Viime vuonna oli ainakin MS Gabriellalla saatanan tarkat tarkastukset. Itseltä takavarikoitiin taskussa ollut 0,2l pullo. "Tiedät varmaan, että voisin jättää sut tästä hyvästä rannalle." Pääsin kuitenkin laivaan. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite en ollu abirsiteilyllä ku ei paljoa katobolia kiinnostanut. Käytin senkin ajan hyödyks ja olin treenaamassa. U mirin' cocksuckers?
hahaha ai saatana että naurattaa aina nää saliautistien väliheitot:D Teitkö jalat?:D
Ite en ollu abirsiteilyllä ku ei paljoa katobolia kiinnostanut. Käytin senkin ajan hyödyks ja olin treenaamassa. U mirin' cocksuckers?
Oliko sun frendis baltic prinsessillä se joka hakkas randomia kolmesti naamaan murtaen tän nenän, ja vietiin putkaan ?
Lol, mä join tasan kuus annosta, ei vaan tehnyt yhtään mieli vetää väkisin ja noi kaks viimistä oli siinä ja siinä olisinko juonut ellei kaveri ja tyttöystävä olis riuhtonut mukaansa jonottamaan vartiksi klubiin. Meiän porukasta ensimmäinen oli hytissä oksentamassa yheksältä, kun 60kg kaveri huitas 4 absinttiä putkeen. Yhellä meidän lukiolaisella hajos buffetissa juomalasi käteen ja jäi koko ruokailu välistä kun sai tikkejä vaativan vekin käteensä. Yks vetäs terminaalissa 0,5l kossun yksin, kun pelkäs että jää kuitenkin kiinni tarkastuksessa ja menee viina hukkaan, oli sit buffetissa aika hilpeellä päällä :DAlkoholia maistui illan/aamun aikaan vähintäänkin 25 annosta, ja meno oli hjuva. Filmi on tosin mennyt poikki jossain vaiheessa, mutta hauskaa oli. Putkassa vissiin meinasi olla ruuhkaa, tai näin mä oon kuullut :D
Alkoholia maistui illan/aamun aikaan vähintäänkin 25 annosta, ja meno oli hjuva. Filmi on tosin mennyt poikki jossain vaiheessa, mutta hauskaa oli. Putkassa vissiin meinasi olla ruuhkaa, tai näin mä oon kuullut :D
En ollut kyseinen "peruspakkislainen", olin se jannu, joka eilen veti menemään harmaassa lonsdalen hupparissa, ja tänään olin punaisessa crosshatchin hupparissa ja collareissa, kun farkut otti illalla vähän osumaa :D
Olit siis hupparissa. Meno vitun alajärvi.
Kuinkas paljon väkeä on lähdössä tämän vuoden abiristeilylle? Ja meinaatteko kikkailla viinaa laivaan ja ikuisuuskysymyksenä miten :D Itse aattelin piilarinestepullon sisälle, joko paljaalta tai sitten pussi pullon sisälle,viinat pussiin ja nesteet pussin päälle, ettei viina haise. Mutta kertokaas, kuinka sen pussin saa pullosta pois, jos teräviä esineitä ei ole lähtistöllä..?