Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
Minä meinaan ottaa omat rasiat mukaan ja jättää fiunat muille. Mites työ muut?

Mun pitäis olla perjantai-illalla sellasessa kunnossa, että selkätreeni kulkee, joten en taida pahasti humaltua... Tai luultavasti en ollenkaan. Olen tylsä. (Ainakin muiden mielestä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Baltic Princessille olisi itelläkin lähtee seuraavalla viikolla. Tälläin metallin ystävänä en malta odottaa, että pääsee näkemään cheekin livenä :rock:

Baltic Princessille olisi itelläkin lähtee seuraavalla viikolla. Tälläin metallin ystävänä en malta odottaa, että pääsee näkemään cheekin livenä :rock:

Sama juttu, mennäänkö yhdessä eturiviin?

14.2 Europa..
Alunperin oli turusta ruottiin europalla, mutta tulikin ilmotus että reitti on vaihtunut helsingistä viroon..
Joo kyllä sinne pitää jotain saada vietyä, vaikka buffettiin onkin aika 18.00(laiva liikkuu 18.30) varattu.. Kellään tietoa millos se tax free mahtaa kyseisellä risteilyllä olla auki?

^ Mikäli noudattaa yhtään samaa kaavaa kun nuo abien laivat yleensä, niin Tax free on auki vasta seuraavana päivänä. Tämän tarkoituksena on esimerkiksi se, että maksimoidaan baarien alkoholimyynti. Korjatkaa jos olen väärässä :)

Tax free auki seuraavana päivänä vasta joo, jos haluaa säästää niin ottaa kunnon pohjat buffetissa viinillä ja oluella :D Tai sitten salakuljettaa omat juomat vaikka juissin mukana ja toivoo ettei tarkasteta satamassa.

Alkaako porukka olemaan jo intona? :dance:

Ja J.., kai sua nyt saa hihasta tulla vetäseen mikäli sattuu tunnistamaan? :rolleyes:

Saa jos löydät :D

Pitäis kai huomenna pakkailla sitten jotain mukaan, kun ei kerkee torstaina penkkareiden jälkeen enää noit hommia hoitaa.

E: Mut on helpompi tunnistaa, ku sut, koska en usko siellä laivalla olevan kamalan montaa kokonaan kaljua ja kulmakarvatonta kaveria....

Olkaas ilosia. Oma koulu niin perseestä, että oppilaat jotka aikoivat risteilyn järjestää ilmottivat tossa kuukaus sitte, että eivät jaksakkaan. Vittu.

Saa jos löydät :D

Pitäis kai huomenna pakkailla sitten jotain mukaan, kun ei kerkee torstaina penkkareiden jälkeen enää noit hommia hoitaa.

E: Mut on helpompi tunnistaa, ku sut, koska en usko siellä laivalla olevan kamalan montaa kokonaan kaljua ja kulmakarvatonta kaveria....

Sä oot muistaakseni kovin pitkäkin, se auttaa aika paljon :rolleyes: Itse varmaan sulaudun blondiin massaan tällaisena keskipituisena taviksena, joten minun bongaaminen olisi haaste jopa tutuille :D

Tax free auki seuraavana päivänä vasta joo, jos haluaa säästää niin ottaa kunnon pohjat buffetissa viinillä ja oluella :D Tai sitten salakuljettaa omat juomat vaikka juissin mukana ja toivoo ettei tarkasteta satamassa.

Ton firman sivuilla luki semmonenkin juttu että on mahdollista että kaikki ei pääse edes illalla buffettiin aloittelemaan vaan heille tarjotaan vasta seuraavana päivänä lounas. On kyllä aika paska homma jos noin käy!

Pitäkäähän hauskaa penkkareissa ja abiristeilyllä! Älkääkä läträtkö liikaa ainakaan väkevien kanssa, aika moni tippui viime vuonna sen takia kelkasta jo ennen risteilyä.. :rolleyes:

Potkiaiset! Sain vuoden treenaaja-palkinnon ja Arska-naamarin. :D Oli muutenkin varsin loistavaa ohjelmaa. Huomenna penkkarit! :dance: (Ja kyllä minä siellä alkossa olen jo käynyt.. :nolo: )

Potkiaiset! Sain vuoden treenaaja-palkinnon ja Arska-naamarin. :D Oli muutenkin varsin loistavaa ohjelmaa. Huomenna penkkarit! :dance: (Ja kyllä minä siellä alkossa olen jo käynyt.. :nolo: )

Haa :D Itsestä oli pari sketsiä potkiaisissa myös, sekä pääsin/jouduin osalliseksi yhteen joukkueeseen, kun lavalla pidettiin pientä skabaa :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom