Kokeiltiin eilen spiritismiä veljen ja sen kaverin kanssa.Tehtiin paperiin aakkoset, numerot, teksti "kyllä" "ei" "hyvästi" ja se merkki siihen keskelle,laitettiin kynttilät palamaan ja lasi siihen paperin päälle.Lasi ei liikkunu yhtään, mut kun sanottiin, että "Anna joku merkki jos oot täällä" nii ulkoo kuulu heti sellasta ääntä ihan kun joku olis kävelly, mut se ääni oli paljon kovempi, niinku joku norsu ois hyppiny.Onneks se loppu äkkiä.Sit sanottiin, että "koputa ovea" nii joku koputti ovea.(Ei ulko ovea.)
Ja mitään en ollu ottanu sillon ja se siinä oli kans outoo, et siihenhän pitäs uskoo et se toimis, nii en kyl uskonu siihen sillon ja silti se toimi.Siis kuulu ne äänet.Ketään muuta ei sillon ollu talossa, muuta kun mä, mun veli ja sen kaveri, eikä ne koputtanu mihinkään oveen.Eli ite ainakin nyt uskon et se toimii.Mistä muuten joku on keksiny ne ohjeet, että pitää olla vaikka leivinpaperi yms?
Ja miten sen lasin saa liikkumaan???
Voisko joku kertoo KAIKKI ohjeet siihen?
Ja mun veli kerto, että se oli nähny sellasen unen, jossa se oli meiän isoäitin talon pihalla seisomassa ja näki sen, kun se istu siinä talon eessä portailla.Sit se uni muuttu mustavalkoseks ja loppu siihen.Sit muutaman päivän päästä se kuoli.