Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Ville1Suuri sanoi:
Toi unihalvaus on tosiaan aika pelottava,mutta ei onneksi yliluonnollinen ja se loppuu aika nopeasti,muutaman sekunnin yleensä kestää,et "herää" kokonaan.Vai mitä?

Itsellä menee tosiaan jotain parikymmentäkin sekuntia ennen kuin herään oikeasti, mutta saattaahan olla että tuossa tilassa on ajantaju pikkasen sekasin. Muilla on varmasti eri aikoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ALec:
Siis onko toi paikka oikeasti vai onko tuo vaan :anssi: ? Ku muutama kaveri asuu mikkelis ja ne sano et vanha moision sairaala on sen uuden yhteydessä? Tiedätkö onko tosta kuvia tai mitään missään?

Hmm.. pitääpä kantaa oma korteni kekoon toissapäiväisistä tapahtumista..
Tässä olen käymässä maalla kotosalla-->

Olin tietokoneen ääressä puolenyön maissa ja sähköt katkes... ei siinä sinällään mitään, ulkona oli aikas kova tuuli ja sadetta yritti roiskia.
Lähdin sitten siitä pimeen koneen äärestä ettimään ees jotaan valoa jotta näkis(maalla kun ei ulkona taivas valase...). Just kun olin semmosessa paikkaa että olin jo iha hukassa omasta sijainnista, nii sillon sähköt yrittää tulla takasin. Yläkerrasta/jostain kaukaa kuuluu hirvee uraus ja tärinä tuntuu jalkapohjissa, samaan aikaan pihavalot puuhaa jotaan ihan ihmeellistä. Vaikka ne ei olekkaan päällä, nii kaikki pihapiirin valot käy loistaan punahehkusina, samoten navetan(maalla edelleen...) ikkunoista loistaa punanen hehku. Sama hehku hohkaa sisään ikkunoista siivilöityen samallalailla ikkunakarmeista, niinkuin olisi täysikuu.. Tää kestää n.2 sek ja taas hiljaisuus sekä pimeys...
Löysin sit lopulta taskulampun ja menin nukkumaan, seuraavan tunnin aikana sama ilmiö tapahtuu useampaan otteeseen.
...seuraavana päivänä tapahtuma selvis osittain, ilmastointi piti semmosen urauksen päälle mennessään. Ja ilmeisestikin sillon yöllä sotkuun menneet suurjännitelinjat aiheuttivat tuommoisen punahehkun kaikkiin valoihin..

Yliluonnollista? ehkä ei.. mutta ken tietää...

Aleley sanoi:
Aleley ;).

On se olemassa, eri asia sitten onko siellä mitään sen kummallisempaa kuin muutama hassu hylätty tönö.

Käy kameran kanssa kattomassa :). Menisin ite mutta kun on matkaa vähän liikaa.

Toissa iltana aloin tätä ketjua lukemaan,jotaan 15 sivua luin ja pikkasen oli semmonen jännän pelottava olo.Lähin sitten yläkertaan nukkumaan ja kun räpsäytin eteiseen valot niin perhanan hehkulamppu palo:eek: Hauskanen sattuma ja ihan oikeesti pelästyin pikkasen.....

Tuota unihalvausta tulee joskus kanssa kärsittyä.Siitä saan itteni hereille kun kalisutan hampaita yhteen,aika hurja että leuat alkaa pelaamaan ekana.Aina tulee semmonen paniikki olo.

Tulipa mieleen kun luin unihalvaus- ja muita outoja juttuja.

Eräänä päivänä kun olin melkein nukahtamassa ja olin selälläni, niin tunsin kuinka lähdin pikku hiljaa nousemaan ylöspäin. Siis suorin vartaloin levitointia. Näin kuinka katto lähestyi tms. Pelästyin aika lailla tuota ja "herätin" itseni, jonka ansiosta palauduin äkkiä normaalitilaan. No saattoi olla tietysti unta, mutta aika todelta tuntui. Mitä sitten lienikään jotain ruumiista irtautumista...joskus voisi yrittää ihan tahallaan jos vaikka pääsisi astraalitason kautta katsomaan naapurin naista suihkussa :)

Dreamer sanoi:

Eräänä päivänä kun olin melkein nukahtamassa ja olin selälläni, niin tunsin kuinka lähdin pikku hiljaa nousemaan ylöspäin. Siis suorin vartaloin levitointia. Näin kuinka katto lähestyi tms. Pelästyin aika lailla tuota ja "herätin" itseni, jonka ansiosta palauduin äkkiä normaalitilaan. No saattoi olla tietysti unta, mutta aika todelta tuntui. Mitä sitten lienikään jotain ruumiista irtautumista...joskus voisi yrittää ihan tahallaan jos vaikka pääsisi astraalitason kautta katsomaan naapurin naista suihkussa :)
Soita Manaaja paikalle. ;)

Aleley sanoi:
On se olemassa, eri asia sitten onko siellä mitään sen kummallisempaa kuin muutama hassu hylätty tönö.

Kavereiden kanssa ollaan siellä sairaalalla parikin kertaa käytä seikkailemassa ja siellä ei kyllä ole mitään kummempaa kuin muutama hylätty puutönö. Mörkömaaksi sitä meillä päin kutsutaan.

Dreamer sanoi:

Eräänä päivänä kun olin melkein nukahtamassa ja olin selälläni, niin tunsin kuinka lähdin pikku hiljaa nousemaan ylöspäin...........

Mulla on käynyt samalla tavalla. olo oli kuin olis ollu täysin hereillä, mut joku "voima" vaan nosti mut ilmaan monta kertaa. Aina sain itteni takasin alas jotenkin. Muistan kun yritin estää sitä nousua pitämällä kättä seinässä kiinni, mut sit sormet vaan alko luistaa. paras oli se ku sit oikeesti heräsin ni mun yhessä sormessa oli pieni haava :D

Pikkasen aikaa kyllä jännitti.

edit. toinen mikä on joskus mietityttäny on noi eläimet ja niitte käyttäytyminen. Joskus tulee sellanen olo et havaitseeko ne jotain mitä ite ei nää. Meillä on tuo koira tuossa kuljeskellu ja joskus tulee sellasia tilanteita et yksin kotona ollessa se on hirveen levoton, sit yhtäkkiä se saattaa mennä esim parvekkeen oven eteen ja alkaa murisemaan silleen korvat höröllään. muuten toi ei kiinnitä mitään huomiota muitten koirien haukkumisiin tai käytävästä kuuluviin ääniin (kerrostalo).. sillon on kans vähän sellanen outo tunne et mikä siellä nyt on.....

Kukaan kattonut leffaa White Noise ja sieltä extrat osiosta saman ilmilön tutkimisesta "in real life"? Mulle ainakin tuli vähän creepy olo tosta...

alppix sanoi:
...noi eläimet ja niitte käyttäytyminen. Joskus tulee sellanen olo et havaitseeko ne jotain mitä ite ei nää....

Samaa miettinyt itsekin usein.
Vuosi pari takaperin muutoin "normaalisti" käyttäytyvä kissamme meni olohuoneen sohvan alle, tuijotteli sieltä vihaisen näköisesti ja piti aika omituista mouruamista ja murinaa. Omituinen yhteensattuma, että oli halloween.:eek: Mutta eihän sitä Suomessa vietetä ainakaan virallisesti, joten mitä se kissakin skitsoili.. :rolleyes:

Myth sanoi:
Kukaan kattonut leffaa White Noise ja sieltä extrat osiosta saman ilmilön tutkimisesta "in real life"? Mulle ainakin tuli vähän creepy olo tosta...

Mistä elokuva kertoo?

edit. eikun joo mä tsekkasin googlella.

kattokaas muuten dokumentti: riivaajien talo. engl kiel nimi on joko the haunting tai haunted tai joku tollanen. löytyy itseltä ja on aika karu dokkari/leffa

lassi-s sanoi:
kattokaas muuten dokumentti: riivaajien talo. engl kiel nimi on joko the haunting tai haunted tai joku tollanen. löytyy itseltä ja on aika karu dokkari/leffa

Siis onko tuo leffa, vai dokkari? Mistä oot saanu? Voitko tsekata sen tarkan nimen jos vaan joudat, kiitti =)

Tuosta spiritismistä tuli vaan mieleen.
Tästähän tuli vähän aikaa sitte telkkarista ohjelma jossa tehtiin koehenkilöiden kanssa testi.
Kyllähän ne sai lasi liikkumaan laudalla ja henki puhui erään koehenkilön kautta.
Tämäkin ohjelmassa todistettiin että kyse on pelkästä suggestiosta ja koehenkilöt liikuttivat itse lasia vaikkakin eivät sitä itse tajunneet.
Ohjelmassa he ottivat yhteyden erääseen "kuolleeseen opiskelijaan" jonka juontaja ohjelman lopuksi kävi hakemassa huoneeseen ihan elävänä.
Tästäkin aiheesta kun paljon puhutaan ja kaikkia kertomuksia että mennyt pää sekaisin niin vähän on jo liioittelun/peloittelun makua.
Tiedä sitten vaikka joillakin menisikin pää sekaisin kun säikähtää tilannetta ym.
Mutta tämäkin koko spiritismi on suggestioksi todettu

Ja vielä näitä kummitusjuttuja:):
Lapissa päin mahtoi jossakin päin olla autiotupa nimeltä karvaselän kämppä,
olen siellä joskus pienempänä käynytkin.
Se on kuulemma oikeen kuuluisakin paikka näistä kummituksista.
Askelia ulkona, seinien raapimisia, askelia sisällä, huutoja ym kuulemma kuulunut.
Silloin kun siellä kävin niin vieraskirja siellä oli täynnä näitä juttuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom