Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sitten ei parin euron tappio varmaan kirpase...Vituttaa tollaset tarjoukset, jotka tulee ja menee kun rehelliset työssäkäyvät ihmiset painaa duunia eikä oo koneella.
Mä ainakin tarviin siihen kun teen kotona jonkun koulujutun ja sitten pitää viedä se koululle esim. viimeisteltäväksi. Eipä mulla ollutkaan kun yksi muistitikku ja sekin lienee joku 128MB ja kadonnut varmaan jonnekin. Tohon puoleen gigaan mahtuu kuitenkin aika monta word- tai excel-dokumenttia tai valokuvaa yms mitä nyt noissa koulujutuissa aina on.
"In the year 2000": silloin, kun minä kävin koulua, ei mitään muistitikkuja tarvinnut, koska meillä oli internetti! Kyllä, sekä kotona että koulussa. Ei muuta kuin koulutyö kotona sähköpostin liitteeksi --> koululle ja sähköposti auki ja simsalabim tiedosto on taas valmiina muokattavaksi/printattavaksi/whateva.
aika kiva kun tuolla oikeessa yläreunassa on ruksi 9.90€n päällä. miltähän vuodelta tuokin hinta on...
SAMA!Posti-Pate kävi tuomassa tikun kämpille! Bileet!
Missähän helvetissä mun tikku viipyy. Saatana.