Aatteet tiskiin

rafael30 sanoi:
Pitää kai jonkun vegen tähänkin ottaa kantaa.

Olen lakto-ovo-vegetaristi. Eli käytän maitotuotteita ja kananmunia.
En syö eläinten lihaa, sillä mielestäni ei ole mitään järkeä tappaa elikoita ravinnoksi kun ilmankin pärjää, toisin sanottuna lemmuja ei tarvitse tappaa minun huvikseni.

Miksi sitten kanan poikasia saa tappaa sinun "huviksesi". Puhun siis kananmunista. Tuon logiikan mukaan et missään nimessä saisi syödä kananmunia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kas, jälleen yksi järjen sulttaani! Kananmuna ei ole elävä otus. En ole muuten koskaan ymmärtänyt ihmistyyppiä, joka saa tyydytystä yrittäessään moralisoida jonkun toisen eettisestä systeemistä mukamas löytyvää epäkoherenttisuutta: "Siis miten sä voit käyttää NAHKAKENKIÄ, jos sä kannatat eläinten oikeuksia!!!!" "Siis miten sä voit käydä POTKUNYRKKEILYSSÄ, jos sä oot SIVARI???"

Juu, intissä oli yks valopää, joka jaksoi tuntikaupalla kysellä, että söisinkö kissan hedelmöittymättömän munasolun. Hänen mielestään tämä on siis sama asia käsitteellisesti kuin kananmuna. Duh... Jotkut ihmiset eivät osaa ajatella ennen kuin aloittavat puhumisen. Olisikohan kaveri itse sellaisen syönyt, kaikkiruokainen kun oli?

Pertille tiedoksi, että vaikka se kana muniikin, niin kaikista munista EI synny niitä tirppoja. Siihen tarvitaan hedelmöitys. Ja kanahan munii!

Sitäpaitsi vaikka se olisikin hedelmöitynyt, niin eihän se tähän asiaan liity mitenkään. Paitsi jos se vege on nimenomaan kailottanut, että "minä en syö mitään, josta saattaa tulla elävä olio!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom