Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no mitenkäs se silleen? :D
No jäikö kenellekkään muistiin mitään hauskoja kommelluksia?!:david:

Minä ainakin näin joidenkii hullujen juoksevan semmosen lakanan kanssa ympäri laivaa...:D
kröhöm :nolo: :rolleyes:
näkikö(muistaako) kukaan?

mariella pe-la laivana

näin kahden ihmisen rakastelevan.
kaverini sanoi uniklubin laulajalle että uniklubi on ihan paska bandi johon laulajan kaveri vastasi et ei kaikesta voi tykätä johon kaverini huusi "NO EI TODELLAKAN!" naurussa oli pidättelemistä :)

GOOM:lle syksyllä:) pakko päästä jollekin vastaavalle vielä!

Huhhuh! Ei voi muuta sanoa, ku että olipahan taas reissu... Tarinoin joskus pidemmin, nyt en vaan jaksa :D

noniin... Mistähän sitä alottais.

Oltiin siis Siljalla tukholmassa, perjantaina lähtö ja sunnuntaina paluu.
Perjantaina ekat korkattiin joskus kasin pintaan, istuskeltiin toisten hyteissä ja join jekkubatterya :kuola: Hieman ennen kybää hyttiin jossa hengasin ilmestyi joku vitun ruotsalainen joka jotai alko siinä huutaa ja läimäs yhtä kaveria avokämmenellä (:D) poskelle, heitti kajarin maahan ja lähti karkuun. Kaikki oltii iha et :wtf: No ei siinä sit mitää, kaverille laivapoliisin puhuttelut ja ryyppäys jatku :kippis1:

Joskus klo 23-24 aikaan lähdin sitte baareihin, mukanani valtava vihreä pimp-hattu. Lonkeroita ja drinkkejä kului sekä kehuja hatusta satoi aivan älyttömästi. Jossain vaiheessa, ehkä kahen aikaan (tässä vaiheessa osa kavereista oli jo sammunu) Lähin sitte sinne yläkerran "yökerhoon" jossa dokailu jatkui. Siinä kolmen paikkeilla ehkä törmäsin siellä kääpiöön ja aloin sit hengaa sen kanssa :hyper: Tää kääpiö osottautu oikeinki mukavaks jätkäks (ainaki sen mitä muistan) ja tarjoili juomiaki nii perkeleesti! Neljännen fisun kohdalla katkee filmi ja seuraava muistikuva onki ku juoksentelen pitkin käytäviä, ensin kaikki kamat päällä, ja myöhemmin pelkissä kalsareissa :rolleyes:

Mulla oli oma pimp-muki mukana, jonka olin kai sit jotenki onnistunu hajottamaan, ja saanu siitä haavan sormeen. Aamulla oliki ihmettelemistä, ku hytin seinät, ikkuna ja sängyt oli täynnä veriläikkiä. Myös meiän hytin oven ulkopuoli oli ihan veressä, ja veriraitoja löytyi myös ympäri käytävän seinää ja naapurihyttien ovia :lol2:

Joku pelle oli myös onnistunu sotkemaan meiän vessan aika komeesti :jahas: Oli paskantanu pöntön takareunaan, kansi kiinni, ja lähteny sit siivoomaan niitä vessaharjalla ja pyyhkiny sillä menemään pitkin seiniä :urjo: Kaveri oli tän näyn löytäny jo joskus 2-3 aikaan, eli minä se en voinnu olla, olin baarissa :kippis1:

Tokasta illasta nyt ei mitään ihmeellistä kerrottavaa, ku oli sen verta darraa etten vaa pystyny juomaan :(

Sillon lauantai aamuna tukholmassa olin viellä aivan kännissä...

Et tällasta meillä

Hyvä reissu, ruuat oli helkkarin hyvät. Henkilökohtaisesti olin taas liian kännissä, joten väliltä 0000-0300 ei mitään muistikuvaa...harmi.

No hyvä että on se hytti muillakin jäänyt vähän heikompaan kuntoon :D Vielä ei ole laskua kuulunut, mutta eiköhän se sieltä kuitenkin tule. Täytyy kyllä myöntää, että vähän liian sekasin kuitenkin olin, kun aika lailla kavereiden muistikuvien varassa ollaan loppuillasta. Ihan päällimäisenä mieleen jäi kyllä vanhanliiton kapakkarähinä Joe’s Placessa. Joku heitti täyden ollttuopin meidän porukkaan ja sitten ruvettiinkin jo painimaan. Sinänsä omituista oli, että ainoa kuka lähti putkaan oli juurikin tuo tuopinheittäjä, ihan oikea tuomio sinänsä ;)

Pistäkääs muutkin jotain kommelluksia, näitä on ihan hauska lukea jälkeenpäin.

Eräs luokkalaiseni jätkä kertoi tavoitteekseen (joskus aamuyöllä) juosta hyttikäytävän päästä päähän alasti, ja päätti sitten saman tien toteuttaa homman. Otin aikaa: minuutti 42 sekuntia siihen meni :D

Eräs luokkalaiseni jätkä kertoi tavoitteekseen (joskus aamuyöllä) juosta hyttikäytävän päästä päähän alasti, ja päätti sitten saman tien toteuttaa homman. Otin aikaa: minuutti 42 sekuntia siihen meni :D
Kiritit varmaan kunnolla :whip: ;)

Kaveri meni baaritiskille galaxyllä ja sanoi baarimikolle : "tuleeko tuolta sun hanastas viinaa vai vettä ? Ei toi ainakaan viinalle maistu" Ja näin baarimikko repi perseensä ja vittu se alko huutaan ja riehumaan :D ... Pari muuta kaveria juoksi kalsareissa aivan vitusti käytävillä ja halusivat mennä panemaan kaikkia yrittäen samalla tunkea joka ikiseen hyttiin missä vain oli naisia....ja välillä miehiä :D

Heiluko kassit ? :jahas: ....Veikkaan että aika kiusallisen näköstä ? :D

Joo oli kyllä komia reissu Silja Europalla. Joku on saattanut mutki nähdä siellä jossain vaiheessa tai ainaki mun seuralaisen, sehän oli sellanen muovista valmistettu neitonen jota jotkut virheellisesti kutsu Barbaraks vaik sen nimi on Kyllikki-Irmeli. Festareilla nähdään kesällä, tulkaa morjestaa jos satutte näkemään mua ja Irmelii ;) Ja jos Alavuuden äijät mr. metal ja better bodies sattuu lukemaan tätä ni terveisiä sinne päin. Tarvii varmaan tulla kesällä käymään Alavuuden paikallisessaki:) Pyydän vielä anteeks mahdollisesti aiheuttamaani häiriötä:D

Oma abiristeily meni aika nätisti.. Ei mitää riitoja tai nahisteluja. Laivapoliisit tuli vaa vähä virkaintosina huutaa pää punasena ku vedin sikaria käytävällä. "SAMMUTA SE SAATANA TAI LÄHET HETI PUTKAA VITTU !!!" "KAADA VIINAA SEN PÄÄLLÄ KAADA JUMALAUTA!!!" :D Ja kaveri juoksenteli aamulla munasillaa edes takas. Monet 8 kerroksessa asuneet 14.2 Galaxylla olleet varmaan tietävät. Punasia munakarvoja hehkutettiin aikalailla. :D

Joo oli kyllä komia reissu Silja Europalla. Joku on saattanut mutki nähdä siellä jossain vaiheessa tai ainaki mun seuralaisen, sehän oli sellanen muovista valmistettu neitonen jota jotkut virheellisesti kutsu Barbaraks vaik sen nimi on Kyllikki-Irmeli. Festareilla nähdään kesällä, tulkaa morjestaa jos satutte näkemään mua ja Irmelii ;) Ja jos Alavuuden äijät mr. metal ja better bodies sattuu lukemaan tätä ni terveisiä sinne päin. Tarvii varmaan tulla kesällä käymään Alavuuden paikallisessaki:) Pyydän vielä anteeks mahdollisesti aiheuttamaani häiriötä:D
Jossain vaiheessa ilman paitaa tanssiessani tämä neito tupsahti syliini :) Kalajoella näin juhannuksena viimeksi samanlaisen, et sattunut siellä olemaan?

Joo tämä barbara tuli ainaki pongattua monestikkin lavalla ja sutki luulisin nähneeni, joku henkilö ainakin barbaraa retuutti niskasta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom