5 kuukautta, yksi mies, 100kg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monia varmaan kiinnostais lukea vähän tilastoja haasteen ajalta. Ohjelmaa et tietty voi julkaista, mutta vaikka jotain ykkösten kehityksestä jne

Edit: nuo tietysti löytyy ketjusta, mut luulenpa, et kaikki ei jaksa selata koko settiä läpi

Mahtava nosto!

Oli muuten hyvin "balansoitu" veto molempien kannalta kun 5kk aikaa ja vain tunneista oli kiinni meneekö vai ei.

Monia varmaan kiinnostais lukea vähän tilastoja haasteen ajalta. Ohjelmaa et tietty voi julkaista, mutta vaikka jotain ykkösten kehityksestä jne

Edit: nuo tietysti löytyy ketjusta, mut luulenpa, et kaikki ei jaksa selata koko settiä läpi
Ykkösen kehitystä ainakin vaikea seurata kun maksimeja ei juuri otettu välissä. Sarjapainoja tosin pystyisi seuraamaan.

Aivan loistavaa.

Ykkösen kehitystä ainakin vaikea seurata kun maksimeja ei juuri otettu välissä. Sarjapainoja tosin pystyisi seuraamaan.

Aivan. Kyllä mä tosta luinkin, mut en muistanu asian olevan näin. Mut niin, jotain sarjapainoja sitte. Itseäni ainakin kiinnostais kuulla myös selän ja jalkojen kehityksestä.

Onneksi olkoon hienosta onnistumisesta. En oo vissiin tähän ketjuun kirjoittanu, mutta seurannu oon kyllä koko ajan. Koko ajan on ihmetyttäny joidenkin haihattelijoiden epäilyt, etteikö olisi mahdollista, ja hienosti kyllä pistit epäilijöille luut kurkkuun. Nyt vaan tasapainoista treeniä koko kropalle ja seuraavan viiden kuukauden päästä kyykky 150, penkki vaikka 120 ja veto parisataa?;)

Hienoa duunia ja kiva ollut seurata! Onnea suorituksesta :)

whether-you-think-you-can-or-think-you-cant-you-re-right-119020-400-400.jpg

Vaikka tähän ketjuun olen jo aikaisemminkin hieman epäileväisiä kommentteja haasteen onnistumisesta laittanut niin laitetaanpas vielä lopullinen veikkaus lopputuloksesta nyt kun haaste lähenee. Milloin se nyt tarkalleen on tulossa jos ei enään tule sairastumisia?

Alusta asti olen ollut sitä mieltä, että ei mene lähellekkään, mutta nyt tuon 5x5x70 kg tuloksen kuultuani olen sitä mieltä, että
90 kg
menee hyvänä päivänä. Seuraava haaste voisi olla, että dieettat takaisin lähtöpainoosi ja yrität pitää maksimituloksesi.

Onneksi olkoon suorituksesta. Eikä ollu mikään ruma pomppu edes.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom