Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
^ Mikäli noudattaa yhtään samaa kaavaa kun nuo abien laivat yleensä, niin Tax free on auki vasta seuraavana päivänä. Tämän tarkoituksena on esimerkiksi se, että maksimoidaan baarien alkoholimyynti. Korjatkaa jos olen väärässä :)
Muistelisin että meillä tax-free oli auki, mutta alkoholia ei toki saanut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haa :D Itsestä oli pari sketsiä potkiaisissa myös, sekä pääsin/jouduin osalliseksi yhteen joukkueeseen, kun lavalla pidettiin pientä skabaa :rolleyes:

Joo, minut pistettiin myös vetämään kahvakuulatunti.. Heittäydyin tietysti rooliini! :D

Kaikki hengissä?

Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Törmäsin muuten teikäläiseen muutamia kertoja laivalla. Ensin buffetissa ja 2-3 kertaa käytävällä, mutta en sitten millään uskaltanut tulla moikkaamaan :D Kynnystä vissiin lisäsi että olit joka kerta kavereiden kanssa. Sitten kun päätin rohkaistua, niin ei enää törmäilty. Hitto :(

Oliko itselläsi hyvä reissu?

Iha jees oli muuten, mutta mulla on koko viikon ollu ihan jumalaton flunssa, joten se verotti reissua. Ajattelinki ettei kukaan pakkislainen varmaa uskalla morottaa, ku liikkuu muiden kavereiden kanssa. Mut kaikille Baltic Princessilla olleille tiedoksi, että jos näitte kalsareissa juoksentelevan kaverin niin hän oli mun lukiosta. Samoin oli myös sellainen yli 2m pitkä, hyvin kännissä oleva kaveri, joka kaatuili suht paljon ja yritti iskeä kaikkea, mikä liikkuu. Et hyvin oli edustettuna mun pieni paikkakuntaki :D

Balticilla sitä itekkkin tuli oltua ystävänpäivänä. Taisin sut J.. pari kertaa nähdä, jos laivalla ei ketään muuta "karvatonta" herraa ollut :D Yllättävän vähän oli skrodemman näköistä porukkaa, tasan yhden fitimmän herrasmiehen näin vastaan tulevan hyttikäytävällä. Jos joku sattu näkemään isoperseisen ja kovaäänisen 185cm ikibulkkaajan niin se olin minä! Järkyttävä liskodisko aamulla, mutta silti piti jatkaa juhlimista koko seuraavan päivänkin :dance2:

Iha jees oli muuten, mutta mulla on koko viikon ollu ihan jumalaton flunssa, joten se verotti reissua. Ajattelinki ettei kukaan pakkislainen varmaa uskalla morottaa, ku liikkuu muiden kavereiden kanssa. Mut kaikille Baltic Princessilla olleille tiedoksi, että jos näitte kalsareissa juoksentelevan kaverin niin hän oli mun lukiosta. Samoin oli myös sellainen yli 2m pitkä, hyvin kännissä oleva kaveri, joka kaatuili suht paljon ja yritti iskeä kaikkea, mikä liikkuu. Et hyvin oli edustettuna mun pieni paikkakuntaki :D

Meidänkin lukiota edustettiin ihan kiitettävästi, paras oli varmaan se joka veti tanssilattialla ilman paitaa :D Ikävä toi flunssa, menikö buffetruokailu ihan hukkaan? Itse odottelen milloin kuume iskee, on nimittäin kaksi hyttikaveria ja kaksi muuta abia saanut kuumeen vaivoikseen risteilyn jälkeen.

Meidänkin lukiota edustettiin ihan kiitettävästi, paras oli varmaan se joka veti tanssilattialla ilman paitaa :D Ikävä toi flunssa, menikö buffetruokailu ihan hukkaan? Itse odottelen milloin kuume iskee, on nimittäin kaksi hyttikaveria ja kaksi muuta abia saanut kuumeen vaivoikseen risteilyn jälkeen.

Ei menny buffet hukkaan, mut ei jaksanu vaan valvoa kamalan myöhään...

Ei menny buffet hukkaan, mut ei jaksanu vaan valvoa kamalan myöhään...

No ei sitten niin paha häviö! Itse olin kerran laivalla flunssassa ja olisin voinut syödä buffetissa vaikka tiskirättejä ilman että olisin huomannut, maku-ja hajuaisti oli nimittäin ihan jossain muualla.

Yllättävän vähän oli skrodemman näköistä porukkaa, tasan yhden fitimmän herrasmiehen näin vastaan tulevan hyttikäytävällä.
Sen oli pakko olla minä.

Mutta ei hitto että oli mahtavat 3 päivää. Yhtä aikaa iloinen ja haikea olo, eikä johdu edes krapulasta koska sitä ei ole ehtinyt tulla edes kunnolla. Huomenna alkaa sitten kova pänttääminen kohti matematiikan ja fysiikan YO-suorituksia.

Meillä veti 10 oppilasta ilman paitaa kans, samaan aikaan. Tosin sen takia että siellä oli helvetin kuuma.

Mua kiinnostaa tietää, että saitteko te ruokaa vai itkittekö nälissänne? Ja oliko reissu muutenkin niin kauhea, kun on annettu ymmärtää?

Te, jotka olitte tällä laivalla: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....y-kuohuttaa-katastrofi-vai-valitusta-turhasta

Siellä on varmaan vaan ollu normaalia enemmän pakkilaisia, jotka on syöny buffetin tyhjäks.

Ruokaa saatiin, oli vaan helvetinmoiset jonot, varsinkin kaljahanalle. Terminaalissa ehti iskeä laskuhumala kun laivaan pääsy vei niin saatanan kauan. Viinaa sai niin paljon kuin jaksoi juoda, paitsi viideltä meni disko kiinni ja kuudelta aukes pubi eli tunnin mittainen tauko oli.

Eli ainakin Europalla onnistunut risteily.

Mua kiinnostaa tietää, että saitteko te ruokaa vai itkittekö nälissänne? Ja oliko reissu muutenkin niin kauhea, kun on annettu ymmärtää?

Te, jotka olitte tällä laivalla: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....y-kuohuttaa-katastrofi-vai-valitusta-turhasta

En itse ollut onneksi kyseisellä risteilyllä, eli ruokaa sai Silja Linen Baltic Princessillä ihan hyvin. Ei siinä kyllä ollut kun ehkä tunnin verran aikaa olla buffetissa, mikä oli mielestäni liian vähän. Ei pystynyt istuskelemaan, seurustelemaan ja nauttimaan ruuasta kunnolla, kun piti syödä reippaasti että kerkesi maistamaan sekä alku-,pää- ja jälkiruokia. Ensimmäiset lasit join vain vettä janooni, viiniä en kerennyt ottamaan kun yhden lasin. Buffetissa oli hirveät jonot, joten santsata ei kerennyt. Tunnin jälkeen tosiaan juomahanat sulkeutui ja linjastoja alettiin tyhjentämään, että saadaan ne valmiiksi seuraavaa kattausta varten. Tämä jäi harmittamaan aika paljon, muuten ei valittamista :)

Olin tuolla paljon puhutulla "katastrofiristeilyllä", ja osa jutuista kyllä oli totta, osa taas vähän paisuteltuja.

Buffettiin oli kyllä hillittömät jonot, se oli muutenkin aikataulusta jäljessä ja viimeisimmät joutuivat odottamaan yli tunnin ruokaa koska kattaus oli myöhässä. Mielestäni ruoka kuitenkin loppui vain osittain eikä kokonaan, niinkuin uutisoitiin. Oma ruokailu piti alunperin olla seitsemältä, mutta päästiin sinne joskus kahdeksan jälkeen. Koko yön avoinna olevasta kahviosta ruoka tosin taisi loppua illalla kokonaan, eli buffetin jälkeen ei ennen aamiaista hirveästi saanut enää ruokaa, jos ollenkaan.

Käytiin risteilyn alussa ostamassa kahviosta jotain ruokaa, ja mainoksessa luki selvästi että annos maksoi 3e. Myyjä kuitenkin veloitti meiltä 9e. Joku kysyi että mistä tämä ihmeellinen hinnoittelu johtuu, johon myyjä vastasi, että mainoksissa näkyy vanhat hinnat. Hinnoittelu oli muutenkin kyllä hupaisaa, mm. koskenkorva-pullon hinnaksi ilmoitettiin tuossa samaisessa kahviossa 75e. Useilta laivalla tavanneilta tyypeiltä kuulin myös juttua, että heiltä oli koitettu veloittaa moninkertaisia summia esim. juomista, ja myyjät olivat myöntäneet virheensä vain jos asiakas oli huomauttanut. Monien juomien sanottiin loppuneen jo ennen puolta yötä, mutta tiskin alta sai ostettua kokonaisia pulloja, hinnat tosin heittelivät todella rajusti :D Mainittakoon vielä, että hanavesi maistui ihan kloorille ja sitä ei taidettu suositella juotavaksi. Huvittavaa oli myös kun vessanpönttöihin ei saanut laittaa paperia.

Mutta eniveis vaikka järjestely jätti parantamisen varaa, kyllä meidän kaveriporukasta kaikilla oli hauskaa eikä kyllä kaduta yhtään kun lähdettiin :) Baarit eivät menneet kiinni puoli 9 niinkuin jostain luin. Paljon tuli kyllä tavattua tyytymättömiä abeja, ja ikävää kun joillekkin jäi tuolta huonot kokemukset, aika paljon tuurista taisi olla kiinni. Henkilökunta ei pahemmin suomea puhunut, mutta eipä tosin tarvinut heidän kanssaan olla tekemisissä kuin ostoksilla. Aika monet valitti noista ludeongelmista, mutta en kyllä meidän hytissä sellaisia huomannut.

Ne onkin niin pieniä niin ei niitä kännissä huomaakkaan. Nyt kun on jo vähän ehtinyt selviämään kannattaa tarkastuttaa kehosi ja vaatteesi.

Mul on sellanen mutu, että oon melko selvinpäin siellä. Ryyppääminen jäi kun aloin viikonlopputöikseni katsomaan muiden ryyppäämistä, ei iske enää ja kova jurri ei oo muutenkaan mikään mun lempiolotila vaikka niitä on tullut vedettyä. Jos jois muutaman kaljan (estot pois) ja koittais pokata panon, siinä ois tavotetta :)

Hyvät on tavotteet (Y).
Itekki aattelin ottaa vähä iisimmin kuin esim. vanhojen risteilyllä...
Tyttö kainalossa ois kyllä kiva plussa :D

- - - Updated - - -

Hyvät on tavotteet (Y).
Itekki aattelin ottaa vähä iisimmin kuin esim. vanhojen risteilyllä...
Tyttö kainalossa ois kyllä kiva plussa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom