Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Urheiluravinteiden joukossa kyllä, mutta itse oon paikallistanut esimerkiksi sellaisesta proteiinipatukoita tyrkyttävästä päätyhyllystä ja erillisestä ständistä. Ehkäpä noita on uutuustuotteena tilattu alkuun rajallisempi määrä menekinselvittämismielessä. Tarkkana on kyllä saanut olla ja toistaiseksi pusseja on ollut aina hyllyssä vain muutama jäljellä.
Suklaa on hyvää, toffeeta en ole maistanut. Noita spesiaaliherkkuja noista pitäis kokeilla tehdä, jotta sais helpommin korvattua nuo muut himoitsemani suklaata sisältävät tuotteet...
Onko joku maistanut tota toffeeta? Onkos hyvää?
Millä sekoitussuhteilla/ohjeilla te saatte tästä hyvää?!
Muutamalla eri ohjeella tullu ite tehtyä, ja aina vaan kauheeta kuraa..
Mä en oo nähnyt tässä ketjussa kovinkaan montaa arvostelua itse mainoksesta, vaan lähinnä arvostelua mainoksessa esiintyvien naisten ulkonäöstä. Kaks eri asiaa, IMO.
Välillä sitä kyllä toivoo, että tuotteita alettaisiin mainostaa vasta siinä vaiheessa kun niitä on oikeasti saatavilla. Sama juttu niin proteiinipatukoissa (kyllä, tarkoitan juuri sinua laktoositon patukka) kuin ihan "normaalissa" ruoassakin. Herkulliset purukumimaut vittuilevat katukuvassa.
Mut jos ei oo kysyntää, niin ottaako myyjät tuotteen riskillä hyllyynsä? Se on vaan pull-strategiaa, luodaan ensin kysyntä.
Totta tämäkin, ja etenkin ymmärrettävää tällaisen vähän marginaalisemman elintarvikkeen kohdalla.
Kyl se pistää tällasta meikäläistä kaikki-mulle-heti-nyt ihmistä joskus sapettaa, kun lähikaupasta ei saakaan just tänään sitä tuoretta kukkakaalia tai kiinankaalia, kun sitä pitäis saada nyt! ;) Palautetta vaan kaupalle / kauppiaalle ja sit käyt hamstraamassa hyllyllisen :D
Yllättäen noita salmiakin/lakritsanmakuisia patukoita löytyi ensimmäisenä pienestä kuppaisesta myymälästä. Prismasta oli tosin ostettu loppuun, että sinänsä ei kauppiaan vika, mutta otti silti aivoon. Yllätyin kyllä mausta, yleensä proteiinipatukat maistuvat aina vähän pahville, mutta tuo esanssi peittää sitä tarpeeksi. Sori offtopic, vanukkaat edelleen syömättä.
Yllättäen noita salmiakin/lakritsanmakuisia patukoita löytyi ensimmäisenä pienestä kuppaisesta myymälästä. Prismasta oli tosin ostettu loppuun, että sinänsä ei kauppiaan vika, mutta otti silti aivoon. Yllätyin kyllä mausta, yleensä proteiinipatukat maistuvat aina vähän pahville, mutta tuo esanssi peittää sitä tarpeeksi. Sori offtopic, vanukkaat edelleen syömättä.
Mitämissäkenen lakritsiprotskupatukoita?
Treenaamalla en saa isoja tissejä, ruskeaa ihoa, paksuja huulia, iästä vuosia pois, paksuja pitkiä hiuksia enkä edes niitä tekoripsiä, keimailevasta olemuksesta puhumattakaan.