Liedosta, joo ihan ihmeporukkaa näyttää olevan, saa nähdä millanen itse risteily on.Mistäpäin sitä ollaan? Itellä sama risteily, Kangasalan lukio. Katteltiin kavereiden kanssa että laiva on täynnä sveduja....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liedosta, joo ihan ihmeporukkaa näyttää olevan, saa nähdä millanen itse risteily on.Mistäpäin sitä ollaan? Itellä sama risteily, Kangasalan lukio. Katteltiin kavereiden kanssa että laiva on täynnä sveduja....
Hyvä idea. Löysällä jazz kikkelil ei oo kiva nussia ku muna ei mene sisään vaan taipuilee vaan ympäriinsä.Vähän harmittaa kun omassa kaveriporukassa on vaan yks sellainen tyyppi, joka on mun kanssa samoilla linjoilla juomisen suhteen, mulla kun on ehtinyt jo menee into koko touhuun ja aion muodon vuoks kiskoa yön mittaa varmaan ~6 kaljaa ja luultavasti nukahdan väkisin jo kolmeen mennessä. Muut kaverit aikoo vetää pään täyteen. Varmaan frendin kanssa tsiigaillaan perseitä jne. mitä tehdään yleensäkin, ja toivotaan että jostain sais pillua. Hermo tulee kuitenkin menee muihin siellä pyöriviin tuttuihin ketkä vetää kauheet juoksukännit heti kun laiva on lähtenyt.
Sitäpaitsi, yks hyvä syy juoda maltillisesti on myös se, että jos kuitenkin jostain irtoaa, niin touhusta tuleekin jotain eikä lerpahda tai tuu väsy kesken hommien :D En kyllä tiiä, onko kukaan koskaan saanu abiristeilyllä vaikka jutut on kovia, mut toivossa on hyvä elää
Ei välttämättä t: kokemus, ei kaikki ruotsia puhuvat oo kuumia blondeja.Sitä paitti ruotsia puhuvat ovat paremman näkösiä
Kai siitä ihan jees risteily tulee, vaikka matkaan ei mahdu montaa normaalijärkistä kun kyse on meistä 18 vuotiaista.
Laukut ilmeisesti tarkistetaan laivalle mentäessä, onko kellään vinkkejä miten omia janojuomia saisi näppärästi mukaan?