512MB Muistitikku eurolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sainpas!

rocky-1.jpg

Vituttaa tollaset tarjoukset, jotka tulee ja menee kun rehelliset työssäkäyvät ihmiset painaa duunia eikä oo koneella.

Vituttaa tollaset tarjoukset, jotka tulee ja menee kun rehelliset työssäkäyvät ihmiset painaa duunia eikä oo koneella.
No sitten ei parin euron tappio varmaan kirpase... :)

Esim. veljekset keskisellä on 2gb tikku 5€ (max 2/asiakas). Jyskän varastomyymälässä 1gb usb-tikku tai sd-kortti 4,95€. Hyvää tahtia tulevat hinnat alas, eli suurta itkua ei pitäisi päästä vaikka vielä ei eurolla tikkua saanutkaan. Tosin tuolle 512:llekin löytyy varmasti käyttöä. Ainakin itse tarvitsen töissä, koska sisäinen verkko on erisestetty muusta maailmasta. Jos ei muuta, niin autoon saa kätevästi musiikit...

on kyllä aikamoista.

Tänään tuli suoraan ovelle euron tikku, ainut vaiva oli kuitata paketti. alunperin tilasin ihan vaan nettishoppailun riemusta (oisin maksanut kaksikin euroa jostain semiturhasta :D)mutta keksin jo hyötykäyttöä. Eli profit €€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€

Kohta ostan mandatumin ja palkkaan venäläisen miljardöörin mun orjaks :D

Mä ainakin tarviin siihen kun teen kotona jonkun koulujutun ja sitten pitää viedä se koululle esim. viimeisteltäväksi. Eipä mulla ollutkaan kun yksi muistitikku ja sekin lienee joku 128MB ja kadonnut varmaan jonnekin. Tohon puoleen gigaan mahtuu kuitenkin aika monta word- tai excel-dokumenttia tai valokuvaa yms mitä nyt noissa koulujutuissa aina on.

"In the year 2000": silloin, kun minä kävin koulua, ei mitään muistitikkuja tarvinnut, koska meillä oli internetti! Kyllä, sekä kotona että koulussa. Ei muuta kuin koulutyö kotona sähköpostin liitteeksi --> koululle ja sähköposti auki ja simsalabim tiedosto on taas valmiina muokattavaksi/printattavaksi/whateva.

"In the year 2000": silloin, kun minä kävin koulua, ei mitään muistitikkuja tarvinnut, koska meillä oli internetti! Kyllä, sekä kotona että koulussa. Ei muuta kuin koulutyö kotona sähköpostin liitteeksi --> koululle ja sähköposti auki ja simsalabim tiedosto on taas valmiina muokattavaksi/printattavaksi/whateva.

Ei muuta kun kotikoneelta kovo paskaks ja simsalabim, kaikki valmiit työt rikkoutuneen kovon syövereihin.
Varmuuskopiointiin tai isojen tiedostojen siirtoon esim koneelta kaverin koneelle usb-tikku on todella kätevä. Ja kivempi tallentaa sinne ku lähettää itelleen aina sähköpostilla.

edit: Mistähän Tampereella sais halvalla vaikka 1gb tikun?

Halpa on tässä tapauksessa alle 5e. Pitää varmaan huomenna käydä jostain clas ohlsonilta tms kattomassa.

Hoh. Aamulla postimies soitti että sopiiko että tuo tikun mulle viideltä. Sopiihan se. :lol2:

Missähän helvetissä mun tikku viipyy. Saatana.

Ei oo täälläkään vielä näkyny. Lähetään nirhaamaan se postiukko!

Kyllä on kova kate tikulla kun tuodaan valtavassa ruskeassa pussukassa lähetin tuomana. Ja vielä tiukattiin kuittausta muksulta joka kävi avaamassa oven :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom