Janpa on sen näkönen jantteri että vois tapella risteilyllä!!! ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, 12.2 myös mukana ^^ Saas nähdä, mitä tuostakin reissusta tulee :D:D
Me ollaan kans samalla reissulla.13.2 perjantaina(paha merkki) balticilla, fintelligöns esiintyy. tulee varmaan hieno reissu.
Miellä oli vuosi sitten bussilastillista abeja kohden 2 "valvojaa", jotka olivat kyseisessä tapauksessa erään abin vanhemmat. Jossain muistaakseni luki, että 20 abia kohden pitäs olla aina yksi valvoja tjsp.Onko tähän sitten tullut joku muutos ettei täysi-ikäiset pääse edes abiristeilylle ilman huoltajaa?
Muistaakseni pari opettajaa lähtee mukaan valvojiksi. Sääntöjen mukaan ne täytyy siellä olla, mutta mehän ollaan tietty saatu ite valita ne opettajat.:evil:Onko teillä opettajat/huoltajat mukana? :lol2:
Meillä järjesti oppilaskunta tuon pari vuotta sitten, joten kaikki mukana olleet olivat abeja. Yhtään yli 20v ei ollut bussikuskien lisäksi, kuitenkaan nekään eivät laivaan tulleet.
Onko tähän sitten tullut joku muutos ettei täysi-ikäiset pääse edes abiristeilylle ilman huoltajaa?
12.2 ja paatti on Baltic Princess. Pitäisi olla aika paljon tuttuja muista lukioista samassa veneessä kun tuota lukiolistaa katselin.
Ei muuta kuin avoimin mielin kokka kohti ulappaa.:D Kyllähän siellä hauskaa luulisi olevan.
Mistä kaupungista olet? Samassa purkissa nimittäin seilataan.
Pitää, ainakin mun kuulemani mukaan. Ja jos et vielä sattunut tietämään, niin Tax-Freet on suljettu lähes koko reissun ajan (avataan kuulemma pari tuntia ennen saapumista) eli ei voi ostaa esim kaljakeissiä ja vetää niillä perseet. Itse ainakin ajattelin vetää ihan tuntuvat pohjat ennen reissua. :evil:Me ollaan kans samalla reissulla.
Abiristeily on siitä paha, että täytyy ite koittaa pysyä hieman edes järkilinjalla, koska on opettajat ja kaverit näkemässä, jos menee touhu hölmöilyn puolelle. Rahat tuolla ainakin menee, ja jostain kuulin jotain mutu-puhetta, että abiristeilyille olis jopa nostettu juomien hintoja normaaliin nähden. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa.
Suljettu Tax-Free oli kyllä tiedossa, mutta aika jännä, kun vielä baarihintoja nostavat. Kannattaa ottaa iisisti kuitenkin pohjien kans, koska muuten voi pysähtyä laivareissu terminaaliin. Joku jopa uhosi, että yhden örveltävän laivaantulijan takia koko ryhmä voidaan jättää päästämättä sisään.Pitää, ainakin mun kuulemani mukaan. Ja jos et vielä sattunut tietämään, niin Tax-Freet on suljettu lähes koko reissun ajan (avataan kuulemma pari tuntia ennen saapumista) eli ei voi ostaa esim kaljakeissiä ja vetää niillä perseet. Itse ainakin ajattelin vetää ihan tuntuvat pohjat ennen reissua. :evil:
Pitänee hankkia pakkispaitaKai risteilyllä järjestetään Pakkotoisto miitti? :D