Ahhaha :face:
Jep, ei tosiaan ole Jutta mainoksessa. Nyt iski itselle paha muistihäiriö, enkä edes vaivautunut tarkistamaan koko asiaa. Enpäs tiedä kuinka, mutta jotenkin muistelin Pajulahden tilalle Gustafsbergin... My bad. Tässäpä näkee, kuinka paljon olen kiinnittänyt huomiota koko mainokseen.
Totta on, että rahalla kuka vain saa hiuksia, rintoja, valkoisia hampaita. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että mainoksen naiset ovat kaikki urheilijoita. Vartalon mittasuhteet ja lahjakkuus on asioita joita joko on tai ei ole. Naurettavaa toitottaa, että kyllä rahalla saa ulkonäköä.
Minun kommenttini rahallisen panostuksen vaikutuksesta ulkonäköön liittyi lähinnä siihen, kun Mopsi80 totesi MEE:n postauksen jälkeen, ettei treenillä saa tuota muuta, eli tukkaa, ripsiä, rusketusta, rintoja, mitä vielä. Niin, ei saa, mutta ne saa silti ja saa myös
helpommin, kuin sen treenin avulla luodun vartalon. Itse arvostan viimeistä toki enemmän, eli toisin sanoen en hyvänen aika sentään itse ainakaan yrittänyt sanoa, ettäkö mainoksen tyttöjen ulkonäkö olisi pelkkää rahalla ostettua keinotekoista kauneutta.
Nämä kommentit vain vahvistavat epäilystäni, että barbie-look tosiaan on ainoa tai ainakin paras keino kerätä kehuja/herättää kateutta.
Kateutta tuskin moni tuntee, mutta kyllä mä ainakin saan kehuja ulkonäöstäni ihan tasaiseen tahtiin jatkuvasti (naisilta ja miehiltä, tutuilta ja tuntemattomilta), vaikken ole huumaavan kaunis tiimalasivartaloinen venus ja tyyliltänikin lähinnä päinvastaista, kuin huoliteltu "barbie". Enkä koskaan ignooraa kehuja tai ala väittää vastaan ja surkutella itseäni, vaan kiitän kauniisti ja olen iloinen. Enkä myöskään kuluta liikaa aikaa vertaamalla itseäni muihin ja aina nimenomaan niihin, joilla jonkun oletuksen mukaan on kaikki paremmin.