Fridrik, noista sun selityksistäs ei saa mitään tolkkua. Mietippä vähän ensin mitä kirjoitat ja laita se sitten vasta tänne.
Banneja odotellen.
Banneja odotellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fridrik sanoi:Yritin korjaa toisten väärinkäsitystä. Ne pojat ei käyttänyt mitään roideja. :haart: :haart:
jüzz sanoi:Shawn ja Jason Crocoe oli kyl aikamoisessa kunnossa. Näyttikös tuo raskaan sarjan kaveri teidän mielestä paljon pienemmältä, kuin nämä muut? Ei kyllä uskoisi, että Crocoe oli vain 74.5kg. Ihan hyvä dokkari oli ja kovassa kunossa nää jenkit jo noin nuorina.
'Fridrik sanoi:Sitä mä tässä yritin kertoa, että ne pillerit oli lisäravinteita, joita vedettiin suuria määriä, ei mitään 5g kreatiinia :lol2: ROFLMAO! (rolling on floor laughing my ass off)
Anyway, ne pojat oli natuja ja that's that. Kumma että te alatte heti tuomitsemaan, jostain syystä mä tuun vaan iloiseksi kun nään itseäni moninkertaisemman saavuttajan.
Leikitään että joku niistä oli roinari.... mutta sinä menet ja valitset pehmeän 80kg fysiikan, niinkö? koska te pystyisitte samaan ihan kevyesti jos käytätte roideja .
Fridrik sanoi:"toi on mua paremman näkönen----> se on aineissa"
Taas tota. Siinä ne äijät näytti ihan selvästi mitä ne käytti, ja jos joku edes viitsii muistaa, se yksi poika nautti kourallisen tabletteja sen kalapalan kanssa (vai mikä nyt oli). Kourallisen! Ei mitään yksi teelusikallinen kreatiinia ja glutamiinia ja raejuustoa.
-Marchi- sanoi:Kaikista paras oli se hemmo ruokapöydässä,joka vain huusi: "watch me, watch e, watch me!" äidilleen :D
Smart sanoi:OSSJTE
(olen sanaton sinisilmäisyyden ja tyhmyyden edessä)
Ethän sä nyt oikeesti usko näitä juttujas?
:lol2: :thumbs: :lol2:Fridrik sanoi:ainut vaan että kammosivat alkoholia ja rakastivat proteiinia ja treenaamista.
Fridrik sanoi:Mun mielestä ne pojat ei käyttäny roideja, koska kuitenkin kaikki niistä pojista oli treenannut 10v-12v iästä saakka ja käyttivät testotasoja nostavia aineita mitä merkkiä sitten olikaan, aineenvaihdunnan kiihdyttäjiä ja sun muita aika paljon kuitenkin. Lisätään tohon vielä omat treeniohjaajat niin mun mielestä tollasen fysiikan saavuttaminen tohon ikään menness' ei ole mahdotonta.
En tosin usko, että ne käytti mitään lisäravinteita pienempänä kun aloittivat treenaamisen, ainut vaan että kammosivat alkoholia ja rakastivat proteiinia ja treenaamista.
Herra Hera sanoi:Hei kamoon :D Kuinka iso teinin oikein pitäis olla, että alkaisit epäilemään sen natuutta? Tossa Shawnin 8000$ kisabudjetissa on varmaan mukana muutakin kuin pieruheraa ja tribulusta(testotasoja nostattamassa ). No hyvät naurut oon silti tästä threadista saanut...kiitos sulle siitä :thumbs:
Fridrik sanoi:No hyvä sentäs, että kaikki on nyt cool täällä, mutta joka tapauksessa kun ajattelee jani rainelankin painonnostotuloksia, on ne sen ikäiseksi aika helvetinmoisia vaikka se käyttääkin niitä 100kg'n apupaitoja ja trikoita.
Pointti? No, aika epätodennäköistä, että rainela on alkanut ottaa mömmökuureja ala-asteella , tietää vaan mitä tekee.
Eli mielestäni, ne pojat siinä 4d'ssä oli natuja, ellei lasketa niitä lisäravinteita/aineita mitä ne käytti.
Fridrik sanoi:Eli mielestäni, ne pojat siinä 4d'ssä oli natuja, ellei lasketa niitä lisäravinteita/aineita mitä ne käytti.
jp-84 sanoi:Mitä tämä lause tarkoittaa?
Herra Hera sanoi:Kehonrakennusta ja voimalajeja (kuten voimanosto ja painonnosto) on turha verrata suoraan keskenään. Voimalajeissa korostuu muutkin seikat kuin pelkkä lihaksen koko (esim. lihasten hermotuksella on suuri merkitys => nopeus on voimaa ja lisäksi tekniikka on erityisesti painonnostossa ratkaisevassa osassa). Natut tokivat voivat kerätä pluskaloreilla ihan OK lihasmassat mutta kun vedetään kehonrakennustyylinen kisadieetti, niin natuilla palaa lihasta yhtä varmasti kuin lumi sulaa kesällä. Mun mielestä se dokumentin Timppa oli hyvä esimerkki natusta...lihasta oli kivasti mutta kireydestä ei tietoakaan.
Ahaa! Kiitoksia! Sain nyt huomattavan määrän lisää tietämystä doping aineista :thumbs:Fridrik sanoi:Eli natuja, eli lihakset hankittu ilman kiellettyjä doping aineita. Mutta tribulukset ja tollaset ei ole lisäravinteita ja ne luokitellaan doping aineiksi, mutta niitä saa kuka vaan ostettua kaupasta joten...
Fridrik sanoi:Eli natuja, eli lihakset hankittu ilman kiellettyjä doping aineita. Mutta tribulukset ja tollaset ei ole lisäravinteita ja ne luokitellaan doping aineiksi, mutta niitä saa kuka vaan ostettua kaupasta joten...