olevan hidasälyinen kuumakalle, ja joku täällä puolustaa, että voi voi ei niillä ole mahdollisuuksia muuten taistella jenkkejä vastaan.
Kyllä mä luulen että nämä innoikkaammatkin jenkkivihaajat mieluummin asuisivat Bushin Yhdysvalloissa kuin Husseinin Irakissa.

jantunen7 sanoi:
uskomattomia jeesustelijoita, suurin osa Irakin kansasta on tyytyväisiä että jenkit kävivät syöksemässä vallasta Husseinin. Tuskin he myöskään riemusta hihkuvat, kun al-zarqawin kaltaiset tyypit murhaavat omia kansalaisiaan. Joku al-zarqawin ystäväpiiriin kuulunut kertoi tämän olevan hidasälyinen kuumakalle, ja joku täällä puolustaa, että voi voi ei niillä ole mahdollisuuksia muuten taistella jenkkejä vastaan.
Kyllä mä luulen että nämä innoikkaammatkin jenkkivihaajat mieluummin asuisivat Bushin Yhdysvalloissa kuin Husseinin Irakissa.
kyse on siitä, millä hinnalla toi Husseinin vallasta syökseminen on saavutettu. kyseessä on aivan järjetön ja raaka sota, jossa ei todellakaan ollut kyse mistään joukkotuhoaseista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom