Itselläni homma toimii sillä tavalla että kello soi klo 05:15, runsaasti vettä ja kookosöljyllä höystetty kahvi naamaan, kotona pienet staattiset venyttelyt/lämmittelyt ja siitä reipasta hölkkää noin 10 minuutin matka salille. Yleensä olen salilla hiukkasen klo 06 jälkeen. Reenin jälkeen palkkari naamaan, suihkuun ja sen jälkeen aamupala pidemmän kaavan kautta. Töissä sitten päivän ensimmäinen oikea ateria viimeistään klo 10:30-11:00.
Varmasti kuulostaa monille täysin urpolta, mutta minä pidän tästä. Jää iltapäivälle aikaa puuhailla vapaasti asioita ja lähtee kyllä loistavasti päivä käyntiin. Illalla tosin on pakko rojahtaa unille viimeistään klo 22.
Melkein aina tuo aamusalille herääminen tökkäisee ihan mielettömästi. Kroppa ja pää on kohmeessa ja on sellainen tunne että nyt ei voi tulla mistään mitään. No aina se reeni lopulta kuitenkin kulkee.
Varmasti kuulostaa monille täysin urpolta, mutta minä pidän tästä. Jää iltapäivälle aikaa puuhailla vapaasti asioita ja lähtee kyllä loistavasti päivä käyntiin. Illalla tosin on pakko rojahtaa unille viimeistään klo 22.
Melkein aina tuo aamusalille herääminen tökkäisee ihan mielettömästi. Kroppa ja pää on kohmeessa ja on sellainen tunne että nyt ei voi tulla mistään mitään. No aina se reeni lopulta kuitenkin kulkee.