- Ikä
- 46
Eiks sähköposti oo kätevämpi ku joku tikku?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se kovin kätevä ole ainakaan silloin jos nettiyhteys on syystä tai toisesta poikki. Tai jos joku tiedosto on turhan iso lähettää liitetiedostona. Tai jos otat tietoa mukaan johonkin random-mestaan mistä sulla ei ole mitään hajua onko siellä nettiyhteyttä tai mihin sähköpostilootaan sen lähettäis.Eiks sähköposti oo kätevämpi ku joku tikku?
voi v!ttu mä vihaan sua :lol2:Eiks sähköposti oo kätevämpi ku joku tikku?
Eiks sähköposti oo kätevämpi ku joku tikku?
Säpä et saa ryssältä 10-megaisia liitetiedostoja harva se päivä :jahas:voi v!ttu mä vihaan sua :lol2:
Paitsi että sitä sun iPhonea ei voi käyttää muistitikkuna, kun taas suurinta osaa muista kaupan olevista kännyköistä voi joko Bluetoothin tai USB:n kautta käyttää tiedostojen siirtoon tietokoneiden (ja BT:n kautta myös toisten puhelinten) välillä. Ja kun tähän on oppinut, mihin sitä erillistä tikkua enää tarvitsee?Joo ja mullaki on iPhone
Mitä eroa tällä mainitsemallasi palvelinjärjestelyllä on esim. gmail sähköpostin kanssa?Ei, sähköpostilla nyt on kaikkein tyhmintä mitään tiedostoja itselleen lähetellä. Muistitikkujakaan ei koneeseen jaksa tökkiä. Sen sijaan kätevintä on laittaa tiedostot palvelimelle, josta ne ovat aina helposti noudettavissa, missä ikinä tuleekaan luuhattua.
Mitä eroa tällä mainitsemallasi palvelinjärjestelyllä on esim. gmail sähköpostin kanssa?
On mulla Nokian N73 myös. Pontti oli se, että yleinen linja niillä jotka ei ehtiny tätä tikkua tilata tuntuis olevan tyyliin tällänen: "Vitun köyhät homot ku juoksette joidenki euron muistitikkujen perässä, meitsillä löytyy noita nurkista joku 100 eikä niillä muutenkaan mitään tee. Heittelen niitä mun bemarin ikkunasta ulos vaikka seuraavaks ku ajelen ohi, koska oon ihan vitusti parempi ihminen ku te kaikki muut yhteensä!"Paitsi että sitä sun iPhonea ei voi käyttää muistitikkuna, kun taas suurinta osaa muista kaupan olevista kännyköistä voi joko Bluetoothin tai USB:n kautta käyttää tiedostojen siirtoon tietokoneiden (ja BT:n kautta myös toisten puhelinten) välillä. Ja kun tähän on oppinut, mihin sitä erillistä tikkua enää tarvitsee?
Pointti (joka sulta viuhui ilmeisen lujaa ohi) oli, että pelkät muistitikut lienevät katoavaa kansanperinnettä, joita saa kohta tusinan kaupan päälle kun ostaa pussillisen perunoita marketista. Peruna 2.0:ssa muistitikut onkin sitten jo geeniteknologian avulla integroitu ominaisuus.
100% totta. Pieni probleema FTP:ssä on tietää etukäteen, onko kohdekoneen Internet yhteys HTTP proxyn läpi.Gmailin maksimi liitetiedostojen koko on 20MB, ja HTTP:n kautta suurien tiedostojen uploadiminen arveluttaa muutenkin sillä se on suunniteltu nopeaan, pienten tiedostojen/tekstin siirtoon ja on ylipäätänsä epäluotettava tiedonsiirtoprotokolla suurien tiedostojen kanssa. FTP:llä/SFTP:llä voi luotettavasti uploadia palvelimelle vaikka usean gigan kokoisia tiedostoja jos haluaa ja palvelimen kapasiteetti riittää.
Missäs koneilla/paikoissa käytät mielummin muistikortilta Linuxia? Äkkiseltään kuulostaisi melko kynäniskatouhulta, jos windowsin tai Macin nettiselaimet&softat riitä, vaan pitää päästä Linuxin puolelle conffailemaanMulla on 2G tikku, joka on osioitu 512M ja 1,5G osioihin.
Pienempi osio on piilotettu ja siellä on Linux. Eipähän tarvitse käyttää Windowsia missään. :dance:
No ei ihan. Harmituksen ymmärtäisin vasta, jos kyseessä ois ollut edes 2 gigan muistitikku. Mutta kun nyt puhuttiin 512mt:sta, joka on ihan muutaman euron arvoinen. Luulisi sellaisen henkilön, joka sellaista tarvitsee, omistavan jo muistitikun, eikä jäädä itkemään ja stalkkaamaan seuraavia elisan egen tarjouksia.On mulla Nokian N73 myös. Pontti oli se, että yleinen linja niillä jotka ei ehtiny tätä tikkua tilata tuntuis olevan tyyliin tällänen: "Vitun köyhät homot ku juoksette joidenki euron muistitikkujen perässä, meitsillä löytyy noita nurkista joku 100 eikä niillä muutenkaan mitään tee. Heittelen niitä mun bemarin ikkunasta ulos vaikka seuraavaks ku ajelen ohi, koska oon ihan vitusti parempi ihminen ku te kaikki muut yhteensä!"
Missäs koneilla/paikoissa käytät mielummin muistikortilta Linuxia? Äkkiseltään kuulostaisi melko kynäniskatouhulta, jos windowsin tai Macin nettiselaimet&softat riitä, vaan pitää päästä Linuxin puolelle conffailemaan
No ei ihan. Harmituksen ymmärtäisin vasta, jos kyseessä ois ollut edes 2 gigan muistitikku. Mutta kun nyt puhuttiin 512mt:sta, joka on ihan muutaman euron arvoinen. Luulisi sellaisen henkilön, joka sellaista tarvitsee, omistavan jo muistitikun, eikä jäädä itkemään ja stalkkaamaan seuraavia elisan egen tarjouksia.
Tuskinpa siirtovälinettä käyttävä&tarvitseva enää lerpuilla&cd:llä dataa liikuttelee.
Varmaankin suurin osa 512mt:n tikun tilanneista & myöhästyneistä itkijöistä ovat sellaisia, jotka ekaa kertaa edes ko.datansiirtovälineestä kuulivat;)
Mitä eroa tällä mainitsemallasi palvelinjärjestelyllä on esim. gmail sähköpostin kanssa?