5000 kalorin peruskulutus? :o

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J57
  • Aloitettu Aloitettu
En ole ketjun aloittaja vaan hänen henkinen tukija :D

Ja kun ylempänä kysyttiin niin futista olen pelannut.

Ja itse olen 18v etten ainaka 20 vuotta ole ehtinyt treenaamaan. Eikä paskan puhumisesta kukaan kostu mitään. 1,5v treeniä on totuus uskoo, ketä tykkää.

Kuvia ei alkutilanteesta oo. Reilun 80 kilon massoist on jokunen.

En minä sinua epäile. Threadin aloittajan vielä isompi kehitys ja 10kk vs 18kk... Jossain kulkee raja missä väitteet muuttuu sellaisiksi, että niitä on vaikea niellä purematta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jönkölle helvetisti rispektiä täältä. Todella hyvää kehitystä tullut ja uskallusta laittaa kuvaa kehiin.

Se on just niin, että kun helvetin laiha jamppa kenellä ei ole kivekset surkastuneet, aloittaa treenaamaan ja heti alusta lähtien treenaa jotenkuten järkevästi ja syö riittävästi, niin kehitystä tulee aluksi helvetisti.

En minä sinua epäile. Threadin aloittajan vielä isompi kehitys ja 10kk vs 18kk... Jossain kulkee raja missä väitteet muuttuu sellaisiksi, että niitä on vaikea niellä purematta.

No itsehän aloitin kaiken työn ihan pohjalta treeniohjelmana suurin piirtein penkki ja hauis kolme kertaa viikkoon niin kuin kaikilla muillakin samanikäisillä nappuloilla. Ruokaa en syönyt lainkaan tarpeeksi tai ainakaan tarpeeksi ravintorikasta. Ketjun aloittajaa jeesasin alkuun niin, että lämäsin hänelle treeniohjelman käteen ja näytin miten liikkeet tehdään ja autoin muutenkin kaikessa mikä herätti kysymyksiä ja vastailin sen mukaan mitä itse osasin vastata. No en itekkään paljoakaan tiedä, mut sit ko ketjun alottaja ite alko lukemaan juttui kehonrakennukseen liittyen ni siit tuli fiksumpi ja isompi ko minä ja kunniotan hänen muutostaan. (Totta vitussa olen myös kateellinen.)

Lisäsin sin pari kuvaa ennen ko aloin käymään salilla, mut niis on valitettavast paita päällä, mut kai niist vähä suuntaa näkee :D

Ja naturaalina... paha sitä on tosin mennä sanomaan kun ei varmaksi tiedä, mutta mielestäni ei ole 1,5v naturaalin kunto olipa miten hyvät geenit tahansa. Monet kilpakehoilijat(CBB, eli voisi olettaa natuja olevan ainakin suurin osa) kalpenee tolle "most muscularille" 100-0. Ja tosiaan rasvatkin on alhaiset. Lähtökunnon kun vielä ottaa huomioon niin kyllä on taas mahdoton tehtävä. Tosta kehityksestä seuraava askel on jo sitten mr. Savolaisen kehitys aikanaan, eikä sekään kaukana.

Kova o jönkön kunto varsinki noin lyhyellä treenillä. Ei tommonen kunto tossa ajassa ole mikään mahdottomuus kunhan tietää mitä tekee ja miten tekee. Aivan turha lietsoa (taas vaihteeks) roinaepäilyjä, ei toi kuitenkaan niin iso kunto ole ettei sitä vois natuna saavuttaa.

Ja naturaalina... paha sitä on tosin mennä sanomaan kun ei varmaksi tiedä, mutta mielestäni ei ole 1,5v naturaalin kunto olipa miten hyvät geenit tahansa. Monet kilpakehoilijat(CBB, eli voisi olettaa natuja olevan ainakin suurin osa) kalpenee tolle "most muscularille" 100-0. Ja tosiaan rasvatkin on alhaiset. Lähtökunnon kun vielä ottaa huomioon niin kyllä on taas mahdoton tehtävä.

Niin, tää on niitä kysymyksiä, mihin kukaan ei voi antaa luotettavaa tietoa. Itse uskon olevani naturaali, mutta todisteita ei sen puolesta ole näyttää. Maksaisihan se aivan saatanasti ottaa kusinäyte ja verinäyte vaan sen takia kuukauden välein, että voisin todistaa palstalaisille olevani natikka. Itse ajattelin ensi vuonna käydä CBB junnuissa koittamassa jos vain pääsen tarpeeksi kovaan kuntoon. Oikeesti ne äijät siellä CBB:ssä on vähän saatanan kovassa kunnossa, että nyt on aika paskaa tommoset väitökset. Katsoppas esim Wileniuksen kuvia ja Hulkkia ens kisoissa.

No Wilenius ja Hulkki on ihan parhaita lajissaan Suomessa. Mutta keskiverto CBB-kilpailijat on aika kaukana Hulkista tai Wileniuksesta. Joo onnea vaan kisaan, kyllä tosta kunnosta on helppo CBB-junnu pokaalit käydä nappaamassa.

Joo onnea vaan kisaan, kyllä tosta kunnosta on helppo CBB-junnu pokaalit käydä nappaamassa.

No ei se nyt ihan niinkään mee ko pikkupaikkakunnan salilta löytyy kolme itseään isompaa ja nuorempaa jannua. Kaikki vie meikäläistä lihoissa mennen tullen. Ketjun aloittaja mukaan luettuna. Ja vaikka en taas todistaa sitä voikkaan voin vannoa, että jokainen heistä on natu.

Tässä nyt on tullu aika seurailtua tätä.. Ite pidän tollasta kuntoa mahollisena, mutta on toi hiton kova suoritus JOS olet aloittanut puntin nollasta vain 1,5v sitten.

Itsekin voin sanoa, että olen aloittanut treenaamaan vuosi sitten, vaikka salilla on tullut käytyä useampi vuosi. Tarkoittaen sitä, että treeni rakennetaan isoille liikkeille, ja panostetaan keskivertoa terveellisempään ja tarkempaan ruokailuun.

Broidi on 16v ja nimenomaa käyny salilla vuoden verra vähä lätkyttelee futiksen ohella ja vetää maasta 175kg ja penkkaa sata. Se onki sitten iha eri jos kaveri alkais treenaamaan ja panostamaan toho hommaa, ni voi olla että kunto ois iha eri. Seki voi hyvin sanoa olevansa aloittelija, vaikka sillä voimaa löytyyki..

Eli miten on? Onko miestä sanoa, että et ollut tätä ennen koskenutkaan punttiin, ja tekniikat sun muut olivat aivan hakusessa? Ei sillä ettei urheilutaustan omaava niitä oppisi nopeasti.. mutta ymmärrät varmaan pointin.

Tässä nyt on tullu aika seurailtua tätä.. Ite pidän tollasta kuntoa mahollisena, mutta on toi hiton kova suoritus JOS olet aloittanut puntin nollasta vain 1,5v sitten.

Itsekin voin sanoa, että olen aloittanut treenaamaan vuosi sitten, vaikka salilla on tullut käytyä useampi vuosi. Tarkoittaen sitä, että treeni rakennetaan isoille liikkeille, ja panostetaan keskivertoa terveellisempään ja tarkempaan ruokailuun.

Broidi on 16v ja nimenomaa käyny salilla vuoden verra vähä lätkyttelee futiksen ohella ja vetää maasta 175kg ja penkkaa sata. Se onki sitten iha eri jos kaveri alkais treenaamaan ja panostamaan toho hommaa, ni voi olla että kunto ois iha eri. Seki voi hyvin sanoa olevansa aloittelija, vaikka sillä voimaa löytyyki..

Eli miten on? Onko miestä sanoa, että et ollut tätä ennen koskenutkaan punttiin, ja tekniikat sun muut olivat aivan hakusessa? Ei sillä ettei urheilutaustan omaava niitä oppisi nopeasti.. mutta ymmärrät varmaan pointin.

No kun kerran otit puheeksi, niin se verran on aikasempaa salitaustaakin, että kävin jalkapalloaikonani talvikaudella muutaman kuukauden salilla ja penkkasin 80kgx3 parhaimmillaan, mutta 90kg jäi rinnalle. Painoakin oli kai joku vajaa 80 kiloa. Sen jälkeen tahkosin taas kesän ja alkutalvenki jalkapalloa ja paino putosi pahimmillaan 69,7 kiloon muistaakseni :D Taukoa oli siis yli puoli vuotta jolloin en käynyt lainkaan salilla ja sitäkin ennen muistaakseni kävin noin 4 kuukautta. Mitä siitä sitten jäi käteen niin tiedä sitä. Jalkapallon lopetin tietoisesti polviongelmiin ja penikkatautiin ja aloin syyskuun alusta 2008 keskittyä vain salitouhuihin urheilun puolesta.

edit. Tietenkin lihasmuisti palautti nopeasti nuo edelliset liha- ja voimatasot, mutta kuten kuvista voit päätellä, kyllä minä aikamoinen naru sillon kesällä olin.

edit2. Treenipäiväkirjan ensimmäinen merkintä on 18.11.2008 ja sieltä löytyy sellaisia tuloksia kuin penkki 67,5kgx11 ja etukyykky 75kgx11 ja seuraavalta päivältä leuanveto BWx12 ja sjmave 95kgx12. Ja jokainen näistä oli maksimisarja.

No kun kerran otit puheeksi, niin se verran on aikasempaa salitaustaakin, että kävin jalkapalloaikonani talvikaudella muutaman kuukauden salilla ja penkkasin 80kgx3 parhaimmillaan, mutta 90kg jäi rinnalle. Painoakin oli kai joku vajaa 80 kiloa. Sen jälkeen tahkosin taas kesän ja alkutalvenki jalkapalloa ja paino putosi pahimmillaan 69,7 kiloon muistaakseni :D Taukoa oli siis yli puoli vuotta jolloin en käynyt lainkaan salilla ja sitäkin ennen muistaakseni kävin noin 4 kuukautta. Mitä siitä sitten jäi käteen niin tiedä sitä. Jalkapallon lopetin tietoisesti polviongelmiin ja penikkatautiin ja aloin syyskuun alusta 2008 keskittyä vain salitouhuihin urheilun puolesta.

Mieti sitä, että kuinka moni tälläkin foorumilla on treenannut vuosia, ja painaa silti sen 70kg jonka sait aikaa muutaman kuukauden treenillä.. Eli on sulla jonki sortin pohjakuntoa ja taustaa - sitä hain takaa.

Luulen että sun urheilijan tausta, ja todennäköisesti oikea asennoituminen on ne asiat mitkä mahdollistaa hyvän kehityksen. Toiseksi sanoit, että aloit 2008 syksyllä panostaa pelkkään punttiin kunnolla, niin uskon että se (urheilutaustasta, ehkä omasta luonteesta johtuen) myös tarkoittaa kunnolla treenaamista, jollaisesta monella tällä foorumilla ei ole hajuakaan.

Älä siis ihmettele miksi jotku alkaa heti huutelee roinaamisesta sun muusta paskasta.. vertaavat tietysti omaan kehitykseen..

Jönkön kunto on hyvä. Tuolta mies kuin mies näyttää 2v podailun jälkeen jos oikeasti pyhä kolminaisuus on tasapainossa.

Mieti sitä, että kuinka moni tälläkin foorumilla on treenannut vuosia, ja painaa silti sen 70kg jonka sait aikaa muutaman kuukauden treenillä.. Eli on sulla jonki sortin pohjakuntoa ja taustaa - sitä hain takaa.

Luulen että sun urheilijan tausta, ja todennäköisesti oikea asennoituminen on ne asiat mitkä mahdollistaa hyvän kehityksen. Toiseksi sanoit, että aloit 2008 syksyllä panostaa pelkkään punttiin kunnolla, niin uskon että se (urheilutaustasta, ehkä omasta luonteesta johtuen) myös tarkoittaa kunnolla treenaamista, jollaisesta monella tällä foorumilla ei ole hajuakaan.

Älä siis ihmettele miksi jotku alkaa heti huutelee roinaamisesta sun muusta paskasta.. vertaavat tietysti omaan kehitykseen..

Ne 70 kiloset on tuskin 185 senttii pitkiä. On meinaa aika naru jo toi kunto. Pelasin joo jalkapalloa liki kymmenen vuotta mutta en todellakaan millään huipulla, koska ei ollut siihen edellyttävää joukkuetta omalla paikkakunnalla. Mutta olin toki silloinkin joukkueeni kapteeni ja juurikin kai asenteeni takia. Ehkä olin jalkapallossa jopa ihan hyvä.

Luonne ja asenne harjoitteluun ovat juurikin vahvuuksiani. Siinä osut ihan oikeeseen, mutta olen kyllä juonut kaljaakin ja sen semmosta ihan liikaa et ei kaikkee viel oo annettu.

Mutta siis mitään lihaskuntopohjaa ei ole juuri ollut.

Suositut

Back
Ylös Bottom