512MB Muistitikku eurolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai muistitikkujako? Mulla ainakin on käytössä, onhan ne kätevämpiä kuin korput.
No lol, onko jollain mukamas vielä korppuasema?

Kyllähän nuo hyödyllisiä on, sitä en väittänytkään. Oletin vaan, että noita olisi jo jengillä nurkat täynnä ettei erikseen tarvi enää tilailla/ostella. Tuntuu vaan jotenkin, että noita jää koko ajan jostain taskun pohjalle.

Jeps, lol. :D Mulla on muutama ylimääränen 4Gb tikku jos joku tuttu sattuu tarviimaan. Tikku on ilmanen ja postimaksun (1lk. postimerkki) verran kolikoita voi antaa jos/kun törmätään. :lol2:

No tuo hallille jos joskus mennään samaan aikaan. Kouluhommiin voisi tarvita.

Joo, mä laitan tonne treenikassiin messiin. :)

edit: elasto :lol2:

Mulla on ainakin tosi erityinen ja mahtava olo kun tämän ehdin tilata. Olis muakin vituttanu jos en olis ehtiny. Kateellisten puhetta vaan noi kaikki "sniif, no en olis tarvinnukaan!!!!11" :( :itku: "

Mulla on ainakin tosi erityinen ja mahtava olo kun tämän ehdin tilata. Olis muakin vituttanu jos en olis ehtiny. Kateellisten puhetta vaan noi kaikki "sniif, no en olis tarvinnukaan!!!!11" :( :itku: "
Sama! Katkerat hiljaa

Keksin vielä hyötykäyttöäkin vehkeelle saman päivän aikana!

No niin olikin, ja kun on tyhmä niin ei tajuu. Olisin tilannut toisenkin, mutta kun on tyhmä niin ei tajuu.
Olis muuten pitäny tilata joku 10kpl ja myydä sitten näille katkerille häviäjille viidellä eurolla per tikku. Vai olikohan siinä joku raja, että sai ostaa vain yhden?

On ne ajat muuttuneet, kun muutama vuosi sitten ostin 256mb muistitikun hintaan +30€ :D

Onhan tuolla elisashopit sivuilla poistotarjouksina ollut muutakin käypää kamaa.

Itse klikkasin itseni sattumalta sivulle keskiviikkona ja poistotarjouksessa oli 8 kappaleen erä Nokia N91 4GB puhelinta 49 euroa kappale kotiinkannettuna. Tilasin yhden ja posti toi sen kotiin eilen. Ei paha hinta. Ilmeisesti samankokoisia eriä on ollut myöhemminkin myynnissä. Lisäksi jotain perus 1Gb läppäriä myytiin hintaan 299e muistaakseni viikonloppuna.

Hoho, mä otan laivalle noita messiin niin voin sitten myydä niitä erinäisiä palveluita vastaan. :D

No en ois kyllä halunnukaan...
Voin jobata 100 eurolla MUAHAHAHA !!!
evil654.png

Mulla on 24GB "muistitikku", jota voi käyttää mm. puhelimena.

Noita erillisiä tikkuja alkaa olla kaikki laatikot täynnä kun jokaisella firmalla on nykyään pikkulahjassa muistitikku, tyyliin: taskulamppu ja muistitikku, kynä ja muistitikku ja huippuna yhdistetty laserpointteri, langaton powerpoint ohjaushärveli ja ... muistitikku.

Mulla on 24GB "muistitikku", jota voi käyttää mm. puhelimena.

Noita erillisiä tikkuja alkaa olla kaikki laatikot täynnä kun jokaisella firmalla on nykyään pikkulahjassa muistitikku, tyyliin: taskulamppu ja muistitikku, kynä ja muistitikku ja huippuna yhdistetty laserpointteri, langaton powerpoint ohjaushärveli ja ... muistitikku.
Joo ja mullaki on iPhone, löytyy MacBook, IMacci, laajakuvatelevisio, moccamaster-kahvinkeitin, kamelin esinahasta tehty sohva ja mun laatikossa on ainaki 10 värikynää. Oon universumin kovin jätkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom