Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No lol, onko jollain mukamas vielä korppuasema?Ai muistitikkujako? Mulla ainakin on käytössä, onhan ne kätevämpiä kuin korput.
Ööh. Ei ne kalliita muutenkaan ole. Budjetoitko tuon euron palikan jälleenmyyntiarvon varaan jo koko ensi vuoden topsipuikko-ostokset?Perkele:curs:!
Ööh. Ei ne kalliita muutenkaan ole. Budjetoitko tuon euron palikan jälleenmyyntiarvon varaan jo koko ensi vuoden topsipuikko-ostokset?
Sama! Katkerat hiljaaMulla on ainakin tosi erityinen ja mahtava olo kun tämän ehdin tilata. Olis muakin vituttanu jos en olis ehtiny. Kateellisten puhetta vaan noi kaikki "sniif, no en olis tarvinnukaan!!!!11" :( :itku: "
No niin olikin, ja kun on tyhmä niin ei tajuu. Olisin tilannut toisenkin, mutta kun on tyhmä niin ei tajuu.0e on postikulut. Itse ainakin maksoin jo koko roskan pankkisiirrolla ja se oli yksi(1) euro.
Olis muuten pitäny tilata joku 10kpl ja myydä sitten näille katkerille häviäjille viidellä eurolla per tikku. Vai olikohan siinä joku raja, että sai ostaa vain yhden?No niin olikin, ja kun on tyhmä niin ei tajuu. Olisin tilannut toisenkin, mutta kun on tyhmä niin ei tajuu.
Voin jobata 100 eurolla MUAHAHAHA !!!No en ois kyllä halunnukaan...
Joo ja mullaki on iPhone, löytyy MacBook, IMacci, laajakuvatelevisio, moccamaster-kahvinkeitin, kamelin esinahasta tehty sohva ja mun laatikossa on ainaki 10 värikynää. Oon universumin kovin jätkä.Mulla on 24GB "muistitikku", jota voi käyttää mm. puhelimena.
Noita erillisiä tikkuja alkaa olla kaikki laatikot täynnä kun jokaisella firmalla on nykyään pikkulahjassa muistitikku, tyyliin: taskulamppu ja muistitikku, kynä ja muistitikku ja huippuna yhdistetty laserpointteri, langaton powerpoint ohjaushärveli ja ... muistitikku.