4D: Teinipojat ja testosteroni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja natu76
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan ok ajan tuhlausta tuo dokkari oli... Pikkasen pidemmän dieetin olis voinu se Tim tosiaan vetäistä :D Ja ehkä paskin kommentti jonka taisi joku jo mainita, että "ei meidän poika horkkaa käytä, hän vaan renaa niin kovaa" tjsp ja gynot paistaa silmään oikein urakalla, no sen ukko saa vaan uskotella itselleen ettei poika mitään käytä...

Voi että. Eipä minua kovin vakuuttanut tuo dokkari... (Tosin voi johtua siitä, että katselin sitä toisella silmällä, toinen silmä katseli Pelastajaa subbarilta...) Kiukuttelu oli mielestäni naurettavaa, meidän perheessä jos olisin ikinä tuolleen kiukutellut niin olisin saanut häädön. Tämä hampparin syöjä oli aikasta huvittava, jopa avokillani on pienempi rasva%. Ja Shawnin iskä saisi hankkia vahvemmat rillit jos tosiaan luulee ettei mitään poju käytä :jahas:

Äitini tavalliseen tapaansa sai yllykettä tästä dokkarista. Kundikaverini ei tullut kanssani kotipaikkakunnallemme koska hänen piti päästä treenaamaan vielä. Äiti sitten aamupalalla päätteli leffan tiimoilta että jospa sillä avokillasi on tuommoinen "anoreksia". (serkullani 12wee on erittäin paha anoreksia joten äippäni on ymmärrettävästi hieman hermona kyseisen taudinkuvan takia...) Kyseli sitten mitä kaikkia aineita käyttelee ja minä kiltisti selittelin kaiken proteiinista, kreasta sun muista, ja vieläpä käyttötarkoituksen, sekä ruokavalio hommelit. Hänpä sitten tuumasi että onneksi ei tarvitse tollaista miettiä ja kehaisi syövänsä normaalina päivänä vain parisen pullaa, puuroa ja yhden ruoan koulussa. Jeesus...
ups, meni offtopic tilitykseksi. Mutta, tällaista keskustelua meillä asian tiimoilta.

Heikki722 sanoi:
Mun mielestä ei ollu yhtään neitimäistä eikä outoa tuo poikien kiukuttelu. 99% tuon ikäisistä pojista kiukuttelee vanhemmilleen samalla tavalla, vaikka ei olisikaan kisadieetti menossa. Kuinka moni tän palstan naureskelijoista on ite vetäny kisadieetin ja kokeillu omaa huumorintajuaan 2 päivää ennen kisaa?
Puhun nyt siis kunnon kisadieetistä, enkä mistään "5 päivää ilman purilaista" -dieetistä.

Tohon esittämääni kysymykseen ei tietenkään tartte vastailla, se oli retorinen. Ja muutenkaan ei tartte välttämättä kommentoida tätä mun postia, piti vaan saada taas jotain kirjottaa...

Erittäin hyvin sanottu. Ehkä muita ottaa päähän koska ne o paremmassa kunnossa kuin 99.9 % pakkotoistolaisista ja noi on alle 20 :rock:

Natu mikä natu... :lol2:

Liitteet

• 12029-daurelio-s-22.jpg
    12029-daurelio-s-22.jpg
    74,9 KB · Katsottu: 1 343
Natupa hyvinkin.
Pesuainemainosta lainatakseni: "Ei puhdas, vaan oikein syväpuhdas!"

Eilen piti tuo dokkari videolta katella.
teiniangstianorektikkomukanatupoikiahan ne.

Hyvät vastaukset tuli isältä kun katsoi tuon kanssa.

Isä: No niin ei aivoja, ompas ne kärtyisiä, Ei taida pojilla polla leikata, ompa ruudin keksijöitä jne..

Jokseenkin olen samaa mieltä ei ollut asiallinen dokkari ollenkaan "mutta hyvässä kunnossahan pojat oli...

Olihan tosissaas turhan suppeella aikavälillä dokkari kuvailtu. Kyllähä se pinna rupee pari vkoa enne kisoja olemaa jo kireällä, mut siitä huolimatta omalle mutsille ei heitellä turpa kiinni-settejä. Tai heiteltäs...ja ainaki täälläpäi sen jälkeen isäukko pyyhkis potsqlla lattioita :rolleyes:
Gynorinta oli ylivoimaisesti kypsin jamppa koko poppoosta...jaa roinaa...ylläri :david: Loppupeleissä ihan kohtis dokkari...ne pari jamppaa ihan kiitettävässä kunnossa...mut rahalla saa, ja hevosella pääsee...

jooo-joo

"toi on mua paremman näkönen----> se on aineissa"

Taas tota. Siinä ne äijät näytti ihan selvästi mitä ne käytti, ja jos joku edes viitsii muistaa, se yksi poika nautti kourallisen tabletteja sen kalapalan kanssa (vai mikä nyt oli). Kourallisen! Ei mitään yksi teelusikallinen kreatiinia ja glutamiinia ja raejuustoa.

Lisäksi niillä kovemmilla äijillä oli valmentajat, jotka tietää kehonrakennuksesta enemmän mitä pappi tietää raamatusta, eli en ihmettele. Onnekkaita ovat, ei mitään muuta tekemistä kuin treenaaminen, oi se olisi vasta elämää :kuola:

Surullista oli se, että en saanut selvää kauan ne pojat oli treenannut. 5v-7v luokkaa kuitenkin.

Fridrik sanoi:
" Siinä ne äijät näytti ihan selvästi mitä ne käytti, ja jos joku edes viitsii muistaa, se yksi poika nautti kourallisen tabletteja sen kalapalan kanssa (vai mikä nyt oli). Kourallisen!
Ei vittu sun kanssa Frigidi :lol2: Ei sättänä nyt on pakko painua nuqquun ennenkun tukehdun Zillan HC-rahkaan sun juttujas lukiessa.

Et jaksa muistaa mitä tabuja se poika nautti.......oli Twinlabin ripped fuelia jne. EI NE OO MITÄÄN HORMOONEJA! Siinä dokkarissa ei näytetty eikä puhuttu mistään lääkkeistä sen tarkemmin, että kuka mitäkin käytti.

Fridrik sanoi:
"toi on mua paremman näkönen----> se on aineissa"
Normaalisti olisin samaa mieltä kanssasi, sillä vihaan tuota muiden tuomitsemista roinaajaksi ainoastaan sen perusteella, että tuomitsija ei ole itse pystynyt samaan ilman aineita (tai niiden kanssakaan). Mutta tämä postisi oli oikeasti ehkä koko threadin lapsellisin yksinomaan seuraavan lausahduksesi takia:
Siinä ne äijät näytti ihan selvästi mitä ne käytti
Kuvittelet siis aivan tosissasi, että kun BBC tulee roinabodarin kotiin kuvaamaan dokumenttia, roinabodari kutsuu kameraryhmän mm. kylppäriin ennen treeniä kuvaamaan sitä, kun hän piikittää leveä virne naamallaan pari ampullia roinaa reiteensä? Maassa, jossa roina luokitellaan laissa samaan kastiin kovien huumausaineiden kanssa ja roinan käyttökin on laitonta? :lol2:

Se kaveri, joka siinä korskeasti esitteli lisäravinnekokoelmaansa oli Tim Mowry, koko porukan heikkokuntoisin tyyppi ja IMO melko varma natikka. Kaikki ne pillerit ja kapselit joita Tim esitteli, olivat laillisia lisäravinteita. Katso vaikka hidastuksen kanssa se kohta uudelleen, mikäli et usko. Seasta löytyi mm. glutamiinipuristeita ja Timin itsensä kovasti hehkuttamaa Twinlabin Ripped Fuelia, eli efedriiniä (dokumentin kuvaamisen aikaan USA:ssa täysin laillinen lisäravinne) sisältävää ns. ECA-stackia.

Tim oli muuten porukan ainoa tyyppi, joka esitteli käyttämiään "mömmöjä". Jos olisit oikeassa ja kaikki dokkarin tyypit olisivat esitelleet avoimesti kaiken käyttämänsä tavaran (lisäravinteet ja roina), etkö luulisi että porukan selvästi kovakuntoisimmat kaverit Jason Croce ja Shawn D'Aurelio olisivat heilutelleet edes jonkinnäköistä pilleripurkkia kameran edessä kun selkeästi pienempi ja löysempi Timkin sentään veti kourakaupalla "niitä kauheita mömmöjä"? Nyt olettamuksesi mukaan Tim kun oli näistä neljästä ainoa, joka käytti edes minkäänlaisia lisäravinteita. :rolleyes:

Uskoisin puhuvani enemmistön puolesta kun arvaan kavereista natuja olleen Jason Lucchesin ja Tim "pillereita kourakaupalla" Mowryn. Vähemmän natikoita taas Jason Crocen ja Shawn D'Aurelion. Tämä arvaus perustuu täysin kyseisten kavereiden fysiikan tasoon ja jossain määrin myös heidän kisavalmistelujensa ammattimaisuuteen. Tim Mowryn ja Jason Lucchesin taso on lisäksi mielestäni aivan tavoitettavissa natuna, Shawnin ja Overallvoittaja Jasonin kondikseen taas ei todennäköisesti kovin moni natikka pääse.

Hulkki tiivistikin tuossa sen oleellisimman ja veikkailikin oikeita miehiä. Kyllähän se näin on että vakavasti asiaa tekevät eivät edes ota kaikkia "lisäravinteitaan" purkista, saati sitten esittele pinkkejä muttereita piipiisiissä :rolleyes:

Fridrik sanoi:
Taas tota. Siinä ne äijät näytti ihan selvästi mitä ne käytti, ja jos joku edes viitsii muistaa, se yksi poika nautti kourallisen tabletteja sen kalapalan kanssa (vai mikä nyt oli). Kourallisen!

Niin, koska ne olivat pillereitä, niiden on pakko olla hormoneita. Nehän eivät ole voineet olla mitään muuta, eihän?

äääh

Sumu sanoi:
Niin, koska ne olivat pillereitä, niiden on pakko olla hormoneita. Nehän eivät ole voineet olla mitään muuta, eihän?

Sitä mä tässä yritin kertoa, että ne pillerit oli lisäravinteita, joita vedettiin suuria määriä, ei mitään 5g kreatiinia :lol2: ROFLMAO! (rolling on floor laughing my ass off)

Anyway, ne pojat oli natuja ja that's that. Kumma että te alatte heti tuomitsemaan, jostain syystä mä tuun vaan iloiseksi kun nään itseäni moninkertaisemman saavuttajan.

Leikitään että joku niistä oli roinari.... mutta sinä menet ja valitset pehmeän 80kg fysiikan, niinkö? koska te pystyisitte samaan ihan kevyesti jos käytätte roideja :rolleyes: .

Mikähän oli tämän postin pointti?

Fridrik sanoi:
Sitä mä tässä yritin kertoa, että ne pillerit oli lisäravinteita, joita vedettiin suuria määriä, ei mitään 5g kreatiinia :lol2: ROFLMAO! (rolling on floor laughing my ass off)
OMG! (Oh my god1)
Anyway, ne pojat oli natuja ja that's that. Kumma että te alatte heti tuomitsemaan, jostain syystä mä tuun vaan iloiseksi kun nään itseäni moninkertaisemman saavuttajan.
Joopa.
Leikitään että joku niistä oli roinari.... mutta sinä menet ja valitset pehmeän 80kg fysiikan, niinkö? koska te pystyisitte samaan ihan kevyesti jos käytätte roideja :rolleyes: .
Mainostatko nyt roinaa kaikille jotka eivät valitse pehmeää 80kg:n fysiikkaa? Pitäisi ensin käyttää, ennenkuin voi sanoa mihin roina pystyy. Sen tiedän, että olisin varsin eri näköinen jos tässä varressa olisi 10kg lisää tiukkaa tavaraa. Ja sen verran nyt pitäisi tulla roinalla jotta pölähtää.

Fridrik sanoi:

Ai nyt ne onki sitte lisäravinteita :lol2: Minä ja moni muu ymmärrettiin, että luulit niitä ensin mömmöiksi! Taisit vaan yrittää korjata ovelasti väärinymmärrystäsi.

Itsellä tuli ainakin tuota katsellessa fiilis että olipahan dokumentti teinipojista ja heidän suhteesta vanhemiin. Eipä tohon kehonrakennus puoleen oltu panostettu juurikaan yhtään. Kieltämättä vähän sensaatio hakuisesti oli käsitelty, varsinkin alkuasetelma jossa verrattiin kehoilua anoreksiaan meni mielestäni jo vähän yli. Eikö kaikki nuoret tuossa iässä pidä itseään huonompina, rumempina, lihavampina, tyhmempinä jne. kuin muut?

Kummastuttaa vaan miten panostusta tuon ikäisenä kehonrakennuksene kritisoidaan noinkin kovasti, mutta esimerkiksi nuoria jääkiekonpelaajia tai fudareita pidetään loistavina esimerkkeinä. Periaatteessa on kuitenkin kyse ihan samasta asiasta, eli panostuksesta harrastukseen josta tykkää, pärjää ja voi mahdollisesti tehdä ammatin tulevaisuudessa. No, ehkä tavan tallaajalla tulee aina bodarin nähdessään mieleen hormoonit sun mut... Kuitenkin nämä nuoret kiekkoilijat treenaa jopa enemmän kuin keskiverto kehonrakentaja. Tosin heidän treeniinsä harvoin kuuluu noin tarkka ruokavalio ym. kuin kehoilijoilla...

Viimeksi muokattu:
:offtopic: Fridrik on Pakkiksen uusin KBTH (kickbanni begging to happen), ziisus mitä tuubaa.

rintafile sanoi:
Mä melkeen liikutuin kyyneliin siinä kohtaa, kun se läski oli syöny hampurilaisen huonon aikaan, eikä päässykään vetää kisaa loppuun.

Se voittaja, tää roidrage äijä, näytti ihan Kattilalta. Onko joku broidi tai jotain? :D

Shawn oli ihan viksun ja rennon olonen sälli.

Kattilan broidi on pidempi kuin Kattila ja tummahiuksinen, eli ei ollut... :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom