Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jönkkö onko sulla eka kuvassa biitti huulessa? :p :D
Ateria1:
Proteiinijauhe 35g
Kaurahiutale 160g
Rypsiöljy (Kunnon luraus, 30g?)
Rasvatonmaito 4dl
5 kananmunaa 290g
Ateria2:
Proteiinijauhe 35g
Rypsiöljy 25g?
Rasvatonmaito 2,5dl
8 Pitkittäis-siivua juustoa 75g?
Ruisleipä 110g
Ateria3:
5 kpl broilerin sisäreittä n.600g? (luilla 820g)
Rasvatonmaito 4dl
Ateria4:
5 kananmunaa 290g
Ateria5:
Proteiinijauhe 35g
Rypsiöljy 230?
8 Pitkittäis-siivua juustoa 75g?
Ruisleipä 110g
yht.
kcal 4938
Prot 355g
Hiil 221g
Ras 297g
Tolla kaverilla näyttää olevan ruokapuoli tosin hyvin kuosissa, paljon hyviä rasvoja + hyviä hiilareita ja proteiinia, ja kun aloittelija treenaa kovaa ja hyvillä +kaloreilla on kehitys taattu.
En ymmärrä tosin miten jotku vertaa kaikkea CBB kisailoihin. Kyllähän omasta mielestä saa aika helposti sen verran massaa vuodessa parissakin, esim. 177cm kilpailija saa painaa max 79kg. Ei omasta mielestä mitenkään mahdoton saada edes vuodessa, varsinkin jos on hyvät lähtökohdat. Diettaaminen onkin sitten vähän hankalampaa. Itse olen ymmärtänyt että CBB kisat ovat enemmänkin kropan sopusuhtaisuudesta ja muuten näöstä toisin kun esim. Mr Olymppia joka on enemmänkin kenellä-on-eniten-massaa kisa.
177cm pitkä kilpailija saa painaa nykyään 85kg vaa'alla. Eli on siinä vähän saatanan kovat massat kun ihan tyhjäksi itsensä kuivattaa.
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin 177cm kilpailija saa painaa lavalla 83 kg.
mee pois, oikeesti.Reeniohjelmaa kaivataan. Luulen, että siitä olis enemmän hyötyä ku roina vai ei ja uskoakko vaiko eikö uskoa-väittelyistä.
mee pois, oikeesti.
Olishan tuo kiva nähä, koska jätkä(t) on kovemmassa kunnossa, ku suurin osa lukijoista.
En jaksa uskoa, että kovin vikaan on reenit menny. Ite ainaki hyötyisin tuosta aivan hitosti.
Komppaan kans Fuhreria. Varsinkaan nuo voimatasot ei ole mitkään mahdottomat. Kyllä itelläkin esim. mave tärähti yli 200 alle vuoden treenillä.