Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän harmittaa kun omassa kaveriporukassa on vaan yks sellainen tyyppi, joka on mun kanssa samoilla linjoilla juomisen suhteen, mulla kun on ehtinyt jo menee into koko touhuun ja aion muodon vuoks kiskoa yön mittaa varmaan ~6 kaljaa ja luultavasti nukahdan väkisin jo kolmeen mennessä. Muut kaverit aikoo vetää pään täyteen. Varmaan frendin kanssa tsiigaillaan perseitä jne. mitä tehdään yleensäkin, ja toivotaan että jostain sais pillua. Hermo tulee kuitenkin menee muihin siellä pyöriviin tuttuihin ketkä vetää kauheet juoksukännit heti kun laiva on lähtenyt.
Sitäpaitsi, yks hyvä syy juoda maltillisesti on myös se, että jos kuitenkin jostain irtoaa, niin touhusta tuleekin jotain eikä lerpahda tai tuu väsy kesken hommien :D En kyllä tiiä, onko kukaan koskaan saanu abiristeilyllä vaikka jutut on kovia, mut toivossa on hyvä elää :pano:

Pari kysymystä, joskin wanhojen risteilystä:

1. Onko wanhjojen/abiristeilyllä valvonta tiukkaa ts. pääseekö alaikäisenä baariin ilman papereita, voiko buffetissa kiskoa huoletta?

2. Onko se nyt niin ettei menomatkalla myydä edes 18v?

3. Tarkistetaanko laukut, joskin otan joka tapauksessa viinaa sinetillisessä limupullossa?

Kyseessä siis lauantai siljalla. :kippis1:

Vähän harmittaa kun omassa kaveriporukassa on vaan yks sellainen tyyppi, joka on mun kanssa samoilla linjoilla juomisen suhteen, mulla kun on ehtinyt jo menee into koko touhuun ja aion muodon vuoks kiskoa yön mittaa varmaan ~6 kaljaa ja luultavasti nukahdan väkisin jo kolmeen mennessä. Muut kaverit aikoo vetää pään täyteen. Varmaan frendin kanssa tsiigaillaan perseitä jne. mitä tehdään yleensäkin, ja toivotaan että jostain sais pillua. Hermo tulee kuitenkin menee muihin siellä pyöriviin tuttuihin ketkä vetää kauheet juoksukännit heti kun laiva on lähtenyt.
Sitäpaitsi, yks hyvä syy juoda maltillisesti on myös se, että jos kuitenkin jostain irtoaa, niin touhusta tuleekin jotain eikä lerpahda tai tuu väsy kesken hommien :D En kyllä tiiä, onko kukaan koskaan saanu abiristeilyllä vaikka jutut on kovia, mut toivossa on hyvä elää :pano:
Hyvä idea. Löysällä jazz kikkelil ei oo kiva nussia ku muna ei mene sisään vaan taipuilee vaan ympäriinsä.

Kerron oman kokemuksen pohjalta...

1. Kertaakaan ei kysytty papereita, paitsi laivaan noustessa piti näyttää henkkarit ja lippu. Buffetissa saa juoda niin paljon kuin jaksaa, mutta jonoa kaljahanalle on sellaiset 30 minuuttia

2. Tax Free suljettu menomatkan

3. Tarkastetaan, mutta itse sain vietyä juuri tuolla tavalla viinaa laivaan.

Baltic Princess huomenna kans! Harjavallan lukiosta, eli täältä landelta. Turhaan huolehditte millasta siellä tulee olemaan, kuitenkin ootte täällä reissun jälkeen kaipaamassa takasin sinne risteilylle.

E: Ja täällä ei puhuta ruotsia
E2: Sitä paitti ruotsia puhuvat ovat paremman näkösiä

Laukut ilmeisesti tarkistetaan laivalle mentäessä, onko kellään vinkkejä miten omia janojuomia saisi näppärästi mukaan? :)

Laukut ilmeisesti tarkistetaan laivalle mentäessä, onko kellään vinkkejä miten omia janojuomia saisi näppärästi mukaan? :)

Ite laitoin toissavuonna takin molempiin povitaskuihin 0,25 l viinapullot, tarkistivat vain laukut nopeasti.

Ai saakeli, kun pääsis itekin taas abiristeilylle. Goomikin tais just mennä.

Vuosi aikaa omasta yksistä parhaista reissuistani! Voi jösses kun alkoholi ja hyvä yhteishenkifiilis eivät ole koskaan vapauttaneet minussa samalla tavalla endorfiineja kuin tuolla reissulla.

Kappaleiden mukana laulaminen alkaa jo sujumaan porukoilla mallikkaasti, vaikka satamaan on sopivasti matkaa. "Onneksi" "matkaeväät" alkaa olemaan vähissä. "Pienen pojan elämää, ei enempää ei vähempää"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom