3 reenipäivää putkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kerkeekö palautua hyvin ja onko ok jos reenaa kolme kertaa peräkkäin niinkuin vähän silleen satunnaisesti eli ehkä kerran 2 kuukaudessa tai jotain vastaavaa?Esim. jos maanantaina teen jalat, tiistaina olkapäät ja ojentaja, keskiviikkona selän.Oletetaan että ruokailut sun muut palkkarit on kunnossa.

No kyllä toi varmaan hyvin harvoin tehtynä menee. Siinä tosin jalat ei ehdi palautuu melkeen ollenkaan kahteen päivään. Ja olkapäät voi vähän haitata selkä-päivää.

Itellä tulee joskus vedettyä ke:selkä, to: rinta+olat, pe: jalat ja ihan hyvin on jaksanut tehdä, tosin mieluummin pitää ne välipäivät niin paikat säilyy ainakin kunnossa. Nyt meni olkapää paskaksi, etten teidä oliko liian vähällä palautumisella vaikutusta. Tuskin kerran 2kk:ssa vedetty tollanen treeniputki mitään haittaa.

Itse ainakin treenaan:

Ma: Rinta, vatsa
Ti: Selkä
Ke: Olkapäät, keskivartaloa
To: Jalat
Pe: Haius, ojentajat, vatsa
LA LEPO
SU LEPO

Ozma1 sanoi:
Kerkeekö palautua hyvin ja onko ok jos reenaa kolme kertaa peräkkäin niinkuin vähän silleen satunnaisesti eli ehkä kerran 2 kuukaudessa tai jotain vastaavaa?Esim. jos maanantaina teen jalat, tiistaina olkapäät ja ojentaja, keskiviikkona selän.Oletetaan että ruokailut sun muut palkkarit on kunnossa.

Tulee näitä joskus 5-jakoisessa tehtyä. Jos on esim. viikonloppuna menoja. Mutta se tasoittuu sitten ylimääräisten lepopäivien muodossa. Eli poikkeustilanteessa menee todella hyvin.

hekottaja sanoi:
No kyllä toi varmaan hyvin harvoin tehtynä menee. Siinä tosin jalat ei ehdi palautuu melkeen ollenkaan kahteen päivään. Ja olkapäät voi vähän haitata selkä-päivää.
ei mulla ainakaan ole olkapäät haitannu yhtään selkä päivää vaikka peräkkäisinä päivinä teenkin (olkapäät ja ojentajat seuraavana päivänä selkä) :whip:

[mod]
Rajoitappas hieman tota paskanjauhamista. Tämä ei ole mikään Jippii, seuraavasta tollasesta "vitsistä" tulee seurauksia. :Timba79
[/mod]

Mä treenaan siten et esim. ma: rinta, jalat, ti: selkä, olkapäät ke: hauis, ojentaja, 1-2 välipäivää ja sama kierto uudelleen... oon hyvin jaksanu ja tuloksetkin noussu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom