512MB Muistitikku eurolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Ei oo täälläkään vielä näkyny. Lähetään nirhaamaan se postiukko!

Mä sain, mä sain!! Oli tipahtanu postilaatikosta silläaikaa kun otin päikkäreitä.:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko muillakin live ollu pitemmän aikaa täysin tyhjä tuotteista?

Forumin hintasirkuksesta olisi saanut tänään 2Gb muistitikun eurolla.

Mulla on menny jo reilu viikko. Asun vielä jonkun Elisan konttorin naapurissa. Käyn kohta kusemassa niiden tuulikaappiin.
Kannattaa käydä vittuilemassa siinä konttorissa niille myyjille, kun eivät ole laittaneet tikkua :D

Minulle tuli tikku ainakin eilen, vaikka olin siis vittuilun vuoksi laittanut tilaukseen väärän puhelinnumeron, koska en tiennyt postin tarvitsevan sitä kuljetuksen sopimiseen. Tuli tyylikkäästi ruskeassa pahvipussissa, johon olisi mahtunut melkein jalkapallo. Ilmeisesti Elisalla on huumorintajua, kun myyvät jo muutenkin miinuksella.

Lol. :D Olinpa muuten unohtanu koko jutun, en ole vieläkään saanu tikkua. :D Mulla on kyllä tilausvahvistus vielä sähköpostissa ja se euro on velotettu tililtä. Voisikin laittaa jo reklamaatiota pikkuhiljaa Elisalle kun toi toimitusaika on jo hieman venynyt. Ties mitä sieltä saa jo ilmaseksi. Pitäisköhän samalla pelotella myös esim. kuluttaja-asiamiehellä ja antaa vinkki johonkin lehteen tästä Elisan hienosta palvelusta?

EDIT:

Sinne lähti reklamaatio Elisalle, katotaan mitä vastaavat kun etukäteen maksetun tuotteen toimitusaika on venähtänyt 8 kuukauteen. :D Ihan periaatteessa on pakko kyllä valittaa kun on sen verta ihmeellinen juttu. En mä sitä tikkua tarvitse eikä mun talous ole romahtanut siitä eurosta. Alkuperäsen episodin jälkeen Dymond lahjotti mulle vielä ihan vittuillessaan tollasen 4 gigan muistitikun, prkl! :D

Infoo kehiin sitten mitä vastaavat. Pitäähän tollaset vastuuseen saada, stna.
Tänään tuli vastaus ja myönsivät, että joku moka siinä on käynyt. Lähettivät tänään sen uudelleen ja korvaukseksi vaan mukana myös jonkun toisen muistitikun. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom