70 päivän tavoite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kossa
  • Aloitettu Aloitettu
huomenna on 13.4.2012 ja tästä 70 päivää eteenpäin laskettuna on 21.6. eli juhannus. toivottavasti laskin oikein.

onko sinulla asettaa jokin haaste tai tavoite tällä ajalle? jos on, niin liity mukaan keskusteluun.
tämän tarkoitus on antaa vinkkejä ja tukea matkalla tavoitteiden saavuttamiseen. tämä on paikka, josta löydät kohtalontoverit ja jonne pakenet lipsahduksia pakoon. voit pitää tätä päiväkirjana tai mitä kaikkea tuleekaan mieleen haastematkalla.

omat tavoitteeni ovat:
-lujittaa säännöllinen ruokarytmi!
-päästä eroon syöpöttelykohtauksista!
-jatkaa lenkkeilyä!
-kun saan edelläolevat asiat toimimaan yhdessä. tavoitteeni on pudottaa painoa 64 kg - 59 kg. painonpudotuksen ei ole tarkoitus tapahtua tämän haasteen aikana, mutta jos niin käy, ei se haittaa. pituuteni on 162 cm.

ruokailu ja lenkkisuunnitelma:
-klo. 6:00 aamupala
-klo. 9:30 kahvitauko töissä
-klo. 12:30 lounas
-klo. 15:00-17:00 välipala tai päivällinen, riippuen treenistä ja töistä
-LENKKIAIKA
-klo. 18:00-20:00 iltapala tai päivällinen

-syödä monipuolisesti
-juoda paljon vettä
-herkuttelupäivä jo 7. päivä, tässä tapauksessa joka torstai

seuranta:
-painoa seuraan 10 päivän välein. punnistus tapahtuu töissä, joten joskus seuranta tapahtuu lyhemmällä tai pitemmällä ajalla
-keskustelu
-oma harjoituspäiväkirja

lähtökohdat:
-kaapista löytyy erinlaisia ruokia, myös valmisruokaa
-vitamiinivarasto päivitetty: kalsium, rauta, kromi, mangesium
-huomenna ensimmäinen punnitus

tässä jotain alkuun
odotan innolla uusia haastetovereita!
tulee mukaan heti tai haasteen aikana. juhannusta odottaen :dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Herkuttelupäivä joka torstai ja säännöllisen ruokarytmin lujittaminen ei oikein sovi samaan postiin.

kyllähän se autokin tarvitsee polttoainetta.
mikä on normaalia ja mikä ei. ei herkkuja ollenkaa, herkkuja joka päivä ja herkkuja kerran viikossa. ihmiset ovat erinlaisia.

Meitsi on mukana! Lainasin sun listaa ja muokkasin :D

omat tavoitteeni ovat:
-Lujittaa säännöllinen ruokarytmi!
-Aloittaa lenkkeily!
-Pudoittaa paino 100kg -> 90kg
-Olla dokaamatta tämän ajan!
-Herätessä aamupala ja siitä eteenpäin 2-3 tunnin välein, välipaloja ja ruokaa
-Lenkille ainakin 3krt viikossa
-Salille vähintään 6krt viikossa
-Syödä monipuolisesti ja terveellisesti
-Unohtaa herkutteluhetket

Meitsi on mukana! Lainasin sun listaa ja muokkasin :D

omat tavoitteeni ovat:
-Lujittaa säännöllinen ruokarytmi!
-Aloittaa lenkkeily!
-Pudoittaa paino 100kg -> 90kg
-Olla dokaamatta tämän ajan!
-Herätessä aamupala ja siitä eteenpäin 2-3 tunnin välein, välipaloja ja ruokaa
-Lenkille ainakin 3krt viikossa
-Salille vähintään 6krt viikossa
-Syödä monipuolisesti ja terveellisesti
-Unohtaa herkutteluhetket

asetit kovat urheilutavoitteet. :)!
täällä kaavaillaan aamuksi: vettä heti sängystä noustua, sitten kaurapuuroa+marjoja+maitoa

Herkuttelupäivä joka torstai ja säännöllisen ruokarytmin lujittaminen ei oikein sovi samaan postiin.

Sen herkuttelupäivän määrittäminenhän on juuri osa sitä säännöllistä ruokarytmiä, jolla estetään napostelua ja muita repsahduksia. Kyllä joka 7. päivä pidettävä cheattipäivä kuulostaa aika pirun säännölliseltä minusta :rolleyes:

Mä voin osallistua! Homma on kyllä jo täydellisesti käynnissä ja tulee jatkumaan 70 päivän jälkeenkin osana päivittäistä elämää, mutta tokihan on kiva jotain välitavoitteitakin asettaa :)

70 päivää on 10 viikkoa ja tavoitteet jotka tulee saavuttaa tuona aikana:

1. Painoa alas niin paljon kuin käytännössä mahdollista (oma tavoite n. 2kg/vko)
2. Treenata punttista 5-6krt/vko
3. Aerobinen treeni vähintään 6h/vko
4. Ei yhtään herkkupäivää ennen juhannusta ellei valmentaja erikseen määrää syömään jotain (tiukasti ruokavaliossa pysyminen)
5. Venytellä 2h/vko
6. Pitää aktiivisesti treenipäiväkirjaa ja laittaa ylös kaikki syömiset kalorilaskuriin + juoda päivittäin 3 litraa vettä

miscellaneous-205411.jpg

Mun mielestä jo herkutteluki on turhaa ja sopii vaan heikkomielisille dieettiläisille. No mä en ookkaa koskaa ymmärtäny herkkujen päälle. Varsinki jos ne on jotai tyyliin kakkuja ja kääretorttuja tms. Pizzat ja hampparit ehkä just ja just ymmärrän.
E: olisko tähän haasteeseen pitäny liittyä jos tähän ketjuun avautuu?

Itsellä ne mässypäivät tuppaa kans olemaan aika mäkkärin juusto -painotteisia, joskus harvoin irtokarkkeja jos on tullut leffa vuokrattua. Ja nyt kun tähän ketjuun kerran kirjotin, niin oon sit vaikka juhannukseen asti ilman alkoholia :D

Ylläolevaan viitaten: Mä en pidä herkkupäiviä enää kuin käskystä. Mikäli niistä on joku hyöty dieetin kannalta ja esim. valmentaja haluaa mun tankkaavan jotain (tilanne voi tulla vastaan jos paino jumittaa), niin näissä tapauksissa se on perusteltua. Muutoin on kyse pelkästään mun omista mielihaluista mitkä eivät ole millään lailla perusteltuja. Se on vain halu ja mun korvien välissä ja itse voin päättää siitä, ja mä päätän että kieltäydyn. Mulle muutoinkin tällä hetkellä kaikista järkevin vaihtoehto. Voin herkutella hyvällä omatunnolla sitten kun kondiksen puolesta siihen on varaa, ja nyt ei ole.

I'm in! :puntti:

-erinäisistä syistä hieman rikkonaisen treenirutiinin järjestäminen säännölliseksi
-löysää pois
-enemmän aerobista

Kerran viikossa herkkupäivä, not. Pystyt parempaan. Laita kerran 2 viikossa. Mä en voi edelleenkään osallistua. Jos juhannuksena painaisin 105kg niin olisin enemmän kuin tyytyväinen. Lupaan tehdä sen että joka kerta kun herään yöllä vessaan (ja herään lähes aina n. klo 3) niin vetäisin protskudrinkin kevytmaidolla.

Parempaan ei enää pysty. Tökkii syöminen enemmän kuin kävely -30 asteen pakkasessa.

^ Niin siis onko sun tavoite joku bulkki?

^ Niin siis onko sun tavoite joku bulkki?

Joo 110kg. Sitte loppuu lopullisesti noi bulkit. 1.9 tai 1.8 aloitan laihikset. Madmikeltä mä sain inspiraation juoda yölläki protskua :D

Joo 110kg. Sitte loppuu lopullisesti noi bulkit. 1.9 tai 1.8 aloitan laihikset. Madmikeltä mä sain inspiraation juoda yölläki protskua :D

Hehe okei joo :D Sillä on toi outo (mutta kätevä) tapa yöllä herätä juomaan noita proteiinidrinkkejä. Eli ei muuta kuin samaa tietä seuraamaan. Vaikea se on puhtaasta ravinnosta kauheita kalorimääriä syödä, joten juominen helpottaa.

Täältä messiin. Vuoden alusta paino tippunut 87 -> 84 ja alle 80kg pitäis päästä, on vaan vitun sitkeessä ja repsahduksia ruuan suhteen tulee paljon, joita oon yrittänyt paikata helvetinmoisella liikkumisella, mutta ei tulosta.

Tosiaan:'

-Paino 84 -> 78
- Sali 4krt viikossa (välillä käyn ylimääräsiä päiviä, mutta ne sitten kevyesti)
-Nyrkkeily/MMA reenejä tulee viikolle 5
- noin 5krt viikossa sitten vielä jotain muuta reeniä, tukien kuitenkin kamppailua (keskivartalojumpat, aeroobiset varjonyrkkeilyn tms voimin jne. Lähinnä nämä menee p90x tai rushfitin tahtiin)
- 2h viikossa venyttelyä 0h sijaan.
- Kerran viikossa tankkaus, loput päivistä PUHTAALLA 2000-2500kcal/d, hiilarit jossain max 150g pinnassa.

Kaikkea näitä olen siis jo noudattanut, mutta noita safkalipsahduksia tulee liian usein "ei yks pulla tätä kaada", mutta tuntuu kaatavan.

Täältä messiin. Vuoden alusta paino tippunut 87 -> 84 ja alle 80kg pitäis päästä, on vaan vitun sitkeessä ja repsahduksia ruuan suhteen tulee paljon, joita oon yrittänyt paikata helvetinmoisella liikkumisella, mutta ei tulosta.

TKaikkea näitä olen siis jo noudattanut, mutta noita safkalipsahduksia tulee liian usein "ei yks pulla tätä kaada", mutta tuntuu kaatavan.

Ootko kokeillut tai luuletko että auttaisi jos teet ruokavalion paperille kellonaikoineen? Jos on vuorotyö niin kaksi listaa. Mun on ainakin helppo noudattaa ruokavaliota kirjaimellisesti. Jos taas syö silleen että laskee sitä mukaa kun syö niin lipsun helpommin.

repsahduksia ruuan suhteen tulee paljon, joita oon yrittänyt paikata helvetinmoisella liikkumisella, mutta ei tulosta... noita safkalipsahduksia tulee liian usein "ei yks pulla tätä kaada", mutta tuntuu kaatavan.

Joo nyt pullat helvettiin! :whip:

Kokeiltu on, mutta samaa paskaa parin päivän päästä kun ilmankin. Tekosyynä pidän sitä, että töissä pitää kantaa eväitä, mutta ei ole jääkaappia, mikroa tms, joten aika vähiin jää nuo safkavaihtoehdot. Sitten ollaankin jossain leipomossa vetämässä berliininmunkkia. Duunissa 6-16, sitten alkaakin 17.00 reenaaminen ja olen himassa joskus 21.00 jälkeen, ei paljon kiinnosta alkaa jotain kanasalaatteja väänteleen :D Mutta eiköhän tämä tästä nyt. Vois vetää työpäivät vaikka pelkällä heralla, kyllä siihenkin tottuu.

-Aloittaa lenkkeily !
-Pudottaa paino sinne 75kg kieppeille, nyt 88.2kg eli 13kg pois = 1.3kg / vk :D
-Salille vähintään 4krt viikossa
-Salilla lisää rautaa tankoihin !!
-Ruokailut säännöllisiksi eli 2 - 3h välie eikä mitään nykyisie melkein 8h taukoja joinain päivinä..

Eiköhä nuilla alkuun pääse. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom