4D: Teinipojat ja testosteroni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja natu76
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Fridrik, noista sun selityksistäs ei saa mitään tolkkua. Mietippä vähän ensin mitä kirjoitat ja laita se sitten vasta tänne.
Banneja odotellen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fridrik sanoi:
Yritin korjaa toisten väärinkäsitystä. Ne pojat ei käyttänyt mitään roideja. :haart: :haart:

Melkein liikutuin kyyneliin tämän postauksesi edessä, taas jaksan uskoa ihmisiin ja kovaan rehtiin työntekoon :itku:

jüzz sanoi:
Shawn ja Jason Crocoe oli kyl aikamoisessa kunnossa. Näyttikös tuo raskaan sarjan kaveri teidän mielestä paljon pienemmältä, kuin nämä muut? Ei kyllä uskoisi, että Crocoe oli vain 74.5kg. Ihan hyvä dokkari oli ja kovassa kunossa nää jenkit jo noin nuorina.

jep mäkin luulin eka et se jason luchese..on porukan pienin.. :rolleyes: mut toi crocoen paino kyllä yllättää..luulin et se ois paljon paivavampi.. :eek:
ja se oli vielä hyvä kommentti..ku siltä shawnilta oltiin repimässä niitä karvoja..niin se kysy et kaunko kestää et ne kasvaa takaisin niin se repijä sanoi et varmaan joku 3vk ku sul kasvaa niin nopeesti ku syöt proteeinia.. :D

joo pitihän toi kahtoo mut ei siinä musta mitään ihmeellistä ollu...

shawn kyllä oli paras noista rento kaveri,mutta on tainnu kyl ottaa muutakin kuin sitä proteinia

[mod]Pitäis olla päivän selvä asia, että moderoinnista EI ULISTA! Sinua on varoitettu, sama juttu myös sinulle Fridrik. Moderaattorit poistavat sen minkä tarpeelliseksi katsovat ja yhteenkään viestiin ei tarvitse liittää tekstiä "tätä ette kyllä sitten poista/miksi poistitte sen hupaisan vastauksen?". T:Sumu[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihmetyttää tommonen anoreksiaan vertaaminen. Kun kilpaillaan kehonrakennuksessa, niin tarkoitus on olla kovimmassa kunnossa, eikä vain kovassa kunnossa. Ihan sama kun joku ihmettelis, että kun joku Räikkönen sanoo, ettei ajanu tarpeeks kovaa, kun kerran ideana on ajaa koviten.

Ihmeen sekava posti..

Fridrik sanoi:
Sitä mä tässä yritin kertoa, että ne pillerit oli lisäravinteita, joita vedettiin suuria määriä, ei mitään 5g kreatiinia :lol2: ROFLMAO! (rolling on floor laughing my ass off)

Anyway, ne pojat oli natuja ja that's that. Kumma että te alatte heti tuomitsemaan, jostain syystä mä tuun vaan iloiseksi kun nään itseäni moninkertaisemman saavuttajan.

Leikitään että joku niistä oli roinari.... mutta sinä menet ja valitset pehmeän 80kg fysiikan, niinkö? koska te pystyisitte samaan ihan kevyesti jos käytätte roideja :rolleyes: .
'

Jätän vastaamatta. Vain täydellinen tietämättömyys antaa rajattoman itsevarmuuden ja uskon omaan asiaan. Morjens.

Fridrik sanoi:
"toi on mua paremman näkönen----> se on aineissa"

Taas tota. Siinä ne äijät näytti ihan selvästi mitä ne käytti, ja jos joku edes viitsii muistaa, se yksi poika nautti kourallisen tabletteja sen kalapalan kanssa (vai mikä nyt oli). Kourallisen! Ei mitään yksi teelusikallinen kreatiinia ja glutamiinia ja raejuustoa.

OSSJTE :rolleyes:

(olen sanaton sinisilmäisyyden ja tyhmyyden edessä)

Ethän sä nyt oikeesti usko näitä juttujas?

-Marchi- sanoi:
Kaikista paras oli se hemmo ruokapöydässä,joka vain huusi: "watch me, watch e, watch me!" äidilleen :D

Itekki repesin tossa kohdassa. Se hemmo vaikutti muutenki tosi ylimieliseltä.

Hyvä on

Smart sanoi:
OSSJTE :rolleyes:

(olen sanaton sinisilmäisyyden ja tyhmyyden edessä)

Ethän sä nyt oikeesti usko näitä juttujas?

Mun mielestä ne pojat ei käyttäny roideja, koska kuitenkin kaikki niistä pojista oli treenannut 10v-12v iästä saakka ja käyttivät testotasoja nostavia aineita mitä merkkiä sitten olikaan, aineenvaihdunnan kiihdyttäjiä ja sun muita aika paljon kuitenkin. Lisätään tohon vielä omat treeniohjaajat niin mun mielestä tollasen fysiikan saavuttaminen tohon ikään menness' ei ole mahdotonta.
En tosin usko, että ne käytti mitään lisäravinteita pienempänä kun aloittivat treenaamisen, ainut vaan että kammosivat alkoholia ja rakastivat proteiinia ja treenaamista.

Fridrik sanoi:
Mun mielestä ne pojat ei käyttäny roideja, koska kuitenkin kaikki niistä pojista oli treenannut 10v-12v iästä saakka ja käyttivät testotasoja nostavia aineita mitä merkkiä sitten olikaan, aineenvaihdunnan kiihdyttäjiä ja sun muita aika paljon kuitenkin. Lisätään tohon vielä omat treeniohjaajat niin mun mielestä tollasen fysiikan saavuttaminen tohon ikään menness' ei ole mahdotonta.
En tosin usko, että ne käytti mitään lisäravinteita pienempänä kun aloittivat treenaamisen, ainut vaan että kammosivat alkoholia ja rakastivat proteiinia ja treenaamista.

Hei kamoon :D Kuinka iso teinin oikein pitäis olla, että alkaisit epäilemään sen natuutta? Tossa Shawnin 8000$ kisabudjetissa on varmaan mukana muutakin kuin pieruheraa ja tribulusta(testotasoja nostattamassa :rolleyes: ). No hyvät naurut oon silti tästä threadista saanut...kiitos sulle siitä :thumbs:

No heh

Herra Hera sanoi:
Hei kamoon :D Kuinka iso teinin oikein pitäis olla, että alkaisit epäilemään sen natuutta? Tossa Shawnin 8000$ kisabudjetissa on varmaan mukana muutakin kuin pieruheraa ja tribulusta(testotasoja nostattamassa :rolleyes: ). No hyvät naurut oon silti tästä threadista saanut...kiitos sulle siitä :thumbs:

No hyvä sentäs, että kaikki on nyt cool täällä, mutta joka tapauksessa kun ajattelee jani rainelankin painonnostotuloksia, on ne sen ikäiseksi aika helvetinmoisia vaikka se käyttääkin niitä 100kg'n apupaitoja ja trikoita.
Pointti? No, aika epätodennäköistä, että rainela on alkanut ottaa mömmökuureja ala-asteella :hyper: , tietää vaan mitä tekee.
Eli mielestäni, ne pojat siinä 4d'ssä oli natuja, ellei lasketa niitä lisäravinteita/aineita mitä ne käytti.

Fridrik sanoi:
No hyvä sentäs, että kaikki on nyt cool täällä, mutta joka tapauksessa kun ajattelee jani rainelankin painonnostotuloksia, on ne sen ikäiseksi aika helvetinmoisia vaikka se käyttääkin niitä 100kg'n apupaitoja ja trikoita.
Pointti? No, aika epätodennäköistä, että rainela on alkanut ottaa mömmökuureja ala-asteella :hyper: , tietää vaan mitä tekee.
Eli mielestäni, ne pojat siinä 4d'ssä oli natuja, ellei lasketa niitä lisäravinteita/aineita mitä ne käytti.

Kehonrakennusta ja voimalajeja (kuten voimanosto ja painonnosto) on turha verrata suoraan keskenään. Voimalajeissa korostuu muutkin seikat kuin pelkkä lihaksen koko (esim. lihasten hermotuksella on suuri merkitys => nopeus on voimaa ja lisäksi tekniikka on erityisesti painonnostossa ratkaisevassa osassa). Natut tokivat voivat kerätä pluskaloreilla ihan OK lihasmassat mutta kun vedetään kehonrakennustyylinen kisadieetti, niin natuilla palaa lihasta yhtä varmasti kuin lumi sulaa kesällä. Mun mielestä se dokumentin Timppa oli hyvä esimerkki natusta...lihasta oli kivasti mutta kireydestä ei tietoakaan.

Fridrik sanoi:

Mitä tämä lause tarkoittaa?

jp-84 sanoi:
Mitä tämä lause tarkoittaa?

Eli natuja, eli lihakset hankittu ilman kiellettyjä doping aineita. Mutta tribulukset ja tollaset ei ole lisäravinteita ja ne luokitellaan doping aineiksi, mutta niitä saa kuka vaan ostettua kaupasta joten...

Herra Hera sanoi:
Kehonrakennusta ja voimalajeja (kuten voimanosto ja painonnosto) on turha verrata suoraan keskenään. Voimalajeissa korostuu muutkin seikat kuin pelkkä lihaksen koko (esim. lihasten hermotuksella on suuri merkitys => nopeus on voimaa ja lisäksi tekniikka on erityisesti painonnostossa ratkaisevassa osassa). Natut tokivat voivat kerätä pluskaloreilla ihan OK lihasmassat mutta kun vedetään kehonrakennustyylinen kisadieetti, niin natuilla palaa lihasta yhtä varmasti kuin lumi sulaa kesällä. Mun mielestä se dokumentin Timppa oli hyvä esimerkki natusta...lihasta oli kivasti mutta kireydestä ei tietoakaan.

Mutta nehän veti sen verran niitä mitä lie tabletteja ja kapseleita juuri, että se lihasmassa säilyisi dieetillä.

Fridrik sanoi:
Eli natuja, eli lihakset hankittu ilman kiellettyjä doping aineita. Mutta tribulukset ja tollaset ei ole lisäravinteita ja ne luokitellaan doping aineiksi, mutta niitä saa kuka vaan ostettua kaupasta joten...
:eek: Ahaa! Kiitoksia! Sain nyt huomattavan määrän lisää tietämystä doping aineista :thumbs: :love:

:jahas:

Fridrik sanoi:

No voi ziisus...eli siis oma personal traineri, vähän talenttia ja Ripped Fuelia sekä tribulusta peliin, niin alkaa Jenkkilässä kehiskisoissa tippuun pokaaleita. :jahas:

On tainnut Shawnin isä eksyä pakkikselle puolustamaan omaa poikaansa. :kakka:

Fridrik:in jutut on aika kovaa trollia.
Trollin:kakka: sentään.

Kukaan kilpaileva kehonrakentaja, ei pokkaile noita ykkös tai kakkos tiloja, ilman että olisi dropittanut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom