Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puuroon kuuluu myösmizzim sanoi:Musta rupesi juuri tuntumaan siltä että syön liian vähän aamuisin. Vaikka tähän saakka muilta saadut kommentit on ollu päinvastaisia, vaikka ne tietää miten mä liikun. Ehdottomasti parasta aamuisin on puuro, ilman suolaa.
2dl vettä
1dl Elovena plus (kaurahiutale&lese)
1rkl pellavansiemenrouhe
1-1½dl mustikoita(+banaani toisinaan) tai 1 omena pilkottuna& 2tl kanelia
+Vettä 6dl
Eiköhän toi mene ihan samalle osastolle kun että ite en oo tykännyt koskaan esim. maksaruuista tai kiusauksista, enkä usko tulevani tykkäämäänkään. Eikä puuro, tai mikään muukaan ruoka tai -aine ole niin korvaamaton, että sitä pitäisi kenenkään väkipakolla syödä. Mä nyt yleisesti ottaen olen sitä mieltä, et itseään on turha pakottaa tekemään (pätee myös syömiseen) mitään sellaista, mikä tuntuu vastenmieliseltä. Ja kyllä terveellinenkin ruoka voi olla hyvää! Itse ainakin pyrin valmistamaan aina terveellistä, mutta maukasta.Eleonoora sanoi:Kyllä mä vielä joskus siitä puurosta tykkään..
Eleonoora sanoi:Pakko kyllä myöntää, että mä inhoan kaurapuuroa. :urjo:
MUTTA siitä huolimatta mä sitä aina välillä yritän syödä. Paljon marjoja tai sit valion kevyt keittoa kun pistää sekaan, niin sit kyllä maistuu jo vähän paremmin.
Kyllä mä vielä joskus siitä puurosta tykkään..
Diva sanoi:Itse en ennen tykännyt yhtään kaurapuurosta, enkä kyllä vieläkään tykkää jos se on veteen tehtyä. Kannattaa keittää maitoon (mikrossa, niin ei pala pohjaan) ja tehdä sopivan löysää, ettei tule kauheaa liisteriä. Vaikka eihän se puuro mitenkään välttämätöntä tosiaan ole.