8v tytön leuvanveto!!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
50
Mitäs olette mieltä ja onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia..Kaverini tyttö on 8v vanha ja vetää 11 leukaa!!Minusta tytössä on aikalailla löylyä...:worship:

Sisukkaalta kuulostaa, mutta painoa ei 8v tyttärellä varmaan 20k g enempää ole.

tarkemminku ajattelee, niin kuulostaa kyllä aika mahdottomalta

Kyllä

Originally posted by Lobo
Sisukkaalta kuulostaa, mutta painoa ei 8v tyttärellä varmaan 20k g enempää ole.

tarkemminku ajattelee, niin kuulostaa kyllä aika mahdottomalta
Pitää paikkansa siinä 20kg huitteissa tyttö painaa!!

Joku fiksu varmaan ottaa likan valmennuksen alle ja kerää hyvät rahat kun likka on saatu bodareiden maailman huipulle :rolleyes:

Eh...
Samanikäiset sukulaistytöt ei jaksa edes roikkua siinä tangossa.
Kuinkahan moni muuten nyt kokeiluttaa omia tai naapurin lapsia, että kuinka löytyy voimaa pirulaisilta?

Tytöstä on tulossa teline voimistelija. :worship:

Originally posted by Helie
Mäkin pystyin alle 10v.nä vetämään leukoja.. Meni ainakin yli 5, vitsi kun sais nyt yhdenkin.. *haaveilee*
samoin :) Nyt tavoitteena jouluun mennessä saada se yksi. Pentuna sitä oli aika kovassa kunnossa....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin, mullakin tulee "Missukka"-nimimerkistä mieleen niin selvästi mies, että ymmärrän gruffin kommentin täysin..:D

Originally posted by Missukka
Nyt kyllä ei ihan menny perille?

Tuhti = pulska, isoluinen, runsas

No ei se nyt mikään mahdottomuus oo et 8-vuotias vetää 11 leukaa. Monet tuon ikäset telinevoimistelussa vetää enemmänkin, itekki vein tokalla 15 leukaa. Nykyään ei mee ihan tota määrää :rolleyes:

Originally posted by gruff
Kato perhana, korjaus = on mimmi tuhdissa kunnossa :D

:lol2: No kyllä mä aika "tuhdissa" kunnossa olen verrattuna niihin rimpuloihin mitä meidän salilla käy. Siltikään en ymmärrä miten tämä asia liittyy tähän...

Niin kun eihän tuo naisten leuanveto vissiin käy yhtä helposti kuin miehillä? Mä ainakin kuvittelisin, että olisi vähän eroa noiden yläkropan lihasten voimissa..?

Suositut

Back
Ylös Bottom