512MB Muistitikku eurolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:eek: lähti tilaus

Kuka noita enää nykypäivänä tarvitsee? Mulla ainakin on noita ihan riesaksi asti. Ja varsinkin 512 on jo melko pieni.

Pistin myös tilauksen. Ihan vittuilun vuoksi laitoin väärän puhelinnumeron, mutta huomasinkin jälkeenpäin, että posti haluaa puhelimitse sopia toimitusajankohdan. Nyt joutuu sitten postin konttoriin varmaan kävelemään. Eikö tommonen tikku tulis tavallisessa kirjeessä perille?:wall:

Kuka noita enää nykypäivänä tarvitsee? Mulla ainakin on noita ihan riesaksi asti. Ja varsinkin 512 on jo melko pieni.
Mä ainakin tarviin siihen kun teen kotona jonkun koulujutun ja sitten pitää viedä se koululle esim. viimeisteltäväksi. Eipä mulla ollutkaan kun yksi muistitikku ja sekin lienee joku 128MB ja kadonnut varmaan jonnekin. Tohon puoleen gigaan mahtuu kuitenkin aika monta word- tai excel-dokumenttia tai valokuvaa yms mitä nyt noissa koulujutuissa aina on.

Eikö oo muita toimitustapoja kuin kotiinkuljetus?? Varmaan vituttaa äijää tuoda ovelle mokomaa euron muistitikkua :D

0e on postikulut. Itse ainakin maksoin jo koko roskan pankkisiirrolla ja se oli yksi(1) euro.

Jep

Tilattu tuote toimitetaan yhden viikon sisällä tilauksesta, mikäli tuotetta on varastossa. Useamman tuotteen tilauksessa tilaus saatetaan toimittaa kahdessa eri lähetyksessä eri varastoista. Tuotteen ollessa lopussa tai toimituksen viivästyessä asiakkaaseen otetaan yhteyttä ja sovitaan mahdollisista muutoksista tilaukseen. Toimitukseen lisätään postikulut 10 EUR, riippumatta maksutavasta. 14.9.2008 asti postikulut ovat 0 EUR.
http://www.elisashopit.fi/tilausehdot?orderform

Ei oo enää myynnissä?
EDIT: noita kyllä saa ihan pikkurahalla muutenkin, tais olla 10e/4gt ykskin tarjous lehdessä.

Mä ainakin tarviin siihen kun teen kotona jonkun koulujutun ja sitten pitää viedä se koululle esim. viimeisteltäväksi. Eipä mulla ollutkaan kun yksi muistitikku ja sekin lienee joku 128MB ja kadonnut varmaan jonnekin. Tohon puoleen gigaan mahtuu kuitenkin aika monta word- tai excel-dokumenttia tai valokuvaa yms mitä nyt noissa koulujutuissa aina on.

Mä oon luullu, että sä oot tietokonemiehiä ja sulla on kaikki uusimmat teknolelut. :wtf:

Suositut

Back
Ylös Bottom