Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkein arvasin keskustelun johtavan tuohon painoon ja sen todenmukaisuuteen. Eli voin kirkkain silmin väittää saaneeni n.10 kuukaudessa 34kg painoa 6päkin edelleen näkyessä. Ja täysin natuna!
Voimatasot eivät ole erikoiset, mutta kerrotaan nyt ne pääliikkeet. Penkki 145kg Mave 220kg Etukyykky 130kgx8
Melkein arvasin keskustelun johtavan tuohon painoon ja sen todenmukaisuuteen. Eli voin kirkkain silmin väittää saaneeni n.10 kuukaudessa 34kg painoa 6päkin edelleen näkyessä. Ja täysin natuna!
Voimatasot eivät ole erikoiset, mutta kerrotaan nyt ne pääliikkeet. Penkki 145kg Mave 220kg Etukyykky 130kgx8
on kyllä aika jäätävät tulokset 10kk treenin jälkeen.
Laitatko kuvia, kuulostaa tuo projekti niin utopialta että pakko nähdä.
Ainut asia mitä itse haluaisin nähdä on suoritustekniikat, jos niissä on paljon parantamisen varaa niin kehitystä vois saada vieläkin nopeammin.
Ja tredin aloittajalle, syö BCAA:ta käytännössä koko aika.
Joo noi voimatasot ei oo mitkään mahdottomat, tunnen monta ketä on kehittynyt mm. mavessa ihan törkeen nopeesti mut en tunne ketään ketä on saanut 30kg lihasta 10kk. Mä en ole katkera vaan realisti. Voi olla et maailmassa tälläsiä tyyppejä on mut tottakai siitä haluaa todisteita.
kaurahiutale 160g
Vittu täällä oon katkeraa jengiä taas kirjottelemassa. Heti jos joku kehittyy nopeemmin ku 88% muista niin kuvia ja selityksiä ja noitavainoja huudetaan jatkuvasti.
Itse kun alottelin treenaamaan yhden kaverin kanssa niin todistin vastaavanlaista kasvunopeutta, kaveri otti yli 20kg ekana vuonna ja likemmäs 30 1,5v aikana. Palikat oli erotettavissa, hanskat turpos johonki 48-49cm hujakoille yms.
Olin itsekin pikkasen suu mutrulla mutta eipä maha mitään, nyt oon vaan käyttäny kaikki treeni- ja ravintotiedon että kaveri sais mahollisimman paljon voimaa rakennettua natuna.
Ja jos joku pyytää kuvia niin kaivan kysyjän IP-osotteen jostain ja poltan sen talon tuhkaks.
Ei tässä ole ketään väittänyt että 30kg kireää piffiä on napattu 10kk aikana, vaan että kehonpaino on noussut 70kilosta +100kiloon vatsojen vielä hyvin näkyessä. Ja tästä ei pitänyt keskustelua käydä, mutta kyllä sen nyt arvasi, että tänne on turha mitään tulla pällistelemään kun ei täällä mitään asiallista keskustelua kuitenkaan käydä. Vaan ainoastaan turhien asioden spekulointia ja faktojen kiistämistä!
Muutamia asiallisia vastauksia on myös tullut, kiitos niistä.
Koko SixPackin näkyminen vaan tarkoittaa suht alhaista rasvaprosenttia josta seuraten sun painon lisääntymisen pitäisi olla melkolailla pelkkää lihaa... Ellei sit tarkoita, että avaruusteleskoppilla sopivassa valossa zoomailtaessa löytyy viitteitä ylimmistä palikoista