Aaaarrrggghhhh noita proteiinivanukasmainoksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopsy80
  • Aloitettu Aloitettu
Toffeevanukas ainakin maistui ihan hyvältä, aika makeaa kyllä, eli maitoa sai kyllä laittaa reilulla kädellä. Koitin myös rahkaan sekotettuna ja toimi niinkin, melkonen proteiinilatinki ;) Ehkä maustamattomaan jugurttiin voisi koittaa sekotella myös. Ei ollut niin esanssista kuin olisi odottanut ja sekoittui nätisti, ei jäänyt paakkuja.

pitää testata ;) suklaan makuista kokeiltu, ihan jees.. :) Välillä tuntuu et tökkii toi rahkan syöminen niin kivaa saada vaihtelua... Tosin en kyllä söis näitä kun pari kertaa viikossa.. Jos oikeen tiukalla dietillä vetää niin maistuis varmaan taivaalliselta .. :D

Minusta tuo taas maistuu samalle kuin kaikki Fastin muutkin suklaanmakuiset asiat, Mannisen vastaava monin verroin paremman makuista. Plussaa Fastille ainoastaan nopeasta valmistustavasta.

Mielestäni osoittaa huonoa makua, että sivuston ylläpitäjän taholta haukutaan ne, jotka ovat yhtä mainosta arvostelleet. Jos on vähänkään sisälukutaitoa, niin mainosta arvostelleet ovat arvostelleet mainosta ja sen välittämää naiskuvaa, eikä tyttöjä itsessään. Jää siis epäselväksi motiivit, jonka vuoksi arvostelijoita vastaan hyökätään ja puhutellaan kauniisti akkoina.

Mielestäni osoittaa huonoa makua, että sivuston ylläpitäjän taholta haukutaan ne, jotka ovat yhtä mainosta arvostelleet. Jos on vähänkään sisälukutaitoa, niin mainosta arvostelleet ovat arvostelleet mainosta ja sen välittämää naiskuvaa, eikä tyttöjä itsessään. Jää siis epäselväksi motiivit, jonka vuoksi arvostelijoita vastaan hyökätään ja puhutellaan kauniisti akkoina.
Ja sinä kuulutat sisälukutaitoa.

bitch-please.webp

Naiskuvaa? sitäkö että nuoret naisetkin voivat olla ihailtavassa kunnossa? vai mitä tarkoitit? :wtf:

mun on kyllä ruvennut tekeen mieli tota puddingia mutta ehkä olen heikko mainonnalle :D

Naiskuvaa? sitäkö että nuoret naisetkin voivat olla ihailtavassa kunnossa? vai mitä tarkoitit? :wtf:
Hei älä nyt viitsi. Kyllä, tämän ketjun aloitus on aika yöstä, ja kyllä, ollaan Pakkotoistolla joten ihailtavassa kunnossa olevia naisia kuuluukin fanittaa. Noissa palkissa pyörivissä kuvissa nämä upeat huikeakroppaiset kaunottaret kuitenkin näkyvät pääasiassa kaulasta ylöspäin, joten edes vannoutuneimman pakkismimmin on aika erikoista väittää ettei ymmärrä mihin muuhun Ayna saattoi viitata kuin siihen, että kuvan mainokset välittävät jotain You're worth it! -henkistä viestiä naiskuvasta ja siitä, että nuoret naisetkin voivat olla ihailtavassa kunnossa. (Nuoret naisetkin voivat nyt olla? Samoin kuin ketkä, vanhat naiset? Keski-ikäiset miehet? Tokihan olisi uusi ja mullistava ajatus, että joku mainos viesitsi siitä että kauniin nuoren naisen kroppaa saa ihailla...)

Ja jos joku on mun kanssa eri mieltä, niin se on vain kateellinen. Onneksi nyt kuitenkin puhe on vain mainoksesta eikä siitä, onko nuorilla naisilla oikeus puntata ja näyttää juuri siltä kuin haluavat.

No eiköhän syy ollut se, että joku/jotkut ottavat henkilökohtaisesti, kyseessä kuitenkin oletettavasti mainos, jonka teossa Mike on ollut mukana(??), ja toiseksi tuntee nämä tytöt? Vaikkakaan tuskin kukaan on tarkoittanut haukkua henkilöitä, vaan ovat vain arvostelleet mainosta.
Ei minunkaan mielestä ihan korrektia nimitellä ketään akoiksi tjsp vain siksi, ettei tuo mainos ole miellyttänyt, tai että se on luonut jotain mielikuvia, jollaisia sen ei ole tarkoitettu luovan.
Mutta eipä siihen maailma kaadu, onneksi. :) Mua ainakin saa netissä nimitellä, jos jollekulle tulee parempi mieli siitä.

Mä ainakin olen kernaasti akka - jos vaihtoehtona olis vaikka lehmä. Ei mulla tietenkään mitään lehmiä vastaan, ole, mutta ihmisen kuvaamiseen tarkoitettuna lehmä = yleensä iso, löysä ja lihava roikkotissi...?

No eiköhän syy ollut se, että joku/jotkut ottavat henkilökohtaisesti, kyseessä kuitenkin oletettavasti mainos
Jonka luulisi menevän kaikkien kaaliin, mutta ei. Naiset eivät pääse ylitse siitä ikeestä, joka heitä vaivaa mitä tulee toisten naisten ulkonäköön. Jokainen, joka arvostelee toista naista ulkonäöllisesti, on yksinkertaisesti jollain tapaa kateellinen ruma akka sisältä. Ja vielä puolustelette vertauksia Tukiaiseen, hävetkää!

Mä en oo nähnyt tässä ketjussa kovinkaan montaa arvostelua itse mainoksesta, vaan lähinnä arvostelua mainoksessa esiintyvien naisten ulkonäöstä. Kaks eri asiaa, IMO.

Ohhoh. :) Sori etten osaa hävetä edes sitä että jostain tulee mieleen jotain. Kateuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. :)
Mikäli et vieläkään ymmärtänyt, ketään henkilöä ei ole arvosteltu. Eikä kenenkään ulkonäköä. Tuota mainosta taas on. Mainos mainoksena, ihmiset ihmisinä.
Ja miehetkö eivät arvostele muita? Tai onko vähemmän paha jos nainen arvostelee miestä? Eikö se silloin ole samaa sisäistä rumuutta?

Mä ainakin tajuan ja tunnustan olevani ruma yltä ja päältä, ulkoa ja sisältä :urjo:

Enkä edelleenkään voi syödä vanukasta.

Eikö mainokseen olennaisesti vaikuta muka siinä esiintyvät ja tuotetta mainostavat henkilöt? Näiden ulkoisella olemuksella on mun mielestä myös olennainen merkitys mainoksen sisällössä ja mielikuvien luomisessa. Mulle esim. tulee mieleen että puddingia yritetään myydä irtoripsillä ja tekorusketuksella lähinnä miehille, itseäni ei vakuuta kyseinen mainos ollenkaan juuri sen teennäisyyden ja muovisuuden takia. Stailaus on mallien kohdalla mennyt vähän yli , eikä anna tästä näkökulmasta oikeutta varmasti irl kauniille ja terveen ja hyvinvoivan näköisille naisille. Tämä seikka pilaa mun mielestä ehkä alunperin hyvän mainosidean, ja nousee tapetille itse tuotteen sijaan. Samat naikkoset vähän freesimmässä ja neutraalimmassa/luonnollisemmassa lookissa vetoaisi muhun kuluttajana paljon paremmin. Se on silti subjektiivinen näkemys, ja oon kannassani eri mieltä monen muun kanssa, koska täälläkin on moni sanonut mainoksen olevan ok ja hyvä. Jokaisella pitäs olla oikeus siihen omaan mielipiteeseensä, oli kyse sitten malleista, mainoksesta kokonaisuudessa, tuotteesta tai mistä tahansa, ja varsinkin MIMMIEN puolella keskustella asiasta ilman puolueellista MIESmielipidettä.

e. Luulisi myös että mainoksen yksi tarkoitus on herättää niitä mielipiteitä ja ajatuksia, hyviä ja huonoja. Huonokaan kritiikki ei välttämättä ole negatiivinen asia: siitä voi saada osviittaa mihin suuntaan kannattaa myöhemmin ehkä kehittää mainontaa, ja toisaalta voimakkaan kritiikin herättäminen on mitäänsanomattomuutta parempi.

Naisten pään mukaan ei kannata oikeasti vetää mitään johtopäätöksiä. Koska te olette sitä tunnettuja, että kun siihen pistetään sitten joku lihava nainen, niin itkette siitäkin miten nyt sattuu päivä tuntumaan muuten. Jos ei ole irtoripsiä, niin osa itkee kun ei ole ja kun on, niin osa itkee kun on. Ei teitä ymmärrä ja vielä vähemmän miten ihmeessä te saatte noin yksinkertaisesta ja layoutiltaan kevyestä mainoksesta tommoiset herneet nokkaan. Käsittämätöntä ylireagointia, mut ei yllätä kun kyseessä on naiset.

Mua ihmetyttää eniten se, että kukaan ei ole itkenyt siitä, että tuossa toimistokuvassa on tuo kaulus vähän rutussa tai jotenkin valo käy siihen huonosti. Ei ole vielä riittävän tarkkaan valitettu kaikesta tässäkään topikissa.

Ihan sama mikä mainos tuossa on niin aina siitä joku valittaa vaikka mitään kommentteja mainosten laadusta ei olla pyydetty. Niitä voinee lähettää vaikka suoraan vanukaspuljuun tai mikä Polar 15 siinä milloinkin on vuorollaan paikan lunastanut.

En tiedä onko tämä nyt sitä paljon puhuttua rehellisyyttä, että kaikki mieleen tuleva pitää sanoa ääneen, mutta en tiedä kannattaisko o_O

Ihan sama mikä mainos tuossa on niin aina siitä joku valittaa vaikka mitään kommentteja mainosten laadusta ei olla pyydetty. Niitä voinee lähettää vaikka suoraan vanukaspuljuun tai mikä Polar 15 siinä milloinkin on vuorollaan paikan lunastanut.

En tiedä onko tämä nyt sitä paljon puhuttua rehellisyyttä, että kaikki mieleen tuleva pitää sanoa ääneen, mutta en tiedä kannattaisko o_O
Niin totta, nähty monta kertaa. Oli sitten juustoa tai naisia tai vaikka tyhjää, niin silti tulee marinaa.

Itse asiassa aloitin tän ketjun siksi, että hetken katseltuani mainosta ajattelin suoraviivaisesti että jaha, tollanenko pitäis olla, jotta vois itteensä mitenkään punttimimmiks tituleerata. Ja sitten tuli turhauma, että eikö tääkään ole mulle sopiva foorumi. Kun musta ei ikinä voi tommosta megablondia tulla.

Pitkästä aikaa kommentoin tänne, mutta pakko sanoa oma mielipiteeni tähän. Musta on ensinnäkin tosi kiva, että mainokseen on laitettu nuoria ja urheilullisia naisia. Ja Miken tulemineen punttimimmien keskusteluun mukaan ei haittaa pätkääkään, sillä on hyvä, että joku sanoo mielipiteensä silloin, kuin toisia arvostellaan. Ja esim. mainoksessa olevan Maikun olen tavannut salilla ja voin kertoa, että onpa tosi mahtava tyyppi ja oikeasti niin kaunis nainen sisältä ja ulkoa. Jos ei keksi mitään hyvää sanottavaa toisesta, niin silloin se kannattaa jättää sanomatta!

Itse asiassa aloitin tän ketjun siksi, että hetken katseltuani mainosta ajattelin suoraviivaisesti että jaha, tollanenko pitäis olla, jotta vois itteensä mitenkään punttimimmiks tituleerata. Ja sitten tuli turhauma, että eikö tääkään ole mulle sopiva foorumi. Kun musta ei ikinä voi tommosta megablondia tulla.

Tämän kaltainen alemmuuskompleksi ei kyllä kuulosta hyvältä :(

Miksi ei voisi tulla? Mikä estää sun muuntumisen "tuollaiseksi megablondiksi"? Jokainen noistakin on ollut alunperin ihan tavallinen ennen kuin on alkanut treenaamaan.

Alkaa kyllä menemään aika heikosti elämässä jos jostain vanukasmainosten tytöistä tulee fiilis ettei ole tämän palstan arvoinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom