Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
kaksi kaveria meni joskus yöllä hakeen nuuskaa infosta aika kännissä.

kaveri a: Täältä saa varmaan nuuskaa?
infotäti: kyllä, pistetäänkö pussi - vai irtonuuskaa?
kaveri b: Pistä sitä paskaa!
infotäti: ...?
kaveri a: se ottaa sitä irtoo.

reps lol :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laivaan saavuttiin tyylillä ja lähdettiin vähemmän tyylikkäästi. Lava giniä aamupalaks ei oikeen toiminu, joten mut raahattiin laivasta ulos rullien päällä kulkevalla matkalaukulla :hyvä: Muuten ihan hauska reissu :)

Joo oli kyllä komia reissu Silja Europalla. Joku on saattanut mutki nähdä siellä jossain vaiheessa tai ainaki mun seuralaisen, sehän oli sellanen muovista valmistettu neitonen jota jotkut virheellisesti kutsu Barbaraks vaik sen nimi on Kyllikki-Irmeli. Festareilla nähdään kesällä, tulkaa morjestaa jos satutte näkemään mua ja Irmelii ;) Ja jos Alavuuden äijät mr. metal ja better bodies sattuu lukemaan tätä ni terveisiä sinne päin. Tarvii varmaan tulla kesällä käymään Alavuuden paikallisessaki:) Pyydän vielä anteeks mahdollisesti aiheuttamaani häiriötä:D
Hehe ei juma, jaa se olit sä. Tuli tuo barb... siis Irmeli huomattua myös :D Itse jäpikkään en niin kiinnittänyt huomiota, kun keskityin töllöttään sitä nukkea :D

No joo ihan mukava oli tuo Mariellan reissu.. Kaiken muistan ku en ollu päissään :D Meinasin joutua tappeluun yhen hiipparin kanssa ku se vaan yhtäkkiä ilmesty hyttiin ja alko selittään jotain ihme paskaa. Sitte aloin vähä vittuileen sille niin meinas lyödä saatana. Onneksi tajus lähtä helvettiin riehumasta.

Mistäs tuon lantrauksen näit? Vetikö baarimikko hanasta vettä esim. tuohon Kozel tuoppiin (joka on muutenkin vain 3,8%)? Vai "ei maistunut viina" tai "ei tullut känniin"? Meillä ainakin oli ihan normaalit juomat, tosin tiskeiltä ei muistaakseni saanut mitä tahansa drinkkejä, vaan jotain speciaaleja. Kaljaa (0,4l 3,8e) tuli itse silloin juotua koko ilta...

Enpä nähnyt sen Kozelin kaatamista, eihän siinä viinakaan maistunut kuten ei oluissa yleensäkään, eikä känniinkään tullut siitä yhdestä hörpystä, mutta eipä siinä se olutkaan maistunut. Yksinkertaisesti maistui lantratulta. Kozel Darkkia olen aikaisemminkin juonut, ja kyllä se maistuu paljon voimakkaammalta kuin tuo mitä laivalla maistoim. Kyseessä oli myöskin ensimmäinen kosketukseni alkoholiin sitten aamuisen rekka-ajelun, joten ei ollut siitäkään kyse, että olisin ollut liian tuuterissa maistaakseni yhtään mitään. Sama juttu buffetin valkoviinin kanssa.

Mitä nyt baarimikkojen touhua kattelin m/s galaxylla niin kyllä ne tais vetää siintä käsi hanasta vettä kaikkiin muihin drinkkeihin paitsi shotteihin( :D )
Julmaa sanoisin

kaksi kaveria meni joskus yöllä hakeen nuuskaa infosta aika kännissä.

kaveri a: Täältä saa varmaan nuuskaa?
infotäti: kyllä, pistetäänkö pussi - vai irtonuuskaa?
kaveri b: Pistä sitä paskaa!
infotäti: ...?
kaveri a: se ottaa sitä irtoo.

reps lol :D

Ootko tapsu huittisista? Meinaan tuo mäkihyppääjä juttu sopii jotenki yhteen palaan :D

Mitä nyt baarimikkojen touhua kattelin m/s galaxylla niin kyllä ne tais vetää siintä käsi hanasta vettä kaikkiin muihin drinkkeihin paitsi shotteihin( :D )
Julmaa sanoisin

Jep, toisesta hanasta tuli kaljaa ja toisesta tuli vettä. Ei s**tana. Kauheeta rahastusta. Jälkiviisaana kuljettais enemmän viinaa mukaan eikä vetäis sieltä baarista mitää.

ps. 12 euroo long island..!!!

Ootko tapsu huittisista? Meinaan tuo mäkihyppääjä juttu sopii jotenki yhteen palaan :D

jees, sieltähän minä.

Ja Palahan kyseessä oli. Kaveri on kyllä aika jantteri:) Ylipäätänsä tulee mäkihyppypuvussa laivalle mukana vain tupakka-aski kännykkä, rahaa, avaimet ja muovipussissa yhdet farkut:D

No niin. Eiköhän ole aika herätellä tämäkin tredi.

Minäs päivinä ja mille risteilyille pakkislaiset ovat menossa? Itse menossa torstaina 12.2. Baltic Princessille, jolloin menossa mukana Fintelligens (wohou).

15.2 menossa. Olisin vaan toivonut että oltais päästy 14.2 ku sillon on kaikki sibeliuslukion söpikset ihanat tytöt siellä :haart:

Jos täältä pakkikselta on menossa menevie mimmei niin täällä komea uros tulossa 15.2 ;)

14.2. Viking Mariellalle lähössä ja tulee jo nyt paha olo ku kelaa seuraavan päivän darraa. Ja artistina cheek. No onneks tuolla on kait muitakin paikkoja joissa soitetaan musaa.

13.2 lähtee. Oisin ite toivonut 12.2, ois ollu enemmän tuttuja :D mutta väliäkös sillä, tuskinpa tulen kauheesti reissusta muistamaan...

Sillon sunnuntaina ja Cheek esiintyy, muuta informaatiota ei meikäläisellä ole:D Pitäs vissiin jo alkaa kyselemään vähäsen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom