Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
Viime vuonna oli ainakin MS Gabriellalla saatanan tarkat tarkastukset. Itseltä takavarikoitiin taskussa ollut 0,2l pullo. "Tiedät varmaan, että voisin jättää sut tästä hyvästä rannalle." Pääsin kuitenkin laivaan. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hahaha ai saatana että naurattaa aina nää saliautistien väliheitot:D Teitkö jalat?:D

Excel kertoo, että oli selkä ja olkapäät kohtuullisen kovalla intesiteetillä ja pienellä volyymilla. Päivän ruokailuissa olivat näemmä painottuneet saksalaisvalmisteiset hapanmaitotuotteet proteiinin muodostaessa jopa 40 % ko. päivän energiansaannista.

Ite en ollu abirsiteilyllä ku ei paljoa katobolia kiinnostanut. Käytin senkin ajan hyödyks ja olin treenaamassa. U mirin' cocksuckers?

Hengenheimolainen! I salute you! Samoin penkkarijatkot, kun kyseltiin sinne niin kyllä sai taas selitellä, että sai tekosyyt läpi, oikeasti vaan illaksi puntille :rock:

Paska reissu oli ja sitä pahensi vielä se kun sain tänään päivällä tietää etten saanut kutsua Kansainväli9sten valmiusjoukkojen testeihin, jonne oisin tosissaan halunnut inttiin.

Oliko sun frendis baltic prinsessillä se joka hakkas randomia kolmesti naamaan murtaen tän nenän, ja vietiin putkaan ?

Ei mun tietääkseni, se vaan kaato vissiin starlight palacen ylätasolta parin muijan niskaan "kelkan" ja puhalti yli 2 promillea, kun järkkäreitten kanssa tuli eripuraa.

Hyttikaveri taasen "pääsi" putkaan oksenneltuaan pitkin käytäviä. Koitti vissiin päästä päällään ulos putkasta :D

Ok, sit putkaan heitettiin useampia. Joku random jätkä yritti lyödä mun kaveria (olin itse jo nukkumassa), mutta löikin viereistä kaveria, jonka jälkeen jatko hakkaamista ja verta kuulemma lensi aika reippaasti kun nenä murtui kai jo ensimmäisellä lyönnillä. Omituista tuossa on se että se, jota lyötiin, ei reagoinut mitenkään ja lyöntien jälkeen oli lähtenyt nenä poskella itse karkuun.
Mun ja kavereiden mielestä reissu oli aika paska hintaan nähden (~130e per naama B-luokan hytistä ja paskoista esiintyjistä), mulle ei maistunut millään ja porukka oli ihan perseestä, vitutti katsoa kun muut sättäs niin vitusti mikä tietty kuuluu asiaan. Itse en pystynyt rentoutumaan yhtään ja yks kaveri ja tämän tyttöystävä repivät mua väkisin johonkin vitun tanssilattialle ja inttivät kokoajan juomaan lisää, mut ei vaan maistunut ja paskan musiikin tahtiin riehuminen tanssilattialla ei oo mun juttu. En mä jaksa enää tollasta joukkoryyppäämistä, 16 vuotiaana olis ollut vitun hienoa hyppiä tanssilavalla kauheessa kännissä randomien muijien perseitä hinkaten mutta nykyään ei enää jaksa innostaa, varsinkaan kun joudun itse järkkärinä kaikki viikonloput sitä menoa katsomaan. Kyllä mä tästä lähtien juon vaan äijien mökkireissuilla enkä ees yritä osallistua mihinkään amarillon shottiralleihin tai bileristeilyihin :D

Ps. bongasin vain yhden pakkislaista muistuttavan kaverin risteilyllä, kireä valkoinen pitkähihainen, lyhyet tummat hiukset ja vaaleet farkut, tunnistatko itses, ostit päivällä puol yhden maissa tax freestä kopan lonkeroa, just siihen aikaan kun nuuskan myynti lopetettiin ? Ainoo muuta porukkaa hiukan isompi kaveri jonka itse huomasin. Mulla oli päällä sininen liian pieneks jäänyt pikkutakki/bleiseri eli mua tuskin pakkislaiseks tunnisti kukaan kun massiiviset lihakset ei päässyt näkyville :p

Alkoholia maistui illan/aamun aikaan vähintäänkin 25 annosta, ja meno oli hjuva. Filmi on tosin mennyt poikki jossain vaiheessa, mutta hauskaa oli. Putkassa vissiin meinasi olla ruuhkaa, tai näin mä oon kuullut :D

En ollut kyseinen "peruspakkislainen", olin se jannu, joka eilen veti menemään harmaassa lonsdalen hupparissa, ja tänään olin punaisessa crosshatchin hupparissa ja collareissa, kun farkut otti illalla vähän osumaa :D

Alkoholia maistui illan/aamun aikaan vähintäänkin 25 annosta, ja meno oli hjuva. Filmi on tosin mennyt poikki jossain vaiheessa, mutta hauskaa oli. Putkassa vissiin meinasi olla ruuhkaa, tai näin mä oon kuullut :D
Lol, mä join tasan kuus annosta, ei vaan tehnyt yhtään mieli vetää väkisin ja noi kaks viimistä oli siinä ja siinä olisinko juonut ellei kaveri ja tyttöystävä olis riuhtonut mukaansa jonottamaan vartiksi klubiin. Meiän porukasta ensimmäinen oli hytissä oksentamassa yheksältä, kun 60kg kaveri huitas 4 absinttiä putkeen. Yhellä meidän lukiolaisella hajos buffetissa juomalasi käteen ja jäi koko ruokailu välistä kun sai tikkejä vaativan vekin käteensä. Yks vetäs terminaalissa 0,5l kossun yksin, kun pelkäs että jää kuitenkin kiinni tarkastuksessa ja menee viina hukkaan, oli sit buffetissa aika hilpeellä päällä :D

Itellä kävi vissiin tuuri, kun olutta ja jekkua sai jonottamatta paria minuuttia pitempään. Tai ainakin siltä se tuntui. Aamiainen meinasi olla tuskallinen, mutta onneksi englanninopettaja/valvoja avusti etkoissa valvojien hytissä 9 kannella. Valvojat kantoivat tax-freestä lisää juotavaa valtoimenaan, ettei promillet päässeet laskemaan. Rock'n'roll ja olutta & lonkkua! Saatoin huudella "vähän" alajärven lukiota ympäri laivaa :D

Oli kyllä nätti reissu! Harmi vaan, että kesti sen 23h, olisin mieluusti ottanut toisen reissun putkeen, vaikka rahaa paloikin melkoisesti. Olin just ennen klubin mentyä kiinni niin tinat, että oli pakko mennä koisimaan. No, seuraavana aamuna lähdettiin sitten uuteen nousuun ja Starlight-baariin tanssimaan. Mut saatto bongata jälkimmäisenä päivänä tummat farkut jalassa ja ruudullisesta kauluspaidasta ja älyttömistä muuveista tanssilattialla. Nää on just sellasia reissuja, että rupee vaan jälkeenpäin vituttamaan, koska oli niin hauskaa. No, pitää alkaa lukemaan, että pääsis joskus vastaaviin bileisiin!

En ollut kyseinen "peruspakkislainen", olin se jannu, joka eilen veti menemään harmaassa lonsdalen hupparissa, ja tänään olin punaisessa crosshatchin hupparissa ja collareissa, kun farkut otti illalla vähän osumaa :D

Olit siis hupparissa. Meno vitun alajärvi.

Kuinkas paljon väkeä on lähdössä tämän vuoden abiristeilylle? Ja meinaatteko kikkailla viinaa laivaan ja ikuisuuskysymyksenä miten :D Itse aattelin piilarinestepullon sisälle, joko paljaalta tai sitten pussi pullon sisälle,viinat pussiin ja nesteet pussin päälle, ettei viina haise. Mutta kertokaas, kuinka sen pussin saa pullosta pois, jos teräviä esineitä ei ole lähtistöllä..?

Itse lähdössä myös. Ihmettelen näitä salakuljettajia kovasti. Jos on varaa maksaa tuosta pelkästä risteilystä jo se lähemmäs 200, niin luulisi olevan sitten myös myttyä ostaa juomat sieltä sisältä :face:

Tän ku ois ite nähny sillon ku oli ite menossa risteilemään, nii ei ois jääny viinat terminaaliin :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuinkas paljon väkeä on lähdössä tämän vuoden abiristeilylle? Ja meinaatteko kikkailla viinaa laivaan ja ikuisuuskysymyksenä miten :D Itse aattelin piilarinestepullon sisälle, joko paljaalta tai sitten pussi pullon sisälle,viinat pussiin ja nesteet pussin päälle, ettei viina haise. Mutta kertokaas, kuinka sen pussin saa pullosta pois, jos teräviä esineitä ei ole lähtistöllä..?

Viime vuonna risteilyllä olleena, voisin sanoa että laukussa on huomattavasti vaikeampi salakuljettaa kuin kehossa. Itsellä meni helposti 0,5 litran leka muniin piilotettuna :D Ei ollut mitään ruumiintarkastuksia. Mutta jos kuitenkin päädyt repussa viemään, pahin virhe mitä todennäkösesti voit tehdä on rynniä ekojen joukossa laivaan. Laivan lastaus kestää ja ainakin viime vuonna viimeisenä menneet ohjattiin suoraan laivaan, ilman tarkastuksia, taidettiin kysyä vain onko repussa mitään laitonta. Suurimmalta osalta kuitenkin tarkistettiin reput ja kaikki avatut juomat otettiin pois. Jos sinetti oli jäljellä ei takavarikoitu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom