Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan mahtava reissu Kaverit kertoivat, että Uniklubikin oli ihan hyvä. Itsellä ei loppuillasta pahemmin muistikuvia ole, pahoittelen poliisihattumiehen aiheuttamaa pahennusta. Vähän kyllä vituttaa kun hukkasin kaksi paitaa tanssilattialle
Joo erehdyin kutsumaan kaveria Nykäseksi, korjasi heti että ei kun Hautamäki :D Eikös se voittanut 600e ruletista?:D minä uhrasin vain yhden. Poliisihattumies tuli kyllä tutuks kasvoks tuolla. Meidän porukasta silmiinpistävin oli mäkihyppääjä Janne Hautamäki:D ketä on aika idiootti jätkä mutta villitsipä ainakin porukkaa
Joo erehdyin kutsumaan kaveria Nykäseksi, korjasi heti että ei kun Hautamäki :D Eikös se voittanut 600e ruletista?
Vähän masensi se, että lähes kaikki juomat oli lantrattuja. Mm. valkoviini buffetissa ja perkele Velkopopovicky Kozel Darkinkin lantrasivat. Onneksi ei ollut pokkaa laimentaa Johnny Walker Black Labelia, ja vetelinkin sitten sitä koko risteilyn ajan.
Kuka se mäkihyppääjäks pukeutunut kaveri oli? :D Kaveri oli voittanut 600€ ruletista, näytti lompakkoaan, joka oli täynnä viiden kympin seteleitä :DWoin kertoo että oli paras ryyppyreissu ever toi abilaiva.
Ei oo tällä hetkellä häävi kunto mut kyllä Europalla rokattiin. tulin just wanhojen jatkoilta ja ei saatana kun oon sekasin. nyt pääsee oman sängyn lämpöön.
Jees samalla laivalla olin. Mr Sushi oli kovempi! :Dhuh huh... 4päivän putki ja nyt vähä väsyttää!!! perjantaina mariellalla oli ainaski kova meno ja rahaa palokii n. 200e apulanta oli aikas kova :whip: ...huh huh