Aaaarrrggghhhh noita proteiinivanukasmainoksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopsy80
  • Aloitettu Aloitettu
Bongasin nää Prismasta ja tykkään designista edelleen. Kerrankin protskujauhetta, jonka purkki ei oo kasarimaista sillisalaattia. Tällä kertaa ei lähtenyt messiin, mut joku kerta varmasti.

Tampereen Sokoksen herkusta löytyi ainakin vielä lauantaina muutama pussi suklaavanukasta! Nappasin yhen ja voin sanoa olevani koukussa :kuola:

Tampereen Sokoksen herkusta löytyi ainakin vielä lauantaina muutama pussi suklaavanukasta! Nappasin yhen ja voin sanoa olevani koukussa :kuola:

Eikö tätä myydä missään nettikaupas? Saako tätä ostettua jostain lappeenrannas. AIka outoo et missään ei lukenut mistä sitä voi ostaa.

Ja toi on oikeesti aika saatanan hyvää.

Tässähän vihdoin ja viimein tuli se ainoa tieto, mitä mä olen etsinyt raivopäisenä sekä täältä (koko foorumilta) ja muualta netistä. Sen lisäksi, että mistä tätä tällä hetkellä saa.
Jos on hyvää, tai edes hyvähköä, aion korvata tahdonvoiman avustuksella tällä loppumattoman suklaanhimoni hyödyllisellä tavalla.

Tässähän vihdoin ja viimein tuli se ainoa tieto, mitä mä olen etsinyt raivopäisenä sekä täältä (koko foorumilta) ja muualta netistä. Sen lisäksi, että mistä tätä tällä hetkellä saa.
Jos on hyvää, tai edes hyvähköä, aion korvata tahdonvoiman avustuksella tällä loppumattoman suklaanhimoni hyödyllisellä tavalla.

Vetäset ton meitsin etusivun reseptin, niin takaan, että on kaukana lisäravinteiden tutusta ja turvallisesta sivumausta. Oikeesti erittäin hyvää vanukasta.

Pakko kans testata tää vanukas, alkaa tulee korvista noi profeelit, jos vanukas menis tovin alas :hyper:
Jos Lietsun Prismassa on niin oletettavasti myös muissa Prismoissa Tampereella, keskiviikkona shopshop!

Vetäset ton meitsin etusivun reseptin, niin takaan, että on kaukana lisäravinteiden tutusta ja turvallisesta sivumausta. Oikeesti erittäin hyvää vanukasta.

Huomenna menee kokeiluun!
Kun ei ole vuosikausiin syönyt lihaa (kalaa kyllä) ja uudelleen aloittaminenkin on näemmä työläämpää kuin kuvittelin, on lisäravinteiden, maitorahkan sun muun kulutus varsin suurta. Tällainen vanukas on kyllä enemmän kuin tervetullut lisä joukkoon.

Oliks toi mulle? En oo vetäny nenääni mitään (paits lääkesumutetta)... Koko juttu lähti siitä, että alemmuuskompleksini myllyyn ropisee vettä tai väkevämpää tommosista mainoksista. Se keinomakeutus ahdistaa silti enemmän kuin kuvat. Mutta huh etten sentään läskimpi ole kuin tytöt kuvissa. Ja tän voi ottaa korkeintaan puolivakavasti.

Mä oon tuijotellu paljon tota mainosta huuli pyöreenä, on meinaan helvetin kauniita ja terveen näköisiä naisia. :) joka muuta väittää on rehellisesti sanottuna kateellinen !! Kaikin puolin hyvä ja huomiota herättävä mainos, aivan varmasti menen ostamaan kyseistä buddingia. ;)

T: hetero nainen

Itse taas antaisin paljonkin, jos saisin yläkroppaani edes sen verran rasvaa kuin näillä pudding-mainosten tytöillä.

Taitaa olla läskiyden käsite aika suhteellinen sekin...

Toisaalta en itse käsitä näitä jatkuvia kateus-korttejakaan tämän tyyppisissä aiheissa.
Ihmisillä on erilainen maku ja ihmiset kokevat erilaiset asiat eri tavalla esteettisiksi. Vähän samaa taisin taannoin eräässä toisessa topicissa täällä kommentoida, mutta mä ymmärrän hyvin, ettei esimerkiksi tuo tyttöjen tyyli (ts. kuvissa oleva tyyli) miellytä kaikkia. Jos miellyttäisi, kukin voisi itsessään vaalentaa tukan, ottaa ripsenpidennykset ja sutia kunnon meikit edustaakseen tahtomallaan tavalla.

Joko ollaan tyrkkyjä ja väärän näköisiä, tai sitten kateellisia ja kamalia (eli väärän näköisiä ja siksi kateellisia). Luoja paratkoon.

Viimeksi muokattu:
Mä voisin nyt tässä pikkuisen OT:na kysellä tohon Fastin puddingiin liittyen, että osaakos joku sanoa mausta verrattuna Mannisen prodevanukkaisiin? Itseltä nimittäin jäi toi Mannisen vaniljavanukas syömättä, kun moneen otteeseen kokeilleena totesin, että ei vaan uppoa. Ei nyt voi sanoa että pahaa-pahaa oli, mutta ei todellakaan hyvääkään. Tämän kokemuksen saattelemana jänskättää siis ostaa taas uutta pussia nurkkiin.

Ja jottei nyt ihan ot:ksi menisi, niin upeita mimmejähän tossa mainoksessa on! Sinänsä nuo "kotona", "töissä" ja "salilla" kuvat hieman tunnelmaltaan teennäisiä, ryhmäkuva luonnollisempi ja mielestäni paras. Ja enemmän tuolla nettisivuilla tykkään tuosta Even kuvasta, koska hänellä on yllään tuollaiset sporttiset vaatteet (vs. ne bilemekkokuvat). Mutta mimmeissä ei mitään vikaa :).

Niin ja Body Actionilla myynnissä noi puddingit myös.

Mainos ei ärsytä yhtään, mulla on sen verran hyvä itsetunto ettei tarvii pönkittää egoa muiden mollaamisella. Tuote taasen on pahaa. Täytti mukavasti mutta maku on,noh aika jauhoinen. Mannista en ole testannut, meni siihen maku kun oli maahantuonut sitä erästä d-vitamiini lisää joka ei ollutkaan d.vitamiinia. Sen jälkeen sana Manninen ei ole enää ollut uskottavasti otettavien nimien listalla. Tiedän, olen herkkä.

Toffeevanukas ainakin maistui ihan hyvältä, aika makeaa kyllä, eli maitoa sai kyllä laittaa reilulla kädellä. Koitin myös rahkaan sekotettuna ja toimi niinkin, melkonen proteiinilatinki ;) Ehkä maustamattomaan jugurttiin voisi koittaa sekotella myös. Ei ollut niin esanssista kuin olisi odottanut ja sekoittui nätisti, ei jäänyt paakkuja.

Mainos ei ärsytä yhtään, mulla on sen verran hyvä itsetunto ettei tarvii pönkittää egoa muiden mollaamisella. Tuote taasen on pahaa. Täytti mukavasti mutta maku on,noh aika jauhoinen. Mannista en ole testannut, meni siihen maku kun oli maahantuonut sitä erästä d-vitamiini lisää joka ei ollutkaan d.vitamiinia. Sen jälkeen sana Manninen ei ole enää ollut uskottavasti otettavien nimien listalla. Tiedän, olen herkkä.
Tiesitkös että ne testitulokset on todistettu vääräksi? Eli niissä napeissa oli kyllä d-vitamiinia, yli merkityn määrän jopa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom