Aamusali vs. iltasali?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
iltasali, joko töiden jälkeen suoraan 15.30-> tai sit töistä kotiin ja safka ja treenaa 18.00->. paras aika omalla salilla tosin toi 15.30-> ja viikonloput :)

Käyn normaalisti salilla siinä klo 06 paikkeilla jolloin siellä on aina pitkälti ne samat muutamat vakionaamat. Nyt on lomalla tullut käytyä klo 08 paikkeilla ja kyllä minua hieman tänäänkin järkytti kun siellä oli 08:30 aikoihin parisenkymmentä tyyppiä. Tuollainen väkimäärä tähän aikaan aamusta on jo melko sairas. Toki ihan positiivisella tavalla sairas. Kiva kun ihmiset treenaa :). Kenties tästä ketjusta käyty lukemassa positiivisia kokemuksia aamureeneistä.

Tänään totesin että paras välttää aamusalia kaikin keinoin. Olon ja voimien puolesta ei mitään ongelmaa, mutta kanssa treenaajia läsnäoloni selvästi häiritsi. Huomasin egovaihteen päälle menemistä, harmistuneisuutta ja muutama ei selkeästi tiennyt mitä ajatella. Ehkä se johtui kevyestä viikostani kun en puuskuttanut kuin hengenhädässä.

Mä oon treenaillu oikeestaan tän ajan mitä olen nyt salilla treenannu niin heti töiden jälkeen joskus 16:00-18:00 alkaen.

Nyt hyppäsin sit uuteen projektiin ja tiedän kokemuksesta että ylitöitä tulee tehtyä kesälomille asti ainakin ihan kiitettävästi niin aloin sit tällä viikolla käymään aamuisin salilla, koska tiedän ettei myöhemmin illalla töiden jälkeen (kasin-ysin maissa) enää jaksa mennä ilman kunnon ruokaa välissä.

Itse en aamulla saa treeneistä niin paljoa irti kyllä millään ainakaan voimapuolella, joka liikkeessä joutuu tekemään pienemmillä painoilla kuin normaalisti töiden jälestä käydessä. Ei vain nouse sit ei millään :jahas: :D Suunnittelinkin nyt sitten että aamuisin taitaa olla parempi vetää pienemmillä painoilla volyymipainotteista treeniä. Sitten jos pääsee käymään lähempänä normaalia aikaa niin vetelee sitten ne tiukemmat treenit. Välttämättä pahakaan asia vaihtaa treenejä nyt erilaiseksi.

Muistan kyllä jo kun nuorempana nyrkkeili niin jo sillon ne aamutreenit oli ihan persiistä verrattuna koulun jälkeisiin tai iltatreeneihin. Ei näytä tulleen mitään muutosta tuohon iän myötä :D

Tuo työpaikan sali näyttää kyllä aamuisin vetävän enemmän väkeäkin.. Mut kyllä tuonne sentää mahtuu silti, ainakin tällä viikolla mahtui.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom