No kyllä se on myönnettävä että 300 on vähän sellainen 200 raakapenkki.
Sitä rikkoo aniharva edes doupeilla realiteeteissä. Meilläkin on nähty 430 pinnamavea, 200 paitapenkkiä, 200+ lankkua ja slingshottia,
on sm-mm mitaleita. MUTTA raw 200 penkki x0 ja mave 300 x0, eikä johdu siitä että sarjat olis pieniä.
Käsittääkseni huhujen mukaan yksi saaaatanan iso ukko aikaan oli kaiken syöny mitä rajantakaa oli tarjolla ja ton tehny, mutta ku oltii pikkumiehiä ni se oli jo vanha raihna, ei kerinny tutustua, pointti siinä että varmasti 2+m ja elopaino lähempänä sitä kahta kuin yhtä sataa... Että sellasia helppouksia.
Ite oon ollu jostain 15-16v:stä asti pääosin yli 100kg, 17v taisin nostaa 200 mavesta, mutta siinäkohtaa kehitys ja panostus oli sitä luokkaa että epäilin että jää 250kin ikinä saavuttamatta[siis niinpäin että ihan kaikki pyöri treenin ehdoilla ja ympärillä], jotenkin sen tajusi että musta ei tulisi koskaan 300 miestä vaikka mitä tekisin.(ja tavallaan olen oikeassa kun noilta pohjilta en sitten siihen uhrannut joten jäi onnistumatta
). Mutta väitän että itselleen rehellinen ihminen tuntee kehossaan sen kun seuraavat 100kg ei enää tuu
.
Mun ajatus että onnistuu "keltävaan terveeltä" ni en aatellu just mitään hirveitä negatiivisia geenejä omaavia tällä.
Ei nimittäin taida enää riittää 173cm suomalaisen miehen keskimitaksi mitä näitä uusia kattelee.
+sisälsi ajatuksen siitä että vedetään kotona sumona tunaa ja riisiä ämpäristä ja leikitään kyykkyleikkiä illalla ja perjantaisin voimakyykkyleikkiä...