Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bongasin nää Prismasta ja tykkään designista edelleen. Kerrankin protskujauhetta, jonka purkki ei oo kasarimaista sillisalaattia. Tällä kertaa ei lähtenyt messiin, mut joku kerta varmasti.
Mistä Prismasta!?
Tampereen Sokoksen herkusta löytyi ainakin vielä lauantaina muutama pussi suklaavanukasta! Nappasin yhen ja voin sanoa olevani koukussa
Ja toi on oikeesti aika saatanan hyvää.
Tässähän vihdoin ja viimein tuli se ainoa tieto, mitä mä olen etsinyt raivopäisenä sekä täältä (koko foorumilta) ja muualta netistä. Sen lisäksi, että mistä tätä tällä hetkellä saa.
Jos on hyvää, tai edes hyvähköä, aion korvata tahdonvoiman avustuksella tällä loppumattoman suklaanhimoni hyödyllisellä tavalla.
Vetäset ton meitsin etusivun reseptin, niin takaan, että on kaukana lisäravinteiden tutusta ja turvallisesta sivumausta. Oikeesti erittäin hyvää vanukasta.
Tiesitkös että ne testitulokset on todistettu vääräksi? Eli niissä napeissa oli kyllä d-vitamiinia, yli merkityn määrän jopaMainos ei ärsytä yhtään, mulla on sen verran hyvä itsetunto ettei tarvii pönkittää egoa muiden mollaamisella. Tuote taasen on pahaa. Täytti mukavasti mutta maku on,noh aika jauhoinen. Mannista en ole testannut, meni siihen maku kun oli maahantuonut sitä erästä d-vitamiini lisää joka ei ollutkaan d.vitamiinia. Sen jälkeen sana Manninen ei ole enää ollut uskottavasti otettavien nimien listalla. Tiedän, olen herkkä.
Tiesitkös että ne testitulokset on todistettu vääräksi? Eli niissä napeissa oli kyllä d-vitamiinia, yli merkityn määrän jopa