- Ikä
- 47
Jaahas, tätyypä käydä illalla yu-kentällä kokeilemassa mihin aikaan 400 metriä kellotan.Oliskohan tuollaiset 65 sekkaa.Viimeksi kokeilin 10 vuotta sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pertti 123 sanoi:Perkule, sähän olet kovaa juossut. Katotaan sitten, että pääsenkö lähellekkään tota sun aikaa.
ares sanoi:Veikkaan että pääset helposti. Mun nelkun aika on nelisen sekkaa sua huonompi, enkä oo erityisen kovaan aerobiseen kuntoon koskaan päässyt.
Tsemppiä kisaan, ei se oo kuitenkaan kun kaksi kierrosta!
Pertti 123 sanoi:Ylimalkaisesti sanottuna:
-paranna juoksutekniikkaasi, tämä tosin on lähes mahdotonta ilman valmentajaa tai vastaavaa, eteenkin jos lähdetään ihan nollasta
muzzi sanoi:Ennenvanhaan tehtiin ns "koordinaatioita" joiden ansiosta ainakin oma juoksuteknikkani oli suht hyvässä kuosissa - näitä ainakin itse tein paljon yksinkin
Kyllä kiitosPertti 123 sanoi:alanx mä laittaa tänne jotain "kuinka opit juoksemaan 7 päivässä" videopätkiä :lol2:
mik99 sanoi:Pertti123: tuota minkälaisia tavotteita sulla on ton 400m juoksussa? päästä joskus johonkin arvokisoihin? aikatavoitteita?
Pertti 123 sanoi:Olen nimittäin vielä ihan liian hidas ja kuitenkin jo 19 vuotias.
jarska sanoi:Nopeuskin ehtii kehittymään myöhemminkin. Ainakin itse olin selvästi nopeampi 21v kuin 19v, vaikka en treenannu pikajuoksua.
jarska sanoi:Panosta vaan nopeusvoimaan, sillä siinä on vissiin kehitettävää. Sitten myös nopeuskin kehittyy.
jarska sanoi:Ota ilman muuta arvokisat tavoitteeksi, sillä pitäähän jotain tavoitteita olla. Muutakin kuin pärjätä Suomessa.
Pertti 123 sanoi:Vai alanx mä laittaa tänne jotain "kuinka opit juoksemaan 7 päivässä" videopätkiä :lol2:
beebbeeb sanoi:jes! Tai jos tiedät jonkun linkin josta löytyisi.. Ihan oikeasti, olisi kyllä kiva saada karsittua ainakin karkeimmat virheet veks, jos sellaisia on. Oikein mukavalta tuntuu juoksentelu nyt kun on alkuun päässyt, mutta liekö se mukavuus mikään indikaattori?
jarska sanoi:Paljonko tavoite kasilla? 1.55? 400m->600m alkoi hyytyä? Ehkä vähän hitaammin 400m (56s), niin voisi 1.55 mennä. Tsemiä vain nylkkymatkalle. Jos viimeinen kisa/treeni, eikun :urjo:
Pertti 123 sanoi:Väliajat: 200m: 26,0, 400m: 54,5, 600m: 1.25,4
No niin melkein pari vuotta mennyt.. Paljon Pertin nelonen nykyään?