- Ikä
- 50
offtopic:
mitens ton löysän nahkan kanssa? mulla on ollu vähän samaa tässä 13vuotiaasta, tosin paljon pienemmässä mittasuhteessa, painoin kuitenkin 9luokallamelkein sata, ja laihduin noin 80 asti pituutta 175, nyt olen dieettaamassa ja puntilla, laihtunut nyt 23kiloa ja tavoite siintää noin 18 kilon päässä, koska haluan painaa noin 68. puolenväin yli ollaan. siis intin ja tän hetken välillä paino on noussut 25 ja kohta tippunutkin 25 kiloa, tavoite menee aika siihin seittemänkympin luokse, jolloin kokonaispainonpudotus tulee olemaan noin 40kiloa. pelkään vaan että jään löysäksi.. /offtopic
offtopic:
Aiheellinen postaus. Kyllä nahka kiristyy tosin hitaasti, se on ikävä sivuseikka tai jopa yksilöllistä. Bodarien ohutta ihoa olen itsekin kummastellut, sitä minä en saanut edes lääketieteen/myrkkyjen keinoilla. Iho tulee todennäköisesti jäämään paksuhkoksi eli verisuonet ei pomppaa "hälyttävästi" esiin ellei tämäkin ole yksilöllistä/geneettistä. Mutta tiukaksi kyllä pääsee kovalla työllä, en tiedä ihan lavakunnosta, mutta ainakin huomattavan lähelle.