Aaaarrrggghhhh noita proteiinivanukasmainoksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopsy80
  • Aloitettu Aloitettu
Löysin itse S-marketista urheiluravinteiden joukosta.

Tuote (suklaa) oli pettymys. Ei uponnut :(
Oon nyt lisännyt siihen raakakaakaota, jotta toimisi edes jotenkuten.

Vinkki:
Anna vanukkaan tekeytyä jääkaapissa seuraavaan päivään, paranee maku olennaisesti :P
Nyt tein rasvattomaan maitoon, ehkä pitää kokeilla vielä tuota etusivun tuunausohjetta.

Kannattaa tosiaankin antaa olla yön yli mieluusti. Paranee entisestään ja silloin myös vähemmän nestettä riittää ja osan voi korvata vedellä jos haluaa vähentää kaloreita. Jos taas ei väliä kaloreilla, niin mukaan rkl sokeria ja puolikas banaani pilkottuna sinne sekaan ennen jääkaappia.

Mä yllätyin mainoksessa siitä, että siinä naiset ovat naisellisia, eivät alipainoisia tai rasvattomia, siis noissa kuvissa näkyy naisellista pehmeyttä -toki sitten voimaa ja lihasta paljon paljon enemmän kun meillä tavallisilla pulliaisilla. Yleisvaikutelma mainoksesta, että vanukkaan täytyy maistua mageelta. Aion ostaa.

Urheiluravinteiden joukossa kyllä, mutta itse oon paikallistanut esimerkiksi sellaisesta proteiinipatukoita tyrkyttävästä päätyhyllystä ja erillisestä ständistä. Ehkäpä noita on uutuustuotteena tilattu alkuun rajallisempi määrä menekinselvittämismielessä. Tarkkana on kyllä saanut olla ja toistaiseksi pusseja on ollut aina hyllyssä vain muutama jäljellä.
Suklaa on hyvää, toffeeta en ole maistanut. Noita spesiaaliherkkuja noista pitäis kokeilla tehdä, jotta sais helpommin korvattua nuo muut himoitsemani suklaata sisältävät tuotteet...

Millä sekoitussuhteilla/ohjeilla te saatte tästä hyvää?!
Muutamalla eri ohjeella tullu ite tehtyä, ja aina vaan kauheeta kuraa.. :eek:

Millä sekoitussuhteilla/ohjeilla te saatte tästä hyvää?!
Muutamalla eri ohjeella tullu ite tehtyä, ja aina vaan kauheeta kuraa.. :eek:

Mulla sama onkelma :rolleyes:
Kokeiltu myös etusivun ohjetta ja annettu vetäytyä yön yli.. Mut ei kaikkia voi miellyttää, niinhän se oli? :D

Proteiinia saa lihasta, kalasta, munista ja maitorahkasta sekä herajauheesta. Näin ensalkuun. Mihin tarvitaan puddingeja? Moniko niitä käyttää?

Mä en oo nähnyt tässä ketjussa kovinkaan montaa arvostelua itse mainoksesta, vaan lähinnä arvostelua mainoksessa esiintyvien naisten ulkonäöstä. Kaks eri asiaa, IMO.

Öö, no siis just tätä mä tarkoitin. Kun puhutaan pakkeleista ja tuksu-tyyleistä, niin tuskin kukaan on tarkoittanut, että naiset on ton näkösenä astunut settiin, vaan se homma on luotu mainostarkoituksessa ja se on osa sitä naiskuvaa, johon viittasin. Naiskuvalla en viitannut mihinkään urheilullisuuteen, vaan siihen rakennettuun naiseuteen. Osa diggaa, osa ei, mut fiksu mainostaja kuuntelee niitä soraääniäkin, jos se nousee kohderyhmästä. Mainos saakin ärsyttää; mitä sitten? Mä luulen, et ne Fastissa myhäilee ja hieroo karvasia kämmeniään yhteen, kun ne on saanut näin paljon liikehdintää aikaan! Mä sen sijaan tein vaan huomion siitä, ettei arvostelijat mun nähdäkseni naisia itseään ole haukkuneet (oikeastaan päinvastoin). Mut siis tämä ulkonäköasia kyllä oikeasti liittyy suoraan itse mainokseen, onhan joku ideoinut ton mainoksen? Vai pölähtikö ne naiset sittenkin niissä meikeissään (arkilookissaan) sinne? Vai arvosteliko joku tässä naisten ominaisuuksia jotenkin?

Koslovcin esitti asian ja kritiikin hyvin rakennetusti, ei tarvii karttaa tulkitakseen esitettyä mielipidettä.

Myös Herhi tiivisti:
ketään henkilöä ei ole arvosteltu. Eikä kenenkään ulkonäköä. Tuota mainosta taas on. Mainos mainoksena, ihmiset ihmisinä.

Kyllä me ymmärretään mikä on ero mainoksen mallilla ja sillä ihmisellä siviilielämässään.

Mun mielestä missään ei ole mitään ylireagointia, kas kun me osataan keskustella myös huumorinpilke silmäkulmassa. Ei mulla ainakaan leukapielet kiristy ;)

- - - Updated - - -

Välillä sitä kyllä toivoo, että tuotteita alettaisiin mainostaa vasta siinä vaiheessa kun niitä on oikeasti saatavilla. Sama juttu niin proteiinipatukoissa (kyllä, tarkoitan juuri sinua laktoositon patukka) kuin ihan "normaalissa" ruoassakin. Herkulliset purukumimaut vittuilevat katukuvassa.

Mut jos ei oo kysyntää, niin ottaako myyjät tuotteen riskillä hyllyynsä? Se on vaan pull-strategiaa, luodaan ensin kysyntä.

Mut jos ei oo kysyntää, niin ottaako myyjät tuotteen riskillä hyllyynsä? Se on vaan pull-strategiaa, luodaan ensin kysyntä.

Totta tämäkin, ja etenkin ymmärrettävää tällaisen vähän marginaalisemman elintarvikkeen kohdalla. Sama ilmiö kyllä koskettaa isojen puljujen, kuten Valion ja Fazerin tuotteita, vaikka samaahan ne varmasti haluavat. Toisaalta voi olla, että käyn huonoissa kaupoissa :D

Totta tämäkin, ja etenkin ymmärrettävää tällaisen vähän marginaalisemman elintarvikkeen kohdalla.

Kyl se pistää tällasta meikäläistä kaikki-mulle-heti-nyt ihmistä joskus sapettaa, kun lähikaupasta ei saakaan just tänään sitä tuoretta kukkakaalia tai kiinankaalia, kun sitä pitäis saada nyt! ;) Palautetta vaan kaupalle / kauppiaalle ja sit käyt hamstraamassa hyllyllisen :D

Kyl se pistää tällasta meikäläistä kaikki-mulle-heti-nyt ihmistä joskus sapettaa, kun lähikaupasta ei saakaan just tänään sitä tuoretta kukkakaalia tai kiinankaalia, kun sitä pitäis saada nyt! ;) Palautetta vaan kaupalle / kauppiaalle ja sit käyt hamstraamassa hyllyllisen :D

Yllättäen noita salmiakin/lakritsanmakuisia patukoita löytyi ensimmäisenä pienestä kuppaisesta myymälästä. Prismasta oli tosin ostettu loppuun, että sinänsä ei kauppiaan vika, mutta otti silti aivoon. Yllätyin kyllä mausta, yleensä proteiinipatukat maistuvat aina vähän pahville, mutta tuo esanssi peittää sitä tarpeeksi. Sori offtopic, vanukkaat edelleen syömättä.

Yllättäen noita salmiakin/lakritsanmakuisia patukoita löytyi ensimmäisenä pienestä kuppaisesta myymälästä. Prismasta oli tosin ostettu loppuun, että sinänsä ei kauppiaan vika, mutta otti silti aivoon. Yllätyin kyllä mausta, yleensä proteiinipatukat maistuvat aina vähän pahville, mutta tuo esanssi peittää sitä tarpeeksi. Sori offtopic, vanukkaat edelleen syömättä.

Mä söin kans tuollaisen lakritsi-salmiakkipatukan tänään ja oli kyl hyvää. Mistä tulikin aasinsiltana mieleen, et suklaavanukkaseenhan vois laittaa sekaan vaiks salmiakki- tai lakritsijauhetta tai -aromia.

- - - Updated - - -

Mä söin kans tuollaisen lakritsi-salmiakkipatukan tänään ja oli kyl hyvää. Mistä tulikin aasinsiltana mieleen, et suklaavanukkaseenhan vois laittaa sekaan vaiks salmiakki- tai lakritsijauhetta tai -aromia.

Leader. Täynnä gluteenimakeutusainemoskaa... Jumaliste kun niitä on kaikkialla. Vaan eivät vissiin useimpien menoa haittaa. Ja soijaakin on joka paikassa prkl. Kaikki pitäis tehä iha ite, jos haluu oikeasti syödä puhtaasti.

Mopsi80: mä teen patukat ite. Ei oo iso vaiva. Mä käytän luomuhunajaa, sitä kroppa sietää - eikä tarvitse laittaa paljoa (seos ei saa tuntua tahmealta, muuten ne hunajat valahtaa uunissa pellinpohjalle). Pohjana käytän reippaasti kaurahiutaleita (nää voi ehkä korvata jollain mikä imee vähän sitä hunajaa itseensä, jos kaura ei sovi), pähkinöitä (cashew, pistaasi- ja maapähkinöissä on hyvin protskua) ja hampunsiemenrouhetta, jossa on hyvin kanssa protskua. Tosin kaikki ei välttämättä tykkää hampunsiemenen mausta. Sulatan hunajan, sekoitan ainekset ja teen niistä patukoita sushi-muotin avulla. Sit vaan hetkeks uuniin ja säilyy jääkaapissa pitkään. Teen aina ison läjän kerralla. Vähemmän vaivaa tosta on ku ravata kaupoissa etsimässä hyvää tuotetta. Ja tulee paljon paljon edullisemmaksikin :)

Vaikka se nyt jokaisen oma asia onkin miten paljon tuolla feikkirusketuksella läträä eikä se nyt minua maksimaalisesti rassaa, mutta kyllä tuo Pajulahen hipiä on vaan niin karmea ja oikeasti överi tuon vaaleantukan kanssa.
Ei miulla muuta..
Toisaalta tyylimokista on tuolla jo oma threadi.

Treenaamalla en saa isoja tissejä, ruskeaa ihoa, paksuja huulia, iästä vuosia pois, paksuja pitkiä hiuksia enkä edes niitä tekoripsiä, keimailevasta olemuksesta puhumattakaan.

kuulostaa hieman kateellisen kirjoittelulta suoraan sanottuna.. ihoahan voi ruskettaa ilmaseks auringossa, ja pientä korvausta vastaan solariumissa...tekoripsistä sun muista, kirjoittelet turhuuksista, koska suurin osa noistakaan ei niitä käytä/keimaile, kuin vain tuota mainosta varten.. surffaileppa huvikses internetin ihmeellisessä maailmassa ja katsele mihin kuntoon naiset ovat itseään saaneet jopa 40 vuoden ikäisinä :) ja tuosta että mihin edes tarvitaan puddingia, noh onhan se kiva herkutella ravintoarvoista tinkimättä. kerroppa jokin toinen vanukas missä olisi proteiini/hiilari suhde yhtä hyvä !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom