Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenkäs sen antibioottikuurin kävi? :hyvä:olin ite niin sumeessa kunnossa ettei oo onneks muistikuvaa
Mitenkäs sen antibioottikuurin kävi? :hyvä:
Hehe ei juma, jaa se olit sä. Tuli tuo barb... siis Irmeli huomattua myös :D Itse jäpikkään en niin kiinnittänyt huomiota, kun keskityin töllöttään sitä nukkea :DJoo oli kyllä komia reissu Silja Europalla. Joku on saattanut mutki nähdä siellä jossain vaiheessa tai ainaki mun seuralaisen, sehän oli sellanen muovista valmistettu neitonen jota jotkut virheellisesti kutsu Barbaraks vaik sen nimi on Kyllikki-Irmeli. Festareilla nähdään kesällä, tulkaa morjestaa jos satutte näkemään mua ja Irmelii ;) Ja jos Alavuuden äijät mr. metal ja better bodies sattuu lukemaan tätä ni terveisiä sinne päin. Tarvii varmaan tulla kesällä käymään Alavuuden paikallisessakiPyydän vielä anteeks mahdollisesti aiheuttamaani häiriötä:D
Mitenkäs sen antibioottikuurin kävi? :hyvä:
jäi kesken... Älkää ottako mallia :DMistäs tuon lantrauksen näit? Vetikö baarimikko hanasta vettä esim. tuohon Kozel tuoppiin (joka on muutenkin vain 3,8%)? Vai "ei maistunut viina" tai "ei tullut känniin"? Meillä ainakin oli ihan normaalit juomat, tosin tiskeiltä ei muistaakseni saanut mitä tahansa drinkkejä, vaan jotain speciaaleja. Kaljaa (0,4l 3,8e) tuli itse silloin juotua koko ilta...
kaksi kaveria meni joskus yöllä hakeen nuuskaa infosta aika kännissä.
kaveri a: Täältä saa varmaan nuuskaa?
infotäti: kyllä, pistetäänkö pussi - vai irtonuuskaa?
kaveri b: Pistä sitä paskaa!
infotäti: ...?
kaveri a: se ottaa sitä irtoo.
reps lol :D
Mitä nyt baarimikkojen touhua kattelin m/s galaxylla niin kyllä ne tais vetää siintä käsi hanasta vettä kaikkiin muihin drinkkeihin paitsi shotteihin( :D )
Julmaa sanoisin
Jep, toisesta hanasta tuli kaljaa ja toisesta tuli vettä. Ei s**tana. Kauheeta rahastusta. Jälkiviisaana kuljettais enemmän viinaa mukaan eikä vetäis sieltä baarista mitää.
ps. 12 euroo long island..!!!
Ootko tapsu huittisista? Meinaan tuo mäkihyppääjä juttu sopii jotenki yhteen palaan :D
Ylipäätänsä tulee mäkihyppypuvussa laivalle mukana vain tupakka-aski kännykkä, rahaa, avaimet ja muovipussissa yhdet farkut:D