5000 kalorin peruskulutus? :o

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J57
  • Aloitettu Aloitettu
troll.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melkein arvasin keskustelun johtavan tuohon painoon ja sen todenmukaisuuteen. Eli voin kirkkain silmin väittää saaneeni n.10 kuukaudessa 34kg painoa 6päkin edelleen näkyessä. Ja täysin natuna!
Voimatasot eivät ole erikoiset, mutta kerrotaan nyt ne pääliikkeet. Penkki 145kg Mave 220kg Etukyykky 130kgx8

:kuvia:

Melkosia tuloksia...

Eipä haittais nähdä noista videoitakaan.

Voi olla, että sä oot se, jolta muiden pitäis kysellä neuvoja :D

Melkein arvasin keskustelun johtavan tuohon painoon ja sen todenmukaisuuteen. Eli voin kirkkain silmin väittää saaneeni n.10 kuukaudessa 34kg painoa 6päkin edelleen näkyessä. Ja täysin natuna!
Voimatasot eivät ole erikoiset, mutta kerrotaan nyt ne pääliikkeet. Penkki 145kg Mave 220kg Etukyykky 130kgx8

Oot sä kysynyt mitä hormooneita sulle on lapsena syötetty

Ei vaan ihan tosissaan voisit pistää kuvia muutaman kappaleen pakkikselle, kun toi kuulostaa oikeesti niin uskomattomalta et en usko ennen kun näen.

:kuvia: Classiciin kisaamaan. Millaiset oli lähtötasot voimien suhteen ja millaisella treenillä olet paiskonut menemään?

edit. Ja ovat nuo voimatasot mielestäni aika kovat, ihan turha vähätellä... varsinkin 10kk natupumppailun jälkeen. Itsellä on mennyt vuosia päästä samaan tasoon. Lähtöpaino oli korkeampi ja paino tällä hetkellä kymmenisen kiloa vähemmän kuin sulla.

Vittu täällä oon katkeraa jengiä taas kirjottelemassa. Heti jos joku kehittyy nopeemmin ku 88% muista niin kuvia ja selityksiä ja noitavainoja huudetaan jatkuvasti.

Itse kun alottelin treenaamaan yhden kaverin kanssa niin todistin vastaavanlaista kasvunopeutta, kaveri otti yli 20kg ekana vuonna ja likemmäs 30 1,5v aikana. Palikat oli erotettavissa, hanskat turpos johonki 48-49cm hujakoille yms.
Olin itsekin pikkasen suu mutrulla mutta eipä maha mitään, nyt oon vaan käyttäny kaikki treeni- ja ravintotiedon että kaveri sais mahollisimman paljon voimaa rakennettua natuna.

Ja jos joku pyytää kuvia niin kaivan kysyjän IP-osotteen jostain ja poltan sen talon tuhkaks.

Pitää kompata Fuhreria tässä asiassa. Jos oikeesti kuvittelette että toi on mahdotonta niin lueskelkaapa vähän syvemmin näitä ravinto ja treenaus asioita. Kehitys on ehkä kaikkein kovinta juuri sillon kun alotetaan laji ja jos on perusjutut kohdallaan päivästä yksi niin kyllä sillä mennään aika pitkälle. Vaikeudethan näissä lajeissa tulee vasta siellä loppupäässä.

Komppaan kans Fuhreria. Varsinkaan nuo voimatasot ei ole mitkään mahdottomat. Kyllä itelläkin esim. mave tärähti yli 200 alle vuoden treenillä.

Ainut asia mitä itse haluaisin nähdä on suoritustekniikat, jos niissä on paljon parantamisen varaa niin kehitystä vois saada vieläkin nopeammin.

Ja tredin aloittajalle, syö BCAA:ta käytännössä koko aika.

Ainut asia mitä itse haluaisin nähdä on suoritustekniikat, jos niissä on paljon parantamisen varaa niin kehitystä vois saada vieläkin nopeammin.

Ja tredin aloittajalle, syö BCAA:ta käytännössä koko aika.

Miksi BCAA:ta? 30 grammassa heraakin on jo saman verta BCAA:ta kuin noissa tableteissa/annoksessa BCAA-jauhetta.

"Of course BCAAs preworkout are gonna to be more beneficial than placebo treatments, for whatever parameter you choose, be it DOMS or other. In the study you're talking about, 5g BCAA was compared with 5g carbs or 1g green tea powder. All subjects were given a dose of 25g carbs in addition to the experimental treatments... The only treatment containing a nitrogen component (which could EASILY have been accomplished with other protein sources) was the one that guarded against DOMS. This is a no-brainer. Who do you know personally that trains without preworkout protein?

What I would personally take away from those results is this -- 5g BCAA is about the equivalent cost of 1 scoop of whey, which contains 15g more protein, all the rest of the EAAs, and a scoop of whey also contains...(drum roll)... about 5g BCAA.

Let me also reiterate that there are other beneficial cofactors and antiox benefit in whey, versus just BCAA. And if the extra 60 calories near the training bout bothers you, then perhaps you should re-think your calorie placement strategy. I look at whey as "BCAA-Plus". It's got BCAA plus a whole lot more, for the same price on a per-gram-of-BCAA basis."

http://forums.jpfitness.com/diet-nutrition-supplementation/25011-bcaa-question.html

Joo noi voimatasot ei oo mitkään mahdottomat, tunnen monta ketä on kehittynyt mm. mavessa ihan törkeen nopeesti mut en tunne ketään ketä on saanut 30kg lihasta 10kk. Mä en ole katkera vaan realisti. Voi olla et maailmassa tälläsiä tyyppejä on mut tottakai siitä haluaa todisteita.

Joo noi voimatasot ei oo mitkään mahdottomat, tunnen monta ketä on kehittynyt mm. mavessa ihan törkeen nopeesti mut en tunne ketään ketä on saanut 30kg lihasta 10kk. Mä en ole katkera vaan realisti. Voi olla et maailmassa tälläsiä tyyppejä on mut tottakai siitä haluaa todisteita.

Sanotaanko näin että jos J57 olis saanu 30kg lihasta niin tätä threadia tuskin tässä olisi. Veikkaisin että tosta kun lähdetään ihan kunnolla leikkaamaan niin rapea kunto (ei mikään 5% rasvat kunto) olisi siellä jossain 85kg paikkeilla ja sekään ei olisi puhdasta lihastaa.

Vittu täällä oon katkeraa jengiä taas kirjottelemassa. Heti jos joku kehittyy nopeemmin ku 88% muista niin kuvia ja selityksiä ja noitavainoja huudetaan jatkuvasti.

Itse kun alottelin treenaamaan yhden kaverin kanssa niin todistin vastaavanlaista kasvunopeutta, kaveri otti yli 20kg ekana vuonna ja likemmäs 30 1,5v aikana. Palikat oli erotettavissa, hanskat turpos johonki 48-49cm hujakoille yms.
Olin itsekin pikkasen suu mutrulla mutta eipä maha mitään, nyt oon vaan käyttäny kaikki treeni- ja ravintotiedon että kaveri sais mahollisimman paljon voimaa rakennettua natuna.

Ja jos joku pyytää kuvia niin kaivan kysyjän IP-osotteen jostain ja poltan sen talon tuhkaks.

Saa olla melkoinen riemuidiootti, että uskoo threadin aloittajan painonnousun lihaksena ilman mitään lisätodisteita. Se sun kaveris on onneton kynis tohon aloittajaan verrattuna. Threadin aloittajahan sanoi 34kg n. 10kk, tuosta tulee tasaisen vauhdin taulukolla 61.2kg 18kk. Tollaisilla vauhdeilla ollaan täysin ylivoimaisena mr. olympiana alle viidessä vuodessa ja suomessakaan ei löydy yhtäkään kehonrakentajaa(ei edes bull mentulaa, jerry ossia tai savolaista) joka tolle kaverille pärjäis jos se jaksaa kolmekin vuotta noilla opeille mennä Natuna... Kuvitellaanpa mitä tollaiselle kaverille käy, kun vetää horppaa kuten iso osa pro bodareista tekee ;)

Kannattaa nyt jotain rajaa pitää sinisilmäisyydelläkin :) Mahdollista ehkä, vaikea uskoa ilman kuvia ja siltikin tuossa kuulutaan varmasti siihen joukkoon geenien suhteen joita ei löydy kuin yks sadasta tuhannesta tms. Paljon helpompi(jos aloittaja on muuta kuin trolli) olis uskoa esim 10kg lihasta ja 20kg läskiä. Massaa on helppo luulla lihakseksi ja totuus yleensä paljastuu siinä vaiheessa kun alkaa dieettailemaan.

Ei tässä ole ketään väittänyt että 30kg kireää piffiä on napattu 10kk aikana, vaan että kehonpaino on noussut 70kilosta +100kiloon vatsojen vielä hyvin näkyessä. Ja tästä ei pitänyt keskustelua käydä, mutta kyllä sen nyt arvasi, että tänne on turha mitään tulla pällistelemään kun ei täällä mitään asiallista keskustelua kuitenkaan käydä. Vaan ainoastaan turhien asioden spekulointia ja faktojen kiistämistä!
Muutamia asiallisia vastauksia on myös tullut, kiitos niistä.

Hei.. Mun ekassa vastauksessa on asiasisältö kohdillaan. Arvioimalla kaloreita et saa luotettavaa tulosta. Keittiövaa'an kautta paskat suuhun, niin tiedät paljonko koneessa on kauraa. Turha spekuloida 5000 peruskulutuksella, kun faktat ei ole hallussa.

Ei tässä ole ketään väittänyt että 30kg kireää piffiä on napattu 10kk aikana, vaan että kehonpaino on noussut 70kilosta +100kiloon vatsojen vielä hyvin näkyessä. Ja tästä ei pitänyt keskustelua käydä, mutta kyllä sen nyt arvasi, että tänne on turha mitään tulla pällistelemään kun ei täällä mitään asiallista keskustelua kuitenkaan käydä. Vaan ainoastaan turhien asioden spekulointia ja faktojen kiistämistä!
Muutamia asiallisia vastauksia on myös tullut, kiitos niistä.

Koko SixPackin näkyminen vaan tarkoittaa suht alhaista rasvaprosenttia josta seuraten sun painon lisääntymisen pitäisi olla melkolailla pelkkää lihaa... Ellei sit tarkoita, että avaruusteleskoppilla sopivassa valossa zoomailtaessa löytyy viitteitä ylimmistä palikoista :)

Koko SixPackin näkyminen vaan tarkoittaa suht alhaista rasvaprosenttia josta seuraten sun painon lisääntymisen pitäisi olla melkolailla pelkkää lihaa... Ellei sit tarkoita, että avaruusteleskoppilla sopivassa valossa zoomailtaessa löytyy viitteitä ylimmistä palikoista :)

niinkon sanoit, tuo on kovin suhteellinen käsite "hyvin näkyessä." Voi olla, että vaan rajat erottuu jotenkin ja se on kyseisen ihmisen mieelstä vielä suht hyvin, mikä varmasti onkin jos tuollaisen määrän painoa saanut kasaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom