Aaaarrrggghhhh noita proteiinivanukasmainoksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopsy80
  • Aloitettu Aloitettu
Enkö jo sanonut olevani juurikin kateellinen? Etenkin tyttöjen asenteesta, nuoruudesta ja tisseistä. En niinkään muusta kropasta, kun ei omanikaan löysimmästä päästä nytkään ole ja homma etenee koko ajan. Ja kerrataan nyt vielä sekin, että koska itse EN VOI syödä mitään keinomakeutusaineita sisältäviä "herkkuja" saamatta päänsärkyä, turvotusta ja mahaa sekaisin, niin siksikin se että niitä tuotteita tunkee joka tuutista ärsyttää. Herkutelen muuten joka päivä 5 kertaa ravintoarvoista tinkimättä: en koskaan syö puuroa enkä raejuustoa :dance2:

Ensimmäinen viestini tänne :)

Luin keskustelun ja halusin kokeilla ko. tuotetta sillä prodejauheet tulee jo korvista ulos mulla... Olin positiivisesti yllättynyt, kun jättää vanukkaan lojumaan jääkaappiin joksikin aikaa se oikeasti paranee. Itse lisään vielä jääkaapin jälkeen siihen lisää maitoa sillä se kovettuu muuten makuuni liiaksi. Toisekseen yksi desi jauhetta oli ihan liikaa, siitä tuli valtava annos mitä en jaksanut syödä. Laitan nyt puoli desiä jauhetta + pari desiä maitoa niin tulee parempi. Tuotteen löysin Bodyactionista ja makuna suklaa, kiitos muuten Bodyactioniin aivan loistavasta palvelusta!

Mainoksesta en kauheasti innostunut mutta enpä usko että sitä oli naisille suunnattu alunperinkään.... Kaikkihan nuo proteiinilitkujen mainokset näkyy olevan miehille suunnattuja, tässä oli positiivista se että oli naisia mainoksessa ylipäätään eikä ainaisia oransseja miehiä joilla pullottaa suonia otsassa ja luoja ties missä... Ja tosiaan pussi missä mönjä tulee on tosi sievä, siitä plussaa! Kyllä mä voin suositella :)

Ite maistoin toffeen makua ja voin kertoa että oli aika järkyttävää :urjo: Liian makeaa, keinotekoisen makuista ja koostumus ihan ihmeellinen... Pettymys.. :down:

Itse taas tykkäsin toffeesta, suklaata en ole maistanut. Henkilökohtainen mielipide että ainakin toffee on parempi kuin Mannisen suklaa,vanilja ja mansikka..muita en olekkaan Manniselta testannut. Fastin on kyllä makeampi selkeästi.

Pitänee nostaa, meinaan ottipa silmään tällä kerralla varsin kivat mainokset. Nyt niissä on tyyliä, eivätkä näytä mitenkäänpäin halvoilta. :) Hyvähyvä!

Mainosanalyysia pukkaa

Pitipä tsekata tuo keskustelua herättänyt mainos, kiinnostaa ihan ammatinkin puolesta... Kuvissa esiintyvät naiset ovat varmasti ihania ja hyviä lajissaan, mutta heidät on stailattu hyvin stereotyyppisiksi naikkosiksi: tekoripset, meikit, pukeutuminen jne. Mainoksen suunnittelijat ovat joko miehiä tai naisia, jotka eivät ymmärrä kohderyhmästä mitään (oletan että kohderyhmänä on kaltaiseni runsaasti liikkuvat naiset). Mainos tosiaan herättää lähinnä ärsytystä, näitä on nähty niin kauan. Blondeilla pimuilla on myyty kaikkea mahdollista iät ja ajat, ja se alkaa kyllä jo kyllästyttää.

Noihin on vaikea samaistua. Freesimpi, urheilullisempi look sopisi mielestäni niin paljon paremmin! Argh.

Samaa mieltä kyllä yllä kirjottavan kanssa. Kun kerta myydään prodevanukasta, niin sopisi vähän sporttisempi lookki noihin mainoksiin.

Mitä itse vanukkaseen tulee, oon maistanut kaikkia paitsi suklaata. Valkosuklaa ja toffee, samanlaista ei-minkäänmakuista kuraa. Minttusuklaa taas :kuola: ! Pakko ahmia äkkiä toi toffee pussi loppuun tai myrkyttää se vaikka äidille terveellisenä välipalana, että voi mennä ostaan ton!

e// ja en tiedä _tarviiko_ noita varsinaisesti mihinkään, mutta omasta mielestä on kyllä kiva vaihtelu sille, ettei tarvii esim tota proteiinijuomaa kiskoo päivässä niin paljoa. Ja kiva saada dieetillä joku sallittu herkku. Ja mitä niikseen tulee, keksin hyvin useita muitakin tuotteita kaupan hyllyiltä, jotka ei välttämättä oo ihan tarpeellisimmasta päästä :).

Ei vitsi mitä juttui tääl :--D Ja viel kuuden sivun verran. Ois voinut kuvitella, että tämmönen ois jo poistettu täältä, hahaha! Musta noi muijat noissa kuvissa on aika ihailtavia, vaikka joo media-alan ammattilaisena voin kertoa, että photaria on käytetty. Mutta senkin voin sanoa, että Tukiasen näkösestä naisesta on hyvin vaikea muokata tuollaisia kuvia. Lopuksi, eikös punttimimmit osio ole vain mimmeille? :D Mitä tänne tulee jotkut miehetkin riehumaan? Ja tottahan se on, että pojat on poikii ja tytöt on tyhmii, mutta se johtuu siitä, että naisia lähtökohtaisesti jo aliarvioidaan pienestä tytöstä lähtien kun ylä-asteellakin tytöt juoksee liikuntatunneilla sen 1500m reitin ja pojat 2200m, wtf? :D Kai siinä nyt naisille sitten on jo kehittynyt paska itseluottamus ajan mittaa. Sitä ne sitten purkavat kateellisina toisiinsa.

Johtopäätelmä?

Turhin keskustelu ikinä.

Ei vitsi mitä juttui tääl :--D Ja viel kuuden sivun verran. Ois voinut kuvitella, että tämmönen ois jo poistettu täältä, hahaha!

Lopuksi, eikös punttimimmit osio ole vain mimmeille? :D Mitä tänne tulee jotkut miehetkin riehumaan?

Turhin keskustelu ikinä.

Kyllähän mainoksesta saa keskustella joten sinänsä aihe on ok. Se mitä ketju sisältää onkin sitten asia sikseen, toisaalta, jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä ja kai se on hyvä että on edes joku paikka mihin mainoksesta nillittää niin pysyy tässä yhdessä ketjussa.

Ja joo, punttimimmit-osio on vain naisille, en hirveästi täällä miesten postauksia näe? Ellet tarkoita Pakkotoisto.comin omistajaa eli Mikeä? Mikellä lienee oikeus kommentoida suorasanaisesti aivan minne hän itse haluaa, ja vaikka sulkea koko forum jos sikseen tulee.

:face:

<3 peace and love!

Joo, 1500m. Niin se ainakin minun kouluaikoinani meni, en tosin tiedä miksi... Onhan tuosta jo aikaa jonkin verran kun itse peruskoulua kävin.

Ja kyllä Mike saa postailla ihan mitä vaan. Lähinnä naureskelen vaan tälle keskustelulle, joka on minun mielestäni kovin koominen. Olkaa hyvä ja jatkakaa ihmeessä, tulen myöhemmin lukemaan miten keskustelu edistyy. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom