400m aikasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
Pahan pistit. Viimeksi olen juossut kesällä nelkkua vuonna 2004.

Viime kesänä ei tullut yhtään kisaa, kun olin hajalla. Nyt olis tarkotus tänään juosta 400m viesteissä. Eli eka nelkku 1,5 vuoteen.

En ole treenaillut kunnolla, kuin vasta 3 kk, eli jännä nähä mihin tänä kesänä pystyy. Tuskin mitään ihme aikoja tulee tänä kesänä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sähän oisit pertti ollu suomen viestijoukkueessa taas tolla ennätysvedollas. kovan nousun teit tollon 2003-2004 mitä tässä lueskelin tästä threadista :D . Nyt vasta selkis että mikä mies sieltä päätteen takaa löytyy mutta ei siitä sen enempää. Vieläkö on tavotteena joskus kirmata alle 48 sekunnin? En vissiin lukenu tarpeeks tarkasti tai jotain mutta mikä vaiva sulla oikein oli?

Lukiossa 59s, nyt arviolta 80s...

Tossa lajissa on helppo kasvaa ihmisena. Olin joskus mielestani hyvassa iskussa ja menin radalle ajatuksena juosta kierroksen vetoja ikaankuin intervallitreenina. No paljonko sita jaksais mietin mielessani, no jos vaikka kymmenen vetoa. Voi luoja, kolmas oli jo lopetettava kesken. En ehka urheilijana tuona paivana kasvanut mutta ihmisena kuitenkin :)

Emil Zatopek vetii treeneissään tyypillisesti kuulemma 50x400m.
Vauhdista en tosin tiedä..

Yhden kerran olen virallisesti 400m juossut, muutama viikko sitten 10-ottelussa 60,28. Tänä kesänä olisi tarkoitus vielä koittaa parantaa alle minuuttiin. En ole aikaisemmin koskaan harjoitellut juoksua, enkä mitään muutakaan yleisurheilua yli 10 vuoteen, eikä tuo painokaan (90+) ole 400m mikään ihanteellinen.

Sähän oisit pertti ollu suomen viestijoukkueessa taas tolla ennätysvedollas. kovan nousun teit tollon 2003-2004 mitä tässä lueskelin tästä threadista :D . Nyt vasta selkis että mikä mies sieltä päätteen takaa löytyy mutta ei siitä sen enempää. Vieläkö on tavotteena joskus kirmata alle 48 sekunnin? En vissiin lukenu tarpeeks tarkasti tai jotain mutta mikä vaiva sulla oikein oli?

Kyllähän tässä ajatuksena on juosta vaikka kuuhun, jos paikat kestää jne.

Mulla oli rasitusmurtuma.

18 wee on ikää.En oo nelkkua tänä vuonna juossu, viime vuonna 49 ja vähän päälle.400 aidat on päälaji tällä hetkellä ja Peking tavoitteena, muutama sadasosa uupuu vielä rajasta ;(

Siis onko raja noin alhanen, mähän juoksin selvästi alle ton kun olin 19-sarjassa!!!

400 m aidat/hurdles 91.40 cm
Ulkorata 52.77 5 SM Vaasa 1.8.2004

Totta se on :eek:

Edit: paitsi... olitko enää 19 sarjassa tuolloin ;)
Edit: olitpahan sittenki
Edit: a-raja on 52,94

Ihan hulluja aikoja teillä :o
3-4 x 400m 2min palautuksil menee semmonen 80s per 400m
Pitäis koittaa kaua menis jos yhteen kierrokseen panostais...

Piti ihan mielenkiinnosta käydä eilen testaamassa ja aika painui pikkasen yli maagisen sadan sekunnin rajan. Viimeiset 150 metriä oli yhtä tuskaa; jalat painoin tonnin kappale ja keuhkot huusi hoosiannaa. Juhani Tammista lainatakseni taitaa mennä se viimeinenkin Minardi ohi.

Eikun treenaamaan.

joo on täällä joku juossut huonommin kuin minä :eek:
E: vuonna 2004

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom