50-kuutioiset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tales
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mää sitte meinasin vaan 125cc-mainosta, ja oli vaan sellanen hatara muistikuva. :love: Neutraali.


EDIT: tuli just mieleen, että pikkuveljen kaverilla on Mankissa tällähetkellä sellasen luuskan 105cc (tai joku vastaava) nelarikrossin kone(vissiin niitä, kun jostain vitun Saven toriautosta saa). Kuulemma menee 80kmh. Taitaa olla joku vitun pieni kaasari... pitää vissiin vähän vilkasta sitä :D

Motopower myy niitä. Niissä on tosiaan ihan ylipieni kaasari ja putkikin ois hyvä vaihtaa. Järkevämpi idea on ostaa se 125cc kone joku 26 kassu ja vääntää ite putki niin mennää oikeea nopeutta semmosta 100km/h.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
125cc poikkeaa ulkoisesti 50cc:stä niin paljon ettei välttämättä kannata siihen vaihtaa. ennemmin 110cc, on vieläpä satkun halvempikin.

mut monkey 125cc koneella vois olla vähintäänkin mielenkiintoinen ajettava. kait ton yli satasta sais kulkemaan. vois päät kääntyä kun motarilla ajais monkeyllä.
 
no ei tollasesta 125cc nelitahdista oo kyllä mihinkään, 2-t niin jo menisi, tuskin on mitään virkaa jos sellaseen alkaa kaasaria vaihtaan, putkesta nyt mitään hyötyy ookkaan.
nokkaa sorvaamaan ja ruisku/TURBO :D , sit vois saada kierroksia.

pysykää pojat pv:ssä
 
no ei tollasesta 125cc nelitahdista oo kyllä mihinkään, 2-t niin jo menisi, tuskin on mitään virkaa jos sellaseen alkaa kaasaria vaihtaan, putkesta nyt mitään hyötyy ookkaan.
nokkaa sorvaamaan ja ruisku/TURBO :D , sit vois saada kierroksia.

pysykää pojat pv:ssä
Siinä todellakin on vrikaa kun vakiokaasari on joku 16 millinen :jahas:.
 
Zone-sarja -42%
Joo mul on Suzuki ts50xk millä olin äske ajelemas.. kytäthän ne toki vähän hiillosti!!! Mul on uus pytty, gianellin tehari ja välit vaihettu ja voi erkki ku ei meinaa jaksaa ajaa sisäänajoa ku kierrosluvut nousee 6000rpm < niin alkaa tessu kiihtymää.. Pitäs varmaan koittaa laittaa joku rajotin toho jos kyttä koklailee.. ei kiinnostas maksaa kevariveroa :)
 
Joo mul on Suzuki ts50xk millä olin äske ajelemas.. kytäthän ne toki vähän hiillosti!!! Mul on uus pytty, gianellin tehari ja välit vaihettu ja voi erkki ku ei meinaa jaksaa ajaa sisäänajoa ku kierrosluvut nousee 6000rpm < niin alkaa tessu kiihtymää.. Pitäs varmaan koittaa laittaa joku rajotin toho jos kyttä koklailee.. ei kiinnostas maksaa kevariveroa :)
Mikä sylinteri? Vakio on ihan perseestä.

Keksi joku KUNNON rajotin, kytät kyllä tunnistaa ne paskat konkka/cgc/phot-eco -rajottimet.
 
Mikä sylinteri? Vakio on ihan perseestä.

Keksi joku KUNNON rajotin, kytät kyllä tunnistaa ne paskat konkka/cgc/phot-eco -rajottimet.

joo tilasin uuden 50cc netistä, imu ja pakoaukot on noin 2 kertaa isommat ja ei oo kulunu yhtää mäntä ja sylinteri on kyllä eroa yöllä ja päivällä verrattuna vanhaan pyttyyn.. teharikin ei oo enää hukkapätkä..

joo pitäs jotain keksii rajottamaan tota, ryyppy päälle tai säätäs toho kaasariin nopeesti jonku millä sais säätää laittaako laihalle/rikkaalle.. jännä juttu kyl tossa et se on ku normaali laiska mopo mut ku ottaa kierroksia ni alkaa vinkumaa :)

ei kyllä nuo omatekemät rajottimet oikein toimi.. kaverille laitettii 1,5ug polyeteenikondensaattori ja pätkii ku mikäki ja kiertää noin 3000rpm haha.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:offtopic:

Ajattelin kun täällä näitä "vanhan koulun" mopomiehiäkin on niin sattuisiko kellään olla tallin perällä helkama raisun sylinteriä? Tommonen pienimuotoinen projekti tuli hankittua kun ilmaseksi sain :)

Elikkä laittakaa privaa jos löytyy. Pienen korvauksen maksan kyllä mutta pv-pojat suuren rahan toivossa älköön vaivautuko. Projekti ei niin tärkeä ole.
 
Autoliikkeissä ei todennäkösesti myydä rajottimia, mutta valmitukseen tarvittavat osat saa bebekistä. Ja rajottimen toimivuus riippuu putkesta (putken tehoalueesta) ja konkan koosta. Eli jos on joku tehoputki jossa tehopiikki 7000-11000 ja konkka rajottaa 7k niin tottakai se pätkii ihan turosti, mutta jos piikki alkaa 8k ja konkka rajottaa 6500 niin kuullostaa vaan siltä, että mopo ois laiska.
 
Yhen PV:n omistan ja yhden kiinalaisen enduron. Aikaisemmin oli myös Manki mut kävi pieneksi niin piti myyvä pois. PV:ssä nyt paikallaan 50 cc power+, 75 suutin, 15-32 välit ja ilmanputsarin kumiahistin pois.
 
Keksi joku KUNNON rajotin, kytät kyllä tunnistaa ne paskat konkka/cgc/phot-eco -rajottimet

ei ne kytät multa kyllä tota phot ecoo löytäny/tajunnu.
2x ne on pysäyttäny ja kummallakaa kerral eivät oo tajunnu et siin o rajotin.
mopona yamaha aerox :) med gianelli+ malossin multivari ja 85 suutin --> huiput 90-95km/h
 
ei ne kytät multa kyllä tota phot ecoo löytäny/tajunnu.
2x ne on pysäyttäny ja kummallakaa kerral eivät oo tajunnu et siin o rajotin.
mopona yamaha aerox :) med gianelli+ malossin multivari ja 85 suutin --> huiput 90-95km/h

Mihis herra on huippujansa mitannu :o?
 
miten menee systeemi tämmösessä asiassa. oon ajellut nyt kevarilla, mutta alkaa varat bensoihin ja muuhun hiipua. niin pystyykö, ja miten moposta,vaikkapa endurosta muutoskatsastaan kevarin. pystyykö nopeuksia mopoon nostamaan,jos on katsastanut kevariksi, vai pitääkö sen olla tuo 125. mitä esim. virityksistä sanotaan näissä asioissa.

vaikeasti selitetty, mutta toivon, että jotain selkoa saisi. :)
 
Siis että moposta ajattelit muutoskatsastaa kevarin?

Voin sanoa, että ei tule onnistumaan. Pitäisi ensinnäkin olla kaikille koneille yms. osille valmistajan hyväksynnät tms. Pitäisi päästöt saada kuriin, jarrut päivittää yms yms.
Tästä on aiheeseen liittyvällä foorumilla kinattu vuodesta toiseen, ja aina tultu siihen tulokseen, ettei ole mahdollista.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom