pexxi
Mode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heikki722 sanoi:Mun mielestä ei ollu yhtään neitimäistä eikä outoa tuo poikien kiukuttelu. 99% tuon ikäisistä pojista kiukuttelee vanhemmilleen samalla tavalla, vaikka ei olisikaan kisadieetti menossa. Kuinka moni tän palstan naureskelijoista on ite vetäny kisadieetin ja kokeillu omaa huumorintajuaan 2 päivää ennen kisaa?
Puhun nyt siis kunnon kisadieetistä, enkä mistään "5 päivää ilman purilaista" -dieetistä.
Tohon esittämääni kysymykseen ei tietenkään tartte vastailla, se oli retorinen. Ja muutenkaan ei tartte välttämättä kommentoida tätä mun postia, piti vaan saada taas jotain kirjottaa...
Ei vittu sun kanssa Frigidi :lol2: Ei sättänä nyt on pakko painua nuqquun ennenkun tukehdun Zillan HC-rahkaan sun juttujas lukiessa.Fridrik sanoi:" Siinä ne äijät näytti ihan selvästi mitä ne käytti, ja jos joku edes viitsii muistaa, se yksi poika nautti kourallisen tabletteja sen kalapalan kanssa (vai mikä nyt oli). Kourallisen!
Normaalisti olisin samaa mieltä kanssasi, sillä vihaan tuota muiden tuomitsemista roinaajaksi ainoastaan sen perusteella, että tuomitsija ei ole itse pystynyt samaan ilman aineita (tai niiden kanssakaan). Mutta tämä postisi oli oikeasti ehkä koko threadin lapsellisin yksinomaan seuraavan lausahduksesi takia:Fridrik sanoi:"toi on mua paremman näkönen----> se on aineissa"
Kuvittelet siis aivan tosissasi, että kun BBC tulee roinabodarin kotiin kuvaamaan dokumenttia, roinabodari kutsuu kameraryhmän mm. kylppäriin ennen treeniä kuvaamaan sitä, kun hän piikittää leveä virne naamallaan pari ampullia roinaa reiteensä? Maassa, jossa roina luokitellaan laissa samaan kastiin kovien huumausaineiden kanssa ja roinan käyttökin on laitonta? :lol2:Siinä ne äijät näytti ihan selvästi mitä ne käytti
Fridrik sanoi:Taas tota. Siinä ne äijät näytti ihan selvästi mitä ne käytti, ja jos joku edes viitsii muistaa, se yksi poika nautti kourallisen tabletteja sen kalapalan kanssa (vai mikä nyt oli). Kourallisen!
Sumu sanoi:Niin, koska ne olivat pillereitä, niiden on pakko olla hormoneita. Nehän eivät ole voineet olla mitään muuta, eihän?
OMG! (Oh my god1)Fridrik sanoi:Sitä mä tässä yritin kertoa, että ne pillerit oli lisäravinteita, joita vedettiin suuria määriä, ei mitään 5g kreatiinia :lol2: ROFLMAO! (rolling on floor laughing my ass off)
Joopa.Anyway, ne pojat oli natuja ja that's that. Kumma että te alatte heti tuomitsemaan, jostain syystä mä tuun vaan iloiseksi kun nään itseäni moninkertaisemman saavuttajan.
Mainostatko nyt roinaa kaikille jotka eivät valitse pehmeää 80kg:n fysiikkaa? Pitäisi ensin käyttää, ennenkuin voi sanoa mihin roina pystyy. Sen tiedän, että olisin varsin eri näköinen jos tässä varressa olisi 10kg lisää tiukkaa tavaraa. Ja sen verran nyt pitäisi tulla roinalla jotta pölähtää.Leikitään että joku niistä oli roinari.... mutta sinä menet ja valitset pehmeän 80kg fysiikan, niinkö? koska te pystyisitte samaan ihan kevyesti jos käytätte roideja .
Fridrik sanoi:Sitä mä tässä yritin kertoa, että ne pillerit oli lisäravinteita, joita vedettiin suuria määriä, ei mitään 5g kreatiinia :lol2: ROFLMAO! (rolling on floor laughing my ass off)
rintafile sanoi:Mä melkeen liikutuin kyyneliin siinä kohtaa, kun se läski oli syöny hampurilaisen huonon aikaan, eikä päässykään vetää kisaa loppuun.
Se voittaja, tää roidrage äijä, näytti ihan Kattilalta. Onko joku broidi tai jotain? :D
Shawn oli ihan viksun ja rennon olonen sälli.