Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
UFOista tuli tuli mieleen, joku aika sitten autolla ajaessa metsätiellä näin kirkkaan valopisteen joka liikkui ylös alas, hillittömän nopeasti ja varsinkin mutkitteli ainakin 100Geen voimalla. Minä sitten: "Jes, kerrankin näin ufon". Hetken ajeltua tuli mieleen, kenttä jossa lennetään RC vehkeillä. Ilmeisesti kirkas helikopteri heijasti sopivasti auringon silmään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin vuosi sitten auton kyydissä tulossa pois Joensuusta. Kello oli noin 05.00 ja hyvin sumuista. Vierellä korkealla ilmassa meitä seurasi pitkän matkaa kaksi kirkasta valoa ja yht`äkkiä ne hävisivät.
Kyse ei ollutkaan UFOista, sain myöhemmin tietää, että valot olivat peräisin Joensuun lentokentältä juuri nousseesta lentokoneesta. Vähän harmitti. :D

moro onko kukaan tullut ihmetelleeksi kun naistenlehdissä ja nyt televisiossakin puhutaan entisistä elämistä ja niiden muistamisesta niin aina joku muistaa olleensa nerokas viulutaiteilija renessanssi italiassa tai hovineito kleopatran hovissa. mutta ei koskaan lapsenraiskaaja, inkvisiittori tai kansanmurhaaja. Kaiken järjen mukaan näitäkin pitäisi tulla vastaan

Kaverini isän naisystävä kertoi olleensa noita joka poltettiin roviolla. ;)

Kaverini isän naisystävä kertoi olleensa noita joka poltettiin roviolla. ;)
Tuohon läski77:n kommenttiin on muuten reinkarnaatiouskovaisilla vastaus: lapsenraiskaajat, inkvisiittorit tai kansanmurhaajat ovat karman lain mukaisesti joutuneet maksamaan teoistaan ja ovat nyt yhteiskunnan pohjasakkaa. Näillä ihmisillä ei mitään tutkimuksia ole tehty, joten siksi tutkimuksissa tulee esille aina näitä edellisen elämän menestystarinoita. :D

Tapahtui tuossa toukokuun ekalla viikolla keskellä päivää about 1500 aikoihin, kun kävin hakemassa moottoripyörän kaverin kanssa vantaalta. Meitä on siis kaksi todistajaa =)

Ajeltiin kehäkolmosta länteenpäin ja yhtäkkiä about 1km päähän ilmestyi metallinhohtava pallo, joka heijasti voimakkaasti auringonvaloa. No ei siinä mitään, kaveri huomautti, notta "Ankeuttaja, kato perkele, UFO!" Kateltiin sitä muutama sekunti, kunnes se lähti tajuttomalla nopeudella kauemmas, jolloin se luonnollisesti pieneni ja sitten se tuli taas takaisin. Oltiin ihan äimänkäkenä hetken aikaa ja ajeltiin rauhallisesti eteenpäin.

Siinä se temppuili about 1min ajan, jonka jälkeen se lähti sairaan kovalla nopeudella yläviistoon pilvien taakse.

Mikään ihmistentekemä vekotin ei lennä tuollaisia ratoja, eikä tuollaisella nopeudella.

Tapahtui tuossa toukokuun ekalla viikolla keskellä päivää about 1500 aikoihin, kun kävin hakemassa moottoripyörän kaverin kanssa vantaalta. Meitä on siis kaksi todistajaa =)

Ajeltiin kehäkolmosta länteenpäin ja yhtäkkiä about 1km päähän ilmestyi metallinhohtava pallo, joka heijasti voimakkaasti auringonvaloa. No ei siinä mitään, kaveri huomautti, notta "Ankeuttaja, kato perkele, UFO!" Kateltiin sitä muutama sekunti, kunnes se lähti tajuttomalla nopeudella kauemmas, jolloin se luonnollisesti pieneni ja sitten se tuli taas takaisin. Oltiin ihan äimänkäkenä hetken aikaa ja ajeltiin rauhallisesti eteenpäin.

Siinä se temppuili about 1min ajan, jonka jälkeen se lähti sairaan kovalla nopeudella yläviistoon pilvien taakse.

Mikään ihmistentekemä vekotin ei lennä tuollaisia ratoja, eikä tuollaisella nopeudella.

Mut ihmisentekemä aine voi saada tajunnan virtaamaan jopa tuollaisella nopeudella.

Kaveri kerto joskus parin vuoden takaisesta mökkireissustaan.
Ne oli nukkunu sen veljen kanssa toisessa huoneessa ja niiden äiti nukku toisessa. Yöllä kumpikin oli heränny yhtäaikaa ja ollu ihan sikapeloissaan ja kuulemma kumpikin oli nähny huoneen ovella jonkun hahmon joka oli sit nopeesti häipyny. No ne oli sit vähän aikaa tutistuaan jatkanu unia ja menny seuraavana päivänä aamupalapöytään, jossa äiti ottaa puheeks "Tuliks jompikumpi teistä yöllä mun sänkyyn? Kun siinä oli kai joku käyny sillä aikaa kun kävin yöllä kusella. Se sänky oli ihan kylmä kun tulin takas ja tuntu et siinä ois ollu joku."

Kaveri sano, että olivat olleet pikkuveljensä kanssa pikkasen kauhuissaan.
Se mökki on kuulemma sellanen, ettei sinne yläkertaan missä nukutaan pääse muuten kuin portaita pitkin jotka narisee ihan sikana jos niitä kävelee, että sen kyllä huomais jos joku niitä pitkin tulis yläkertaan.
Tiiä sit, mikä on totta ja mikä ei tai mikä yliluonnollista ja mikä sattumaa, mut en usko et se ihan täyttä paskapuhetta on, sen kaverin tuntien, joka tän mulle kerto.

Mulla ainakin käy aika helvetin usein sillai et mietin tai hyräilen mielessäni jotain laulua ja hetken päästä kaverini alkaa laulaa sitä.. ja muutamia kertoja on käynyt päinvastoin ja mä oon ruvennu laulamaan.

oliskohan jotain telepatiaa tai sit vaan sattumaa?:jahas:

Mulla ainakin käy aika helvetin usein sillai et mietin tai hyräilen mielessäni jotain laulua ja hetken päästä kaverini alkaa laulaa sitä.. ja muutamia kertoja on käynyt päinvastoin ja mä oon ruvennu laulamaan.

Kuuntelette liikaa E-E-E-eeenööörtsiä.

Sattui kerran nuorena poikana:

Olin käymässä nukkumaan, makasin sängyssä ja sammutin valot. Samantien kun olin kääntänyt valot pois päältä, kuulen sängyn vierestä aivan järjettömän kovan karjahduksen, tyyliin "RRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAUUUGGGHHHHH", kestoltaan n 2. sekuntia. Siitä sitten valot päälle ja valvomaan pariksi tunniksi :eek:
Tämä vielä kyllä ehdottomasti voiton tässä tredissä :lol2:

mullekin käy juuri näin tosi usein... telepatiaa:evil:

Kaikki viestit luettu, huh mikä urakka! Onneksi olen työkavereiden kanssa valoisassa huoneessa, ei mystisiä huoneita lähellä jne. Ei jännänny ollenkaan niin paljon kuin kotona illalla tätä lukiessa:)

Joku threadin alkuvaiheissa kysyi onko kukaan ollut maanjäristyksessä mukana?
Joo, olen. Pienenä alle koulu ikäisenä kun asuin Roomassa. Yöllä herää siihen kun lasipöytä tärisee (pitää älytöntä meteliä kivilattiaa vasten) ja kadulla alkaa autojen varashälyttimet huutamaan. Itketti pientä silloin! Ei kuitenkaan ollut mikään hirmu voimakas järistys mutta sillai että siihen heräsi. Äiti kertoi myöhemmin että tuntui että koko talo olisi huojunut tuulessa.

Jännii kertomuksia lisää kunhan muistan..

Nyt uskaltauduin takas :D

No, spiritismiä ollaan kokeiltu, mutta en enää ikinä tule kokeilemaan. Ei sovi näin hermoheikolle kaverille. Lasi liikkui ja yhteen kysymykseen tuli oikea 'vastauskin'.. jolle silloin vain naurettiin, koska vastaus tuntui niin epätodennäköiseltä. 'Vastaus' olikin kuitenkin oikein :jahas: Kukaan ei myöntänyt liikuttaneen lasia, mutta eihän sitä tiedä. Karmivaa se oli, vaikka kysymysten taso pidettiinkin ihan leppoisina eikä mitään sellaista, että milloin kuolen jne... jotenkin tuon jälkeen oli hieman ahdistava olo, kaverikin kertoi, että pari päivää hänellä oli tunne, kuin joku/jokin olisi hänen lähellään. Ei kiva.

Niin, onhan sitten muitakin juttuja, ja harva uskoo mihinkään tällaisiin. Kyllä sen ymmärtää. Ihminenhän uskoo vasta silloin, kun näkee. Jos uskoo silloinkaan. Itse on pakko uskoa, kun on nähnyt sellaista, mitä monet ei varmasti tule koskaan näkemään. Systereille olen kertonutkin mitä olen nähnyt (mummini hautajaisissa yksi 'näky'..) ja en ole varma, uskoivatko hekään.. ja onhan se aika pelottava ajatus. Ainakin niille, ketkä ei voi uskoa, että jotain ns. yliluonnollista on sitten olemassa.

Minulla on vilkas mielikuvitus mutten voi silläkään kaikkea kuitata :rolleyes:

Äitini kertoi tämän jo jonkin aikaa sitten, koska tiesi että uskon häntä... ihan on järjissään ihminen. Tämän voisi selittää unena tms harhana, mutta jostain syystä uskon äitiäni. Hän oli yöllä herännyt, ja näki makuuhuoneen oviaukossa mieshenkilön. Mies ei katsonut suoraan äitiin, eikä äitini osannut pitää tilannetta pelottavana. Äitini kokeili sängyn toista puolta ja ihan kääntyikin katsomaan, josko se olisikin vain isi :rolleyes: Mutta isä nukkui paikallaan.. kun äiti kääntyi takasin, ei tätä mieshenkilöä enää ollut.

Kenenkään ei ole pakko uskoa, mutta äippä sanoi että niin oli todellista, että unta se ei ollut. Believe it or not :piis:

E: Mun sigu sopii tällasee postaukseen vallan mainioisti....

mitäs porukka veikkaa et kuoleman jälkeen tapahtuu?

Itse kuulin toissapäivänä sellasii teorioita et vois olla jotain perääkin.

esim. jos joku random kaveri kuolee yllättäen siihen et joku ampuu vaikka takaapäin tai kaatuu rappusissa ja kuolee välittömästi, niin mieli jäis maan pinnalle moneks vuodeks ennen ku ymmärtää et on kuollut.

50 vuotta vaikka hengaat jossai saunassa ja heittelet tavaroita jos on vihasena sinne kuollut.

Ja sit on niitä meedioita jotka ottaa yhteyden kuolleisiin ja kertoo niille et ne on kuollut ja voi lähtee sit sinne johonkin..

Eihän sitä kukaan oo tull kertomaan mitä sit tapahtuu.

Minulla oli pienenä ollut paljon kuumekouristuksia ja luultavasti olenkin pienenä käynyt rajan toisella puolen kun olin kerran sanonut äidilleni: "Äiti, minä haluan takaisin sinne rauhan maahan". Toinen kerta oli kun olin juuri oppinut puhumaan ja kävelin äitini kanssa erän talon ohi kun minä olin sanonut: "Tuossa talossahan asui se hammaslääkäri Laakso".

mitäs porukka veikkaa et kuoleman jälkeen tapahtuu?

Itse kuulin toissapäivänä sellasii teorioita et vois olla jotain perääkin.

esim. jos joku random kaveri kuolee yllättäen siihen et joku ampuu vaikka takaapäin tai kaatuu rappusissa ja kuolee välittömästi, niin mieli jäis maan pinnalle moneks vuodeks ennen ku ymmärtää et on kuollut.
Mieli jää maan pinnalle? Siis? Hä?

Mun veikkaukset:

-Ihminen biologisesti kuolee, aivotkin "kuolevat". Ei toimivia sähköistä toimintaa -> ei aivotoimintaa.

-Jotain ihmeellistä mitä ei olla vielä selitetty.

Sen yliluonnollisen kuumotuksen sai kyllä pienenä kun joku kertoi vaikkapa sen tarinan lintsin vuoristoradasta ja mitä sen alla on. Tai kun luki jotain kauhujuttuja.

Pahin oli kun näki Stephen Kingin "SE" - elokuvan.

Tyttöystävän äiti kertoi että näki jonkin nousevan äitinsä kuolleesta ruumiista. Näissä jutuissa on niin paljon tunnelatausta ettei niistä kannata vetää mitään johtopäätöksiä. Väsyneenä ja järkyttyneenä sitä voi nähdä kaikennäköistä.

Sillä voi olla vaikutusta miten asiaan suhtautuu. Mulle hautajaiset ei olleet niin pyhiä, ettenkö niistäkin saanut serkun kanssa revittyä hupia... Tottapuhuen hauskaahan riitti pitästä aikaa enemmän kuin riittävästi, enkä ollut siinä vaiheessa oikein latautunut näkemään mitään ylösnousemuksia tms näkyjä. Ajatust sellaiselta olisi tuntunut lähinnä absurdilta. Tai jos jotain sellaista olisi kohdalle sattunutkin, siinä mielentilassa se olisi ollut varmaan naurun aihe siinä missä muukin.

En mä ylipäätään oikein osaa löytää äkkiseltään mitään mystiikkaa mistään, niin hyvin kaikki on puitu ja selitetty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom