Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ees muista omaa laivaani :D olisko ollut vikingin amorella ja torstaipäivä ? Ihan ensimmäisiä oltiin kun varattiin laivoja jo syksyllä kun koulut alko.
E. Niin, ja turusta lähtee :)

Me lähdetään kaveriporukalla (ollaan 30+) Viikkarille 13.2. abityttöjä korkkaamaan, oujee!

Meinasitte? Entä jos ne on jo korkattu? :D

Pari lukiossa olevaa kaveria oli houkuttelemassa mua abi-risteilylle mut oli pakko kieltäytyä :D

Meinasitte? Entä jos ne on jo korkattu? :D

Pari lukiossa olevaa kaveria oli houkuttelemassa mua abi-risteilylle mut oli pakko kieltäytyä :D
Ei haittaa jos ovat jo korkattuja. Sitten korkataan anaalineitsyys. Jos sekin on jo mennyt, niin sittenhän he ovat vain kokeneita :D

BALTIC PRINCESS 13.2.2014, en kyllä mitenkään erityisemmin odota tuota jostain syystä. Vittu toi porukkakin on ihan perseestä, kaikki lukiot jostain persreiästä ja joku vitun amiskin mukana ? Jotenkin voin kuvitella jo etukäteen kuinka urpoa menoa siellä on.

BALTIC PRINCESS 13.2.2014, en kyllä mitenkään erityisemmin odota tuota jostain syystä. Vittu toi porukkakin on ihan perseestä, kaikki lukiot jostain persreiästä ja joku vitun amiskin mukana ? Jotenkin voin kuvitella jo etukäteen kuinka urpoa menoa siellä on.

Mistäpäin sitä ollaan? Itellä sama risteily, Kangasalan lukio. Katteltiin kavereiden kanssa että laiva on täynnä sveduja....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom