4-jakoinen ohjelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Eli en löytänyt haulla 4-jakoisesta topicia joten linkatkaa jos sellainen on ja poistakaa tämä.

Mitä mieltä olette näistä 4 jakoisista olen 16-vuotias pojankloppi ja oon melkeen vuoden treenaillu 2-jakoisella
Ma,Ke,Pe
Nyt sit oon vaihtamassa 4-jakoiseen
( Ma[rinta],Ke[jalat],To[ojentaja,selkä] ,La[hauis,rinta]
En jaksanu nyt jokaista liikettä alkaa kirjottamaan mut ei oo pelkästään noita liikkeitä noina päivinä jotain lisäliikkeitä siel joukossa)
En oikeen tiedä onko hyvä vai huono liikkeitä toki on enemmän saadaan monipuolisemmin treenattua mutta, saadaanko maksimaalinen kehitys? joka perjantai on spinni 45min ja Ma, Ke , La vatsalihakset ja selkää lisään johonkin vielä

Kuulopuheen mukaan olis ehkä kannattavampaa treenata 2 jakoisella, koska nuoren hyvässä kunnossa oleva kyllä palautuu mut sitten jääpi aikalailla perus liikkeiden treenailuksi.. ja se ei mielestäni pitkällä tähtäimellä kauheen loistokkaalta vaikuta.

Täytyy vielä tuohon vatsalihasten treenaamiseen liittyen kysyä nyt näkyy 6pack ja lihaksiin kaivataan kokoa ja näköä myös tietysti se kauvan kaivattu 8:sas lihas sieltä alkaa pilkottaa, mutta mites tätä sais nopeutettua?
Oon vetäny näin: rutistukset 4x24, sivut 2x15, ala 2x20, linkkarit 1x24, lisäpaino 20kg sivut 20,15,10 toistoa, sit masiinalla rutistuksia 45kg paino 2x15. joskus tulee tehtyä enemmän mut noi on ne perus liikkeet.. Olisko lisäily paikallaan vai mitäs pitäis tehdä?

Edit: kopsasin toisesta topikista suoraan oman viestin

alle vuoden tiukka treenaaminen alkaa olemaan takana ja yksinkertaisesti ei mitenkään kauheesti ole kyllä hartiat leventyneet.. Lihakset tosin ovat kasvaneet aika hurjasti ainakin mielestäni.

melko tarkalleen 6.2cm on käden ympärykseen tullut tuohon hauiksen kohdille lisää mittaa _kommentteja_ kuulostaako hyvältä, pahalta vai normaalilta ? :) ( 29.5cm--->35.7cm)
oikeastaan muista en ole edes vaivautunut maximi painoja kokeilemaan paitsi penkistä ja se on noussut vuodessa 50--> 95kg
Pituus: 173cm
Paino: 62.5kg aamulla (alottaessa painoin suunilleen 52kg)
Sukupuoli: Mies
Ikä: 16v

2-jakoista ohjelmaa tullut pisteltyä rytmillä Ma,Ke,Pe
6vko - 3srj 10 toistoa
6vko - 3srj 8 toistoa
5vko - 3srj 6 toistoa
4vko - 3srj 2-3 toistoa
JA sama tulee jatkumaan 4-jakoisella treenatessa, olisko aihetta vaihtaa? Mielestäni on ollut minulle sopivia ja tuntunut mukavalta tuo 3 sarjaa.

Ruokavalio on kysymys merkillä otetaanko protskuja 2g per kg vain treenipäivänä ja missä muodossa/mistä se olisi hyvä saada? jos esimerkiksi ei ole mahdollista saada sitä normaali ruoasta jonain päivinä.
nuo vatsalihakset kun on itselle kovin tärkeät niin en viitsisi yhtään ylimääräistä syödä kun siellä se sit tulee vastaan :rolleyes: Eli vinkit siinäkin paikallaan

Huh. tulipas tekstiä toivottavasti joku jaksaa lukea ja jopa vastailla! Kiitti ja kuitti

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom