Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ykkösen kehitystä ainakin vaikea seurata kun maksimeja ei juuri otettu välissä. Sarjapainoja tosin pystyisi seuraamaan.Monia varmaan kiinnostais lukea vähän tilastoja haasteen ajalta. Ohjelmaa et tietty voi julkaista, mutta vaikka jotain ykkösten kehityksestä jne
Edit: nuo tietysti löytyy ketjusta, mut luulenpa, et kaikki ei jaksa selata koko settiä läpi
Ykkösen kehitystä ainakin vaikea seurata kun maksimeja ei juuri otettu välissä. Sarjapainoja tosin pystyisi seuraamaan.
Pystyi kun tajusi napata heti aikaisempaa sivua ketjusta ja tulla viimeksi luetusta viestistä yks kerrallaan etiä.Eipä tuota spoilaantumatta pystynyt katsomaan, mutta samapa tuo, sillä tiesin että onnistut.
Vaikka tähän ketjuun olen jo aikaisemminkin hieman epäileväisiä kommentteja haasteen onnistumisesta laittanut niin laitetaanpas vielä lopullinen veikkaus lopputuloksesta nyt kun haaste lähenee. Milloin se nyt tarkalleen on tulossa jos ei enään tule sairastumisia?
Alusta asti olen ollut sitä mieltä, että ei mene lähellekkään, mutta nyt tuon 5x5x70 kg tuloksen kuultuani olen sitä mieltä, ettämenee hyvänä päivänä. Seuraava haaste voisi olla, että dieettat takaisin lähtöpainoosi ja yrität pitää maksimituloksesi.90 kg