Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
Juu ei ne Galaxyn tarkastuksetkaan hääppösiä ollut, laukut katottiin vähän sinnepäin -mentaliteetilla, ja siellä kulkikin viinaa paljon. Takin alla olisi myöskin mennyt vaikka kuinka paljon viinaa, tai vaikkapa lava olutta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan mahtava reissu:rock: Kaverit kertoivat, että Uniklubikin oli ihan hyvä. Itsellä ei loppuillasta pahemmin muistikuvia ole, pahoittelen poliisihattumiehen aiheuttamaa pahennusta. Vähän kyllä vituttaa kun hukkasin kaksi paitaa tanssilattialle :)

Aivan mahtava reissu:rock: Kaverit kertoivat, että Uniklubikin oli ihan hyvä. Itsellä ei loppuillasta pahemmin muistikuvia ole, pahoittelen poliisihattumiehen aiheuttamaa pahennusta. Vähän kyllä vituttaa kun hukkasin kaksi paitaa tanssilattialle :)

:D minä uhrasin vain yhden. Poliisihattumies tuli kyllä tutuks kasvoks tuolla. Meidän porukasta silmiinpistävin oli mäkihyppääjä Janne Hautamäki:D ketä on aika idiootti jätkä mutta villitsipä ainakin porukkaa:)

:D minä uhrasin vain yhden. Poliisihattumies tuli kyllä tutuks kasvoks tuolla. Meidän porukasta silmiinpistävin oli mäkihyppääjä Janne Hautamäki:D ketä on aika idiootti jätkä mutta villitsipä ainakin porukkaa:)
Joo erehdyin kutsumaan kaveria Nykäseksi, korjasi heti että ei kun Hautamäki :D Eikös se voittanut 600e ruletista?

Joo erehdyin kutsumaan kaveria Nykäseksi, korjasi heti että ei kun Hautamäki :D Eikös se voittanut 600e ruletista?

Juu voitti:D oli siinä kivan näköinen 500 euron seteli sillä kourassa, olin hieman kateellinen. Viime yönä soitteli mulle että onks mulla sen avaimet ja kännykkä:D matka vaati veronsa sit kai siltäki

Minkälaiseen kuntoon muilla hytit jäi? Meinaan vaan, että saattaa kyllä tulla laskua perästä. Siinähän sitten arvotaan, kuka joutuu maksamaan ja mitä. Meidän kaveriporukan hyteistä meni ainakin kaksi taulua, kaksi puhelinta ja tv. :hyvä:

Vähän masensi se, että lähes kaikki juomat oli lantrattuja. Mm. valkoviini buffetissa ja perkele Velkopopovicky Kozel Darkinkin lantrasivat. Onneksi ei ollut pokkaa laimentaa Johnny Walker Black Labelia, ja vetelinkin sitten sitä koko risteilyn ajan.

Mistäs tuon lantrauksen näit? Vetikö baarimikko hanasta vettä esim. tuohon Kozel tuoppiin (joka on muutenkin vain 3,8%)? Vai "ei maistunut viina" tai "ei tullut känniin"? Meillä ainakin oli ihan normaalit juomat, tosin tiskeiltä ei muistaakseni saanut mitä tahansa drinkkejä, vaan jotain speciaaleja. Kaljaa (0,4l 3,8e) tuli itse silloin juotua koko ilta...

Woin kertoo että oli paras ryyppyreissu ever toi abilaiva.

Ei oo tällä hetkellä häävi kunto mut kyllä Europalla rokattiin. tulin just wanhojen jatkoilta ja ei saatana kun oon sekasin. nyt pääsee oman sängyn lämpöön.
Kuka se mäkihyppääjäks pukeutunut kaveri oli? :D Kaveri oli voittanut 600€ ruletista, näytti lompakkoaan, joka oli täynnä viiden kympin seteleitä :D

Oho, tossa olikin jo puhetta siitä :D Mulle puhu et sillä oli vielä 400€ sillon jäljellä :D Alkoi kyseleen et miks mulla on kympin seteli lompakossa, ja sanoin et en voi tietää mitä kymppi tekee sen lompakossa.

No olipahan reissu joo. Ja kyllä toi Nykänenkin aika näky oli, helvetti kypärät ja kaikki :thumbs:

Rahaa paloi yhteensä kaikkeen hiukan yli huntin verran, baareihin ja tax-freen mahooleihin meni varmaan yhteensä joku kahdeksankymppiä. Oisin kuvitellut euroja menevän paljon enemmän. Ja kumma kyllä, monen promillen tuiskeessa Uniklubikin menetteli. Parhaimmat tanssisetit oli just ennen valomerkkiä ja huuto oli ihan festaritasoa. Ja aamulla meno jatku. Niiiiiiiiiiin siisti reissu.

Tuli muutama yläfemma heitettyä tuolla risteilyllä. Parasta oli kyllä jatkot käytävällä ja Timo pikkuhuijaus tarjoskin meille kolme pientä viskipulloa sinne. :p Voin kuvitella, että ärsytin aika monia siellä laivalla, mutta itellä ainaki helvetin kova meno. Launataina päästiinkin sitten uuteen nousuun ja tuli numeropalvelu tutuks.

Ei sanonu ees laivaipolizeit mitään muuten noista käytävä jatkoista. Kuhan käskivät väistämään, että saavat sammunneet tyypit kannettua hyttiin. Ja oli meitä parhaimmillaan päälle 20 siinä viettämäs rauhallista juttuhetkeä.

Oli kyl yks rankimpia reissuja ikinä. Vielläkin krapulan tynkästä pukkaa mut toivottavasti ny lähtis edes tän päivän aikana pois. Meidän käytävä kokoontumiset tultiin pariin kertaan hajottamaan ku ihmiset ei kuulemma päässy ohitte. Niin ja muuten olin kyl GOOMillakin mut kyl toi abireissu oli parempi.

Rankkkaa oli ja rahaa palo. Elastinenkii meni vähän ohitte...no ei iso menetys ollu.
Onneksi ei oo enää darraa vaikka eilen lopetin juomisen vast 17:00 aikoihin :)

Kaiken kaikkiaan mahtava reissu kyl

huh huh... 4päivän putki ja nyt vähä väsyttää!!!:zzzz: perjantaina mariellalla oli ainaski kova meno ja rahaa palokii n. 200e :rock: apulanta oli aikas kova :whip: ...huh huh

huh huh... 4päivän putki ja nyt vähä väsyttää!!!:zzzz: perjantaina mariellalla oli ainaski kova meno ja rahaa palokii n. 200e :rock: apulanta oli aikas kova :whip: ...huh huh
Jees samalla laivalla olin. Mr Sushi oli kovempi! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom